Guest wlancatcher Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Od czego mogą byc te wtyczki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Zdj nr 2. masz podpięty czujnik wody w filtrze? Bo wygląda to na przewód idący od filtra paliwa. Zdj 3 i 4, wtyczka w tym miejscu w większości silników 1,7 jest pusta. pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wlancatcher Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Tyle, że gdzie go podpiąc? Zaznaczam też, że ten Nissan został pozbawiony elektroniki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 A czy po przekręceniu kluczyka masz na desce kontrolkę wody w filtrze paliwa? Szukaj drugiej części wtyczki, musi gdzieś tam być. pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wlancatcher Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Zdjęcie kontrolek po przekręceniu kluczyka: Link do video z kontrolkami podczas odpalania: Tak jak napisałeś, zabrałem się za szukanie drugiej części wtyczki (do wtyczki ze zdjęcia nr2). Niestety nic nie znalazłem. Jedyna wtyczka, która do niej pasuje, i do któej sięga przewód to jedna z wtyczek ze zdjęcia numer 1. Jednak podłączenie wtyczki ze zdjęcia numer 2 do wtyczki ze zdjęcia numer 1 nie powoduje żadnej różnicy, wszystko jest tak samo. A tak na marginesie, co to za ustrojstwo na zdjęciu poniżej i dlaczego jest coś do tego podłączone "na jakiś patent"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikey_one Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 To czarne to przekaźnik od załączania świec żarowych... Natomiast co jest tam "usprawnione" - nie mam zielonego pojęcia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 To jest przekaźnik chyba od podgrzewania świec żarowych. Natomiast powiedz mi raz jeszcze: na dole filtra paliwa wychodzi przewód z wtyczką. Jest on wpięty do instalacji, czy wisi w powietrzu? pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wlancatcher Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Dokładnie tak. Z filtra paliwa wychodzi kabel z wtyczką i wisi sobie w powietrzu. Zwyczajnie nie ma go gdzie wpiąc. Jedynie to do wtyczki ze zdjęcia numer 1 (w pierwszym poście), ale to niczego nie zmienia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest serwis Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 A gdzieś pod pompą hamulcową nie ma wtyczki schowanej? Wątpię, że ktoś wycinał instalację bo i po co miałby to robić. Szukaj dobrze. pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wlancatcher Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Zapewniam Cię, że nigdzie nie ma wtyczki, w którą można by wpiąc tą od filtra paliwa. Poza tą, o której pisałem wcześniej. Ogólnie auto jest zagadkowe. Kupiłem je od żony zmarłego właściciela. Kobieta nie potrafiła powiedziec nic o samochodzie poza tym jaki ma kolor i, że "została zdemontowana w nim elektronika". Odkryłem w tym aucie wiele rzeczy jak np. przewody idące pod wykładziną po obu stronach auta od przodu do bagażnika. Napewno nie były one montowane fabrycznie. Wyglądało na to, jakby ktoś coś zaczął i nie skończył. Poza tym w module zegarów brakowało stabilizatora napięcia z 12V na 8V przez co nie działała kontrolka od temperatury oraz poziomu paliwa. Kolejna zagadka to owe "usprawnienie" przy przekaźniku od świec żarowych. Kolejny przykład (wg. mnie) niewytłumaczalnej ingerencji w instalację elektryczną: Oraz kolejne pytanie o zaznaczony element (co to jest?) oraz wtyczki, które przyuważyłem dopiero teraz: A tu zagadkowe dla mnie "zworki"... Za co one są odpowiedzialne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nazgul Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 To co masz na ostatnim zdjęciu to bezpieczniki główne samochodu. w niewybrakowanym aucie przykryte są specjalną przykrywką. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wlancatcher Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Owa przykrywka jest, tyle, że niestety coś się na nią wylało i nie widac napisaów. I tak na marginesie nie wygląda mi to na bepieczniki. Chyba, że Ty bezpiecznikiem nazywasz typową zworkę z miedzianego przewodu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nazgul Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Wygląda, nie wygląda - fakt jest taki że to SĄ bezpieczniki główne. Zwarty akumulator spali znacznie grubsze przewody. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke11 Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 tyle ze są to pseudobezpieczniki i moze sie to skonczyc uszkodzeniem instalacji elektrycznej i nie tylko. Powinny tam byc normalne bezpieczniki z prawdziwego zdarzenia a nie takie grupe druty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
supernissanb12 Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 tyle ze są to pseudobezpieczniki i moze sie to skonczyc uszkodzeniem instalacji elektrycznej i nie tylko. Powinny tam byc normalne bezpieczniki z prawdziwego zdarzenia a nie takie grupe druty Zajrzyj u siebie pod maskę . Coś mi się wydaje, ze u mnie jest identyczne i daje głowę że nikt nic nie robił z tym :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.