Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Filtr Paliwa w TD


Guest Holetzky
 Share

Recommended Posts

Guest Holetzky

Witam mam pytanko czy ktoś z was miał kiedyś problem z filtrem paliwa, a dokładnie zebrała mi się woda w tym filtrze i nie bardzo wiem jak się jej pozbyć. Dowiedziałem się w serwisie nissana ze tam gdzies pod tym filtrem jest jakaś śrubka do spuszczania wody ale nic tam takiego nie znalazłem. Czy ktoś miał kiedyś z tym problem. A tak przy okazji to zawsze tankuje na BP i ciekawe skąd ta woda. Może czas zmienić stacje benzynową. Jak coś wiecie to dajcie znać jak z tym walczyć. Filtr jest w miarę nowy bo ma dopiero 3 miechy więc chyba wymiana filtra odpada.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

Moim zdaniem BP to dobra stacja.Co do filtra, to pod samym filtrem jest taka plastykowa nakretka i ja sie wlasnie odkreca.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

A tak przy okazji to zawsze tankuje na BP i ciekawe skąd ta woda.

Pewnie ze wiemy. czy kolega zauwazyl ze po chlodnej nocy na samochod pokryty rosa?? Podobne zjawisko zachodzi w zbiorniku paliwo.

Link to comment
Share on other sites

Witam

Woda w filtrze paliwa to nic nienormalnego. Ja ostatnio opróżniałem filtr paliwa z wody 3 miesiące temu, a ostatnio znowu zapaliła mi się kontrolka.

 

W P10 jest tak żeby pozbyć się wody z filtra to należy odkręcić plastikowy motylek (1) i wężykiem (3) wypłynie woda. Musisz kontrolować ten proces, bo po pewnym czasie wężykiem zacznie płynąć paliwo, wtedy zakręć motylek i gotowe. Jeśli nic nie będzie spływać rurką to użyj pompki (2).

 

filtr_paliwa.jpg

 

Pozdrawiam

Delphi

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Ja nie mam zadnej kontrolki i zadnego spustu wody.Ktory to filtr?Gdzie on jest?Ja u siebie pod maska widze tylko jeden.

 

Taki filtr występuje tylko w Dieslach.

 

Pozdrawiam

Delphi

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Co do tego filtra, to wode spuszcza się przy włączonym silniku, czy nie należy go uruchamiać. Bo jak na wyłączonym odkręcam ten kranik to słyszę jak powietrze zaciąga i jak bym nie odkręcił to i tak nic z niego nie leci pomimo, że naciskam na pompkę.

Edited by bertw
Link to comment
Share on other sites

ja na zgaszonym spuszczałem i leciało.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Lepiej na zgaszonym, bo zapowietrzysz pompę wtryskową.

Pompa wtryskowa tworzy podciśnienie w układzie paliwa, i zamiast zlatywać ci woda z paliwem, tym otworem będzie szło powietrze do silnika.

Edited by adambyw
Link to comment
Share on other sites

Kolega jeden pisał ze do wody dolewac bryndy.Nie wiem zbytnio co to ale jak sie domyslam ze to denturat to raczej nie wytraci wody.

Miałem też wode tzn mleczna ropa w zbiorniku i dolałem tego denaturatu to co chwile musiałem spuszczac z tego odstojnikua z dołu.I widziałem jak denaturat jak woda jest na dole a ropa wyżej.Też miałem kiepskie paliwo takie jakieś mleczne.Kiepska stacja była.I doszło do tego że musiałem demontować zbiornik i wlac czystej ropy w moim traktorku.Auto jakby zaraz mocniejsze było. A była to zima .I teraz tankuje na Bliskiej bo wiem od kolegi ktory tam prcuje ze maja dobre paliwa albo na Lotosie.

I nie dawno spuszczałem tak do sprawdzenia i była czysciutka ropa jak powinna być.

I spuszczałem na zgaszonym silniku.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...