Gawa Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Witam wszystkich Ze wzgledu na to że znajomemu zerwał się pasek rozrządu chciałem dowiedzieć się czy dużo klubowiczów miało przypadek zerwania się paska rozrządu w 2.0TD i do jakich uszkodzeń doszło w silniku a może są też tacy u których zerwanie paska było bezkolizyjne... Pozdrawiam i życze jazdy bez tej przykrej awarii Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 współczuję Mogę powiedzieć Ci co się dzieje po rozerwanej chłodnicy, ale o paku nie Ile było na nim najechane i co to za pasek? Pytam z ciekawości. Jakie macie uszkodzenia. Pewnie cała klawiatura do wymiany, bo niestety silniki są kolizyjne ( jak większość ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Rozrząd jest kolizyjny, zawory spotykają się z tłokami, więc zawsze w tych silnikach jest pokrzywionych kilka zaworków. Głowica do ściągnięcia i będzie wszystko jasne. pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 do jakich uszkodzeń doszło w silniku Zawory, prowadnice, szklanki, wałek, a może i głowica. Jak będzie mniej to gość ma szczęście. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Dokładnie, szczęście. Raz urwał się facetowi pasek, silnik nie chciał odpalić, ale ten kręcił, kręcił i nic, więc sąsiad wziął go na hol.... i dalej próbowali odpalić. Pasek owinęło jak makaron na wale korbowym, tłoki wyszły bokiem pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gawa Posted February 7, 2009 Author Share Posted February 7, 2009 Z tego co sie dowiedziałem to pogięły się zaworki i prowadnice a co jeszcze dokładnie to nie wiem, a rzecz się stała przy 69 tys. przejechanych na pasku czyli odrobine za dużo bo biorąc pod uwage zurzycie silnika i jakość zamienników rozrządu to 60 tys. km to jest max ile można przejechać. Nie ma co oszczędzać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest woznyy110 Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 witam właśnie miałem przygode z paskiem rozrządu zerwał mi się jak ruszałem z pierwszego biegu to chyba nawet dobrze bo mało uszkodziło ale i tak pokrzywiło zawory dałem do naprawy samochód i głowica do regeneracji, wymienili wszystkie zawory,gniazda,prowadnice,uszczelniacze i planowali wsumie naprawa samej głowicy to wyszło 940 zł plus kompletny rozrząd to koszt 490 zł plus uszczelka pod głowice to 190zł nowe śruby głowicy 160 zł dotego uszczelka kolektora.wszystkie paski przy okazji i tak za same częsci wyszło 2084zł plus usługa 450zł i tak się nazbierało 2500zł pozdrawiam wszystkich nikomu nie zyczę takiej przygody Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted December 16, 2015 Share Posted December 16, 2015 Jak się ma autko, to i wydatki są - gdyż autko to skarbonka. A każdy wydatek smuci...... Szkoda tylko że nie piszesz jaki przebieg miał na pasku i który rocznik autka, jak go długo posiadasz. Prócz tego, może ktoś by wcześniej dał Ci namiary na jakieś tańsze części. Mnie kiedyś strzelił pasek (inna marka autka), po przejechaniu 23 tyś od wymiany. Pasek wyglądał jak przecięty w poprzek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.