Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Almera N15 - Maxko


Gość Maxko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

MODEL: Almera N15 S, rocznik 1997, przebieg 182 000 km

SILNIK: GA14DE

UKŁAD DOLOTOWY: stock, zmieniony kolektor ssący z 74C na 73C

UKŁAD WYDECHOWY: stock

UKŁAD NAPĘDOWY: FWD

UKŁAD HAMULCOWY: stock, tarcze przód, tył bębny, bez absu

ZAWIESZENIE: stock, felgi Borbet 15 cali [sądząc po kapselkach które do nich dostałem]

GADŻETY: elektryczne lusterka

CAR-AUDIO: radio sony CDX-GT23, przód głosniki seria, tył JBL z serii GTO

ŚRODEK: Seria modelu S, dwa airbagi

BODY-KIT: Seria modelu S + spoiler na tylnej klapie

 

MOC: ~90 KM

 

OSIĄGI: do setki jakoś się zbiera, nie jest to rakieta, ale przy odpowiedniej zmianie biegów można objechać mocniejsze fury ;-), poza tym w miare mało pali [ostatnio zszedłem poniżej 9 litrów jezdzac po Krakowie]

 

PERSPEKTYWY:

- Doprowadzenie do ładu rdzy i takich detali jak ramiona wycieraczek.

- Silnikowo i zawieszeniowo jest ideał, więc póki co zostaje. Jak wydech sie posypie to chętnie bym tutaj przelot widział [chociaż jeden katalizator wywalić...]

- Wywalenie haka [choć tutaj musiałbym sie bawic w klejenie zderzaka...]

- Swap na SR20VE w sferze marzeń :sylwester:

 

FOTY:

323_P1000842.JPG

529_P1000844.JPG

913_P1000850.JPG

 

 

Auto kupione w grudniu 2008 roku. Dwa lata w kraju, przywiezione uprzednio z niemiec.

Z racji tego, że to mój pierwszy samochód chciałem, żeby jeździł jak najlepiej. Stąd pojawił się odetkany kolektor ssący. Jednak z racji tego, że nie jest to nazbyt rozwojowy motor nie planuje nim bicia rekordu mocy w N/A... Za to staram się, żeby całość wyglądała dobrze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam pytanko bo autko masz śliczne i piszesz że z ma ok 90KM.

W swoim 1.4 posiadam ich ok 74 a wiem że ten model na rynek polski i francuski miał właśnie 90KM czy wiesz (lub ktokolwiek) jak odblokować te dodatkowe koniki???

Wiem że związane jest to z emisją spalin moje jest z Niemiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moment bo nie wiem co grane? Chyba za prosty jestem...

Chodzi o to że nie wiem gdzie zmienić spalanie by uzyskać ta ok.90 koników a mam Instrukcję Serwisową tłumaczoną z francuskiego i tam moc 55kW podawana według Brief-u w ogóle w jednostce 1.4 nie występuje tylko ok 90KM. Wiem że na rynek Niemiecki w związku z normami spalin moc zaniżano.

Nie wiem jak ten proces odwrócić. Jeżeli ktoś coś wie na ten temat to proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko bo autko masz śliczne i piszesz że z ma ok 90KM.

W swoim 1.4 posiadam ich ok 74 a wiem że ten model na rynek polski i francuski miał właśnie 90KM czy wiesz (lub ktokolwiek) jak odblokować te dodatkowe koniki???

Wiem że związane jest to z emisją spalin moje jest z Niemiec.

 

Kolego już Ci pisałem, wystarczy poszukać. Ale widzę że leniwy jesteś, zerknij sobie tutaj:

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...15+kolektor+73c

 

Sorry za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna ta almerka, kolor pasuje wygląda jak GTI tylko zdecydowanie pod maską za cienko...

No i koło też pasuje :)

 

Taki silniczek SR20 byś tam widział Coobcio, co? :D

 

to wezcie zasponsorujcie mi swapa z montażem :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna ta almerka, kolor pasuje wygląda jak GTI tylko zdecydowanie pod maską za cienko...

No i koło też pasuje :)

 

Taki silniczek SR20 byś tam widział Coobcio, co? :D

 

to wezcie zasponsorujcie mi swapa z montażem :one:

 

Spoko... może frytki do tego...?

 

 

jakies 4K na silnik,

jakies 1K - 1,5K na komputer + inne pierdoły (uszczelki, świece, płyny, itp.),

jakies 1K na skrzynie + sprzeglo,

jakies 1K na kompletny wydech,

jakies 0,5K na dolot

jakies 2K - 2,5K na robocizne,

na koniec strojenie i masz szybkie autko...

 

Przydałoby się zrobić jeszcze zawieszenie i hamulce... ;)

 

Stary... gdyby moje autko tyle kosztowało po zrobieniu... ale bym był szczęśliwy... :D

 

P.S. O czymś zapomniałem? :D

 

Piotrek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile dobrze dodaje wychodzi ~9 500 zł + zawieszenie i hamulce

 

hm, kupilem auto za 8 000 zł :P. Taniej i szybciej wyjdzie kupic GTi i sie nim cieszyc, albo civica z B16A2 na pokladzie :diabel2:

 

 

a i frytki bardzo chetnie :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile dobrze dodaje wychodzi ~9 500 zł + zawieszenie i hamulce

 

hm, kupilem auto za 8 000 zł :P. Taniej i szybciej wyjdzie kupic GTi i sie nim cieszyc, albo civica z B16A2 na pokladzie :diabel2:

 

 

a i frytki bardzo chetnie :diabel:

 

Magia tuningu mój drogi... ;)

Myślisz, że moje auto było warte więcej niż przeróbki, jakie zostały poczynione? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no chodzi tylko o to ze nie mam takich pieniedzy. Dodatkowo jeszcze się sam nie utrzymuje. Cieszę się tym co mam, a mam naprawdę kawał dobrej, zwinnej i w miare szybkiej fury :D

 

No dobra... :D

Wygrałeś... A już myślałem, że Cie na swap namówię... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...