Gość nuri Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Mam taki nietypowy problem, termostat wydaje się być w porządku, bo silnik szybko się nagrzewa do "połowy zegara" tak jak w większości Micr, o których tu czytałem i na tej wysokości pozostaje. Mimo to wewnątrz jest zimno. Po dłuższej chwili jakby mniej, ale wciąż to nie jest to, co było w poprzedniej Micrze (mam już dwie:) Co może być przyczyną? Przypuszczam, że problem dotyczy wewnętrznych układów ogrzewania (pod deską rozdzielczą) - z wylotów powietrza leci przyjemne ciepełko, ale z okolic schowka (czyli tam gdzie jest wentylator) spodem zasuwa zimne powietrze. Co to może być???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Jaką masz faktyczną temperaturę plynu chłodniczego w stC przy "połowie zegara"? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 którędy dokładnie to zimne powietrze zasuwa ? z tych rur skierowanych na nogi z przodu? Bo wiesz że jest tak że jak dasz ustawianie na szybę i na nogi lub na same nogi to z środkowych kratek będzie leciało zimne powietrze zawsze. Czyli jak dajesz ustawienie z kratek na kabine + na nogi to z dołu leci Ci zimne?, czy jak tylko dajesz na samą kabinę (kratki) to zasuwa Ci zimne z nóg? Czy problem rozchodzi się o to że micra nie grzeje za mocno albo wręcz słabo? Może masz mało płynu chłodniczego, albo prawie w ogóle. Jak będziesz nalewał ustaw suwak na grzanie na maksa i możesz wlewać płyn, tylko nie na raz całość, powoli, ściskaj od czasu do czasu gumowe węże, potem możesz trochę pojeździć zobaczyć czy zassało do zbiorniczka wyrównawczego płynu albo czy go nie ubyło jeśli do zbiorniczka też nalewałeś płyn Uzupełnić ubytki i sprawdzać czy dalej gdzieś nie zwiewa płyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 zapchana nagrzewnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusek Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 ja tez obstawiam zapchana nagrzewnice.wjedz na kanał,sciagnij przewody wez jakiegos szlałfa i potraktuja ja cisnieniem.moze cos pomoze a jak nie to czekaj na wiosne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 a moze najpierw warto odpowietrzyc uklad? bo moze ci siedzi powietrze w nagrzewnicy.. Najlpeije spuscic caly plyn przeplukac woda wzytsko tj zalac wode odpalic na 5 minut zlac i tak jeszcze ze 3 razy i dopiero nalac swojego nowego plynu jak zawsze polecam kulera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 dzięki koledzy za pomoc, spróbuję się odnieść do Waszych wypowiedzi: Jaką masz faktyczną temperaturę plynu chłodniczego w stC przy "połowie zegara"? pozdr. Nie mam pojęcia i nie wiem jak to można zmierzyć.. którędy dokładnie to zimne powietrze zasuwa ? z tych rur skierowanych na nogi z przodu? Bo wiesz że jest tak że jak dasz ustawianie na szybę i na nogi lub na same nogi to z środkowych kratek będzie leciało zimne powietrze zawsze Dziś dokładnie sprawdziłem - zimne powietrze nie leci z wylotów (co ja blondynka:) a z dwóch miejsc - tuż pod wentylatorem i w okolicach tej czarnej skrzynki, która przypusczam jest obudową nagrzewnicy. Ale w sumie nie leci go jakoś strasznie dużo, więc chyba racją jest, że: zapchana nagrzewnica Teorie o za małej ilości, złej jakości lub zapowietrzeniu układu zdecydowanie odrzucam - płyn był wymieniany w zeszłym tygodniu. Więc może ktoś wie jak w miarę łatwo we własnym zakresie dobrać się do nagrzewnicy? Gdzie ona w ogóle tak naprawdę jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 płyn był wymieniany w zeszłym tygodniu. A dobrze odpowietrzone po tym dzialaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 a jakie sa objawy złego odpowietrzenia? Wydaje mi się, że wszystko jest ok, tym bardziej, że przed wymianą płynu auto było tak samo niedogrzane.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 no wlasnie tak objawy sa jak masz ale widocznie to nie to... Wez szlaufa podlacz pod nagrzewnice i ja przepchaj lub jak masz wene to ja wyjmij i pucuj jak wskaznik masz w polowie a w aucie zimno to ona ma wine... a zrob jeszcze taki tescik prosty jak masz autop na full nagrzane po jezdzie dotknij dolny waz... i porownaj jego tempertature z gornym.. jak bedzie ogromna roznica np po 20km to znaczy ze cos masz z chlodnica... np przytkana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 ok, no to mamy wynik. Dzięki.... a napisz mi jeszcze jak sie do niej dostać? od środka chyba za schowkiem w tej plastikowaej obudowie jest nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 oj nietsety tego nie wiem nawet w mojej k10 jak sie tam dostac... chore miejsce... ja ja poczyszcze szlaufem z kanalu podepne sie jako normalny waz idacy od chlodnicy i puszcze mocne cisnienie bo jest na tyle miejsca. IDentycznie robilem z parownikiem od gazu bo byl przypchany syfem bo komus sie nie chcialo wymienic plynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 ok, ślicznie dziękuję, poszukam na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Mam identyczny problem z jedna z Micr tez mimo, ze wskazowka jest na polowie skali, wymianie plynu oraz termostatu nie grzeje tak dobrze jak druga Micra...jak znajdziesz przyczyne to podziel sie wiedza:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.