piotr Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Witam mam pytanie jestem posiadaczem nota od niedawna i jest to nowy samochód, więc trochę się zaniepokoiłem - podczas odpalania silnika ( zimny) no może było w tym trochę mojej winy, bo chyba za krótko trzymałem go w poz. start, ale nie dopalił a potem to nie reagował mimo kilku prób tak jak by odciął dopływ paliwa już zacząłem się denerwować, ale wpadł mi jeszcze jeden pomył. Zamknąłem samochód włączyłem alarm ( fabryczny) następnie otworzyłem drzwi i samochód odpalił obrazu bez problemu. W serwisie nic mi nie powiedzieli, bo niemieli jeszcze takiego przypadku wiec stwierdziliby jak to się powtórzy to się do nich zgłosić. Czy ktoś może miał kiedyś taki przypadkiem, albo zna powód trochę się bym uspokoił, bo poza tym incydentem to jestem zadowolony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Tak miałem dwa razy,za szybko otwarłem drzwi po dezaktywacji alarmu,raz odjechałem ale w trakcie jazdy załączył sie alarm.Teraz zawsze czekam 2-3 sek zanim otworzę drzwi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dar1962 Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 za krótko trzymałem go w poz. start to tylko teoria i mogę się mylić ale ponieważ analogicznie zdarza się to dosyć często w autach marki Renault ( laguna i megane - mam kumpla który często przeklina z tego powodu) więc o tym wspomnę: jeśli alarm zamontowany fabrycznie powiązany jest z immobiliserem, to może się zdarzyć, że po włożeniu kluczyka do stacyjki i natychmiastowym przekręceniu go w pozycję "rozruch" centralka alarmu nie zdąży się "porozumieć" z centralką zapłonu i nie zdąży odczytać kodu z kluczyka traktując to jako próbę odpalenia "obcym" kluczykiem - efekt - brak zapłonu. Sposób: po włożeniu kluczyka do stacyjki przekręcić w pozycję "zapłon" poczekać aż pogasną kontrolki (ok 2-3 s) i dopiero wtedy spokojnie przekręcić kluczyk w pozycję "rozruch" aż do chwili uruchomienia silnika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
was79 Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 trakcie jazdy załączył sie alarm hehe to wtedy jak była wysiadka na mieście i wszyscy widzieli, że wozisz się nową bryką Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 trakcie jazdy załączył sie alarm hehe to wtedy jak była wysiadka na mieście i wszyscy widzieli, że wozisz się nową bryką Nie ! piszczał,piszczał i przestał,a po chwili dalej.Blisko miałem więc dojechałem :one: Notek,jak otwieram zaraz po drugim mrugnięciu to potrafi alarm złapać,chwila 2-3 sek ijest OK! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
was79 Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Notek,jak otwieram zaraz po drugim mrugnięciu to potrafi alarm złapać,chwila 2-3 sek ijest OK! U mnie dokładnie tak samo muszę odczekać, bo inaczej marudzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dar1962 Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 NIE są montowane fabrycznie nie będę się spierał - ja nawet nie pomyślałem o montażu takiego "cudu" bo mam złe doświadczenia. W dwóch autach miałem alarm i nieraz kłopoty z tego powodu. Więcej problemów niż pożytku, szczególnie w przypadku niefabrycznego montażu prostej (żeby nie powiedzieć prymitywnej i bardzo typowej a więc łatwej do rozgryzienia przez złodzieja) instalacji. Choć z tego co widzę to Note jak na razie nie cieszy się u nich powodzeniem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dar1962 Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 ubezpieczalnia wymagała ubezpieczalnia zwykle wymaga 2 zabezpieczeń - jedno auto ma - immobiliser, jako drugie wybrałem blokadę skrzyni biegów. Najlepsze są zabezpieczenia nietypowe, niefabryczne, często kosztują grosze a zaskakują złodzieja właśnie nieoryginalnością (np dodatkowa blokada zapłonu, zawór zamykający dopływ paliwa itp.) amator cudzego auta bawi się zwykle kilkadziesiąt sekund i jeśli się nie uda odjechać - odpuszcza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Dar ,to już było w innym temacie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
was79 Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 ale to już było ...lalala... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotr Posted February 26, 2009 Author Share Posted February 26, 2009 Dzięki wszystkim za wyczerpująca odpowiedz napewno sie uspokoiłem i przekonalem że elektronika w nowym samochodzie jednak musi swoje odczekac jeszcze raz dzięki i pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.