Gość sltar Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Witm, mam k11 1.3 super S z 95r. problemy: Problem nr 1: Odpalaniem na cieplym silniku + pali jak smok. Regeneracja przeplywomierza zgodnie z instrukcja, bez wyciagania calego zespolu przepustnicy, przelutowanie stykow- nie pomoglo. Czy przeplywki z k11 1.0 i 1.3 sa zamienne, czy musze szukac konkretnie z 1.3 super S? Czy w innych nissanch byly stosowane takie same przeplywomierze (sunny 1.4, primera?) i czy moge taki zastosowac? Czy macie namiary na wiarygodny, uzywany regenerowany badz nie przeplywomierz (na allegro to jak zakup kota w worku)? Czy ma sens wyjecie calej przepustnicy, ponowne przelutowanie, przemycie gardzieli alkoholem? Problem nr 2: mam strasznie wysokie tylne zawieszenie - maloestetycznie to wyglada. Jak to jest z tym drazkiem Panharda, z cieciem sprezyn albo ich sciskaniem? wyczytalem gdzies ze takie obnizanie, bez zmiany dlugosci drazka owocuje zmiana geometrii zawieszenia i w ostatecnosci pozostawianiem 4 sladow. Czy obciazenie tylnej kanapy 2 osobami po 100kg i worek ziemniakow nie dzialalby tak samo? Moze sie myle- prosze o podpowiedz. Odpowiedzi mozna rowniez do mnie bezposrednio na @: sltar@poczta.onet.pl Za odpowiedzi z gory dziekuje Slawek - sltar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 A czy ktoś sprawdzał cokolwiek od strony elektroniki silnika i stwierdził przepływomierz? Czy sam to sobie wymyśliłes aby wymienic go? Są usterki w ECU? Sprawdzałeś np cz. temp. silnika? pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 spalanie - sonda lambda zawieszenie trzaśnij fote wrzuć na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sltar Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 nie podlaczylem jeszcze mikracza do kompa- w moich okolicach to okolo 100zl wiec 1/4 uzywanej przeplywki, a objawy takie jak z przeplywomierzem. wiec na poczatek sprobowalem przelutowac- w sumie 30 minut roboty bylo + schniecie silikonu. dlatego moge rozebrac jeszcze raz, wyjac cala przepustnice i wyczyscic dokladnie kazdy zakamarek. czelam na kolejne podpowiedzi a fote zawieszenia zrobie i wrzuce jak pogoda sie troszke polepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 czujnik temperatury silnika dla ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.