Gość wolf1973 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 nie wiem czy tylko u mnie jest taka sytuacja, czy po prostu "ten typ tak ma". otóż nawiew na szyby działa OK, natomiast do kabiny jest bardzo słaby. pomimo tego, że silnik jest już ciepły, szybki dawno odparowane, to wnętrze kabiny nagrzewa się bardzo wolno. nawet na najwyższym biegu nawiew jest słabo wyczuwalny... (wcześniej jeździłem nexią i tam można było sobie włosy suszyć ) napiszcie jak to jest u Was. czy mam jakiś problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mig Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Faktycznie nawiew w k12 nie jest powalający. Do tego z mojej micry ciepło bardzo szybko ucieka przez nieszczelności i przy większych mrozach kiedy jedzie jedna osoba, ogrzewanie nie daje rady. Mam wersję z półautomatyczną klimą i zastanawiam się gdzie znajduje się czujnik temperatury. Zaraz po wyjechaniu z domu wieje ładnie ciepłym powietrzem, a po 30 minutach mimo temperatury nastawionej na 20 st. zaczyna lecieć zimne powietrze. Wtedy pomaga tylko ustawienie wyższej temperatury, chociaż wewnątrz jest na oko koło 16-18 st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aBa Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 nie wiem czy tylko u mnie jest taka sytuacja, czy po prostu "ten typ tak ma". otóż nawiew na szyby działa OK, natomiast do kabiny jest bardzo słaby. pomimo tego, że silnik jest już ciepły, szybki dawno odparowane, to wnętrze kabiny nagrzewa się bardzo wolno. nawet na najwyższym biegu nawiew jest słabo wyczuwalny... (wcześniej jeździłem nexią i tam można było sobie włosy suszyć ) napiszcie jak to jest u Was. czy mam jakiś problem? A może w k12 jest tak jak w poprzednikach,że ciepło leci tylko z bocznych kratek-tych przy oknach i masz je zamknięte a środkowe otwarte :F. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf1973 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niewiniatko22 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 A ja mam tak,że coś mi to ciepło ucieka... Np. Nagrzeje sobie (moge powiedzieć,że do stopnia gorąca)- i lekko na zakrecie skrecam w lewo... I od razu ciepło ucieka... I robi sie ok 20 stopni... Zastanawiam sie gdzie to ucieka... Moze cos przy nadkolu- bo mam "zjechane" już... Mig- masz cos takiego ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mig Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Zauważyłem u siebie dwa miejsca przez które wieje zimnym powietrzem: drzwi (szczególnie prawe) i okolice dźwigni ręcznego. Nie wiem jak w innych k12, ale u mnie drzwi nie są idealnie dopasowane, mimo że moja micra nie miała nawet większej stłuczki. Przy opuszczonych szybach górna krawędź drzwi lekko odstaje po obu stronach. Szczególnie daje się to we znaki na autostradzie, bo powyżej 120 km/h szum powietrza jest denerwujący, a w zimie czuć na twarzy lekki wiaterek. Jeśli chodzi o nieszczelność w okolicy ręcznego, to przy niższych temperaturach marznie prawe udo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niewiniatko22 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Jeśli chodzi o nieszczelność w okolicy ręcznego, to przy niższych temperaturach marznie prawe udo Hehe a to dobre Ja sie zastanawiam co tu robic... Ale moze po prostu kupie nadkola nowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.