Guest sonar Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Wymieniałem osłony amortyzatorów. Wiadomo że przy tym trzeba rozpiąć całą kolumnę. I chyba zrobiłem to wszystko bez głowy. Zaglądam dzisiaj pod samochód a na sprezynie są namalowane trzy kropeczki dwie na dole jedna wyżej. Patrze na drugą sprężynę a tam odwrotnie. To jak ma właściwie być. Wiem że to ma znaczenie dla prawidłowego uginania się sprężyn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Wydaje mi się że niema to większego znaczenia jeśli sprężyny mają tkie same podstawy a chyba tak jest bo inaczej byś niezłozył kolumny , a kropki oznaczają twardość sprężyn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pecyn Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 A zauwazyles roznice w jezdzie ( np w ugieciu sie lewego i prawego amorka)? Bo mozliwe ze np te kropki oznaczaja twardosc i np jedna musi byc na dole a te dwie na gorze? Ale tak mi sie tylko wydaje nie jestem pewien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.