Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Silnik. Problem z obrotami silnika


Guest piszczykk
 Share

Recommended Posts

Guest piszczykk

Witam Mam problem posidam terrano II 2,7 td 250 tys przebiegu. Autko fajne ale jak na moje doswiadczenie AWARYJNE ( regeneracja turbiny, remont skrzyni biegow) mam problem poniewaz moje auto nie osiaga pełnych obrotów na postoju 4 tys obrotów a w czasie jazdy 3,5 tys. Pali na dotyk wolne obroty trzyma, turbina byla zrobiona ale nie przynioslo efektu, duzo pali bo kolo 13 po trasie( trzeba go gonic zeby nie zginac :)) czy ktos wie co to moze byc jaka jest przyczyna na co zwrocic uwage? Nie chce jezdzic po mechanikach bo beda bajki opowiadac kase brac a popray i tak moze nie byc...pomózcie

Link to comment
Share on other sites

Toś trafił deczko na felera.

 

Generalnie to trzeba prześledzić cały układ paliwowy, filtr paliwa wymienić, jak nie pomoże to udać się do pompiarza, coby pompę oglądnął, ewentualnie podregulował.

 

 

Aha, masz pompę mechaniczną, czy elektroniczną? Inaczej - Tyran z przed 96? :D

Link to comment
Share on other sites

Guest pollub1

Witam

Moje Terranko ma 270 tyś, z 1993 roku,pali średnio 16 ON. Ale nie mam z nim problemów.

Może masz trefne paliwo?albo układ paliwowy łapie powietrze poprzez nieszczelność.

pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Jak ty go butujesz, że ci tyle pali? :zdziw:

 

Ten silniczek to powinien 10-12 litrów ON brać. Mój potrafi nawet zejść do 9 jak się postaram.

 

 

piszczykk

Osobiście mi to wygląda na osłabioną pompę, mi jak padł zaworek przelewowy to na postoju był max 3tys obr/min, a w trasie 2tys. Przerąbane, bo padło akurat jak wracałem z Lublina do domciu, czyli około 250km. Szło się pochlastać.

 

 

PS. Do tych 3.5 tys, to się rozpędza normalnie, tzn, jest jakaś żywsza reakcja na gaz, czy muli?

Link to comment
Share on other sites

Guest leśnik-szkółkar

w terrano przy pompie wtryskowej jest jeszcze taki filterek-siateczka nieza duży około 1 cm, często się zapycha przy brudnym paliwie. trzeba go znaleźć delikatnie wymontować bo jest tam też sprężynka. kolega też tak miał, palił mu 13-15litrów ON i do tego V max to 110km/h. po przedmuchaniu tego filterka jak ręką odjął. pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Persching_krk
Witam Mam problem posidam terrano II 2,7 td 250 tys przebiegu. Autko fajne ale jak na moje doswiadczenie AWARYJNE ( regeneracja turbiny, remont skrzyni biegow) mam problem poniewaz moje auto nie osiaga pełnych obrotów na postoju 4 tys obrotów a w czasie jazdy 3,5 tys. Pali na dotyk wolne obroty trzyma, turbina byla zrobiona ale nie przynioslo efektu, duzo pali bo kolo 13 po trasie( trzeba go gonic zeby nie zginac :)) czy ktos wie co to moze byc jaka jest przyczyna na co zwrocic uwage? Nie chce jezdzic po mechanikach bo beda bajki opowiadac kase brac a popray i tak moze nie byc...pomózcie

 

Witam a ile kolega myśli ze taki nissan bedzie palił?? ma swoje lata z silnik nie ma juz swojej sprawnosci jak był nowy dodaj do tego opory toczenia moze masz szerokie opony i np zapieczone hamulce /ja tak miałem/. odnośnie obrotów 1 moze byc pompa a zobacz czy w czasie jazdy nie zaczynasz dymic na czarno wtedy prawdopodobnie masz pęknięty którys w wezy doprowadzających powietrze

Link to comment
Share on other sites

Guest KEDDEX

Moim zdaniem sprawź też przepływomierz powietrza poprostu go odłącz i zobacz jakie reakcje. Ja przechodzę podobne gehenny ze spadkiem obrotów. Strzszą mnie wymianą turbiny itd. Ale ja narazie czekam na nowy przepływomierz powietrza?

Mi wogóle wpada spadają obroty na biegu jałowym. A jak się zagrzeje to ok pzdr

Link to comment
Share on other sites

Guest afromen3

Przepraszam panowje że sie wtące w temat,ale mam pytanie do slayer17.czy mugłbyś bliżej określić co i gdzie to jest ten zaworek przelewowy bo czuje że u mnie to też padło.A i jeszcze pytanie do leśnik-szkółkar czy też jest w stanie bliżej określić położenie tego filterka-siateczki za fatyge z góry dziękuje :D

Link to comment
Share on other sites

Wszystko się znajduje w pompie wtryskowej.

 

Zaworek przelewowy reguluje ciśnienie paliwa w pompie wtryskowej. Często bywają naprawiane metodami chałupniczymi - zaspawać dziurki i zeszlifować. (ja tak miałem - spuścizna po ostatnim właścicielu).

 

A filterek pełni rolę filterka :D

 

Raczej bez jej wybebeszenia to będzie problem z naprawą.

 

Naprawa tania nie jest - cena w serwisie 850zł. Ale mi mechanior załatwił za 350zł, jakaś firma sprowadzała części z niemiec.

 

Jak czujesz, że ci muli to wymień filtry powietrza i paliwa. Później posprawdzaj, czy ci gdzieś nie zgniły przewody paliwowe i układ się nie zapowietrza.

 

Pompa to ostateczność - duży drenaż portfela :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...