Guest sltar Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Witm, mam k11 1.3 super S z 95r. problemy: Problem nr 1: Odpalaniem na cieplym silniku + pali jak smok. Regeneracja przeplywomierza zgodnie z instrukcja, bez wyciagania calego zespolu przepustnicy, przelutowanie stykow- nie pomoglo. Czy przeplywki z k11 1.0 i 1.3 sa zamienne, czy musze szukac konkretnie z 1.3 super S? Czy w innych nissanch byly stosowane takie same przeplywomierze (sunny 1.4, primera?) i czy moge taki zastosowac? Czy macie namiary na wiarygodny, uzywany regenerowany badz nie przeplywomierz (na allegro to jak zakup kota w worku)? Czy ma sens wyjecie calej przepustnicy, ponowne przelutowanie, przemycie gardzieli alkoholem? Problem nr 2: mam strasznie wysokie tylne zawieszenie - maloestetycznie to wyglada. Jak to jest z tym drazkiem Panharda, z cieciem sprezyn albo ich sciskaniem? wyczytalem gdzies ze takie obnizanie, bez zmiany dlugosci drazka owocuje zmiana geometrii zawieszenia i w ostatecnosci pozostawianiem 4 sladow. Czy obciazenie tylnej kanapy 2 osobami po 100kg i worek ziemniakow nie dzialalby tak samo? Moze sie myle- prosze o podpowiedz. Odpowiedzi mozna rowniez do mnie bezposrednio na @: sltar@poczta.onet.pl Za odpowiedzi z gory dziekuje Slawek - sltar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 A czy ktoś sprawdzał cokolwiek od strony elektroniki silnika i stwierdził przepływomierz? Czy sam to sobie wymyśliłes aby wymienic go? Są usterki w ECU? Sprawdzałeś np cz. temp. silnika? pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest majsterus Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 spalanie - sonda lambda zawieszenie trzaśnij fote wrzuć na forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sltar Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 nie podlaczylem jeszcze mikracza do kompa- w moich okolicach to okolo 100zl wiec 1/4 uzywanej przeplywki, a objawy takie jak z przeplywomierzem. wiec na poczatek sprobowalem przelutowac- w sumie 30 minut roboty bylo + schniecie silikonu. dlatego moge rozebrac jeszcze raz, wyjac cala przepustnice i wyczyscic dokladnie kazdy zakamarek. czelam na kolejne podpowiedzi a fote zawieszenia zrobie i wrzuce jak pogoda sie troszke polepszy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 czujnik temperatury silnika dla ECU. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.