Gość refiko Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Witam, na wstępnie się przywitam, mam na imię Dawid, w ostatnią sobotę kupiłem nissana Sunny 2.0d 94r. W dniu wczorajszym wieczorem wróciłem autkiem i wszystko było ok, dziś chcąc się udać do ubezpieczyciela podpisać nową umowę o OC, zauważyłem ( nie dało sie nie zauwazyc!) iż pedał hamulca wchodzi prawie w podłogę prawie nie hamuje o zgrozo!! dobrze ze sie nie rozbujałem za bardzo... więc mówię, pedał wchodzi prawie w podłogę i wydaje mi się ze hamuję tylko jedno koło, ponieważ mimo iż prawie nie zwalniam to w pewnym momencie zablokowałem( jestem prawie pewien ze tylko jedno, prawe!). Sprawdziłem poziom płynu hamulcowego... jest poniżej minimum. Pompę wykluczam, wyciek wykluczam ponieważ płynu by nie było wogóle. mylę się??!! Może ktoś miał podobny problem? jest mi w stanie pomóc? Jeśli to istotne to dodam iż jest to 4dzwiowy sedan. Pozdrawiam, Dawid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Mogą być przerdzewiałe tylne przewody hamulcowe i przez nie ucieka płyn - ale w to wątpię. Powodem "miękkiego" pedału jest zapowietrzenie układu, przeważnie jest to wina cylinderków. Auto w górę i sprawdź dokładnie przewody i czy suche są cylinderki przy hamulcach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość refiko Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Przy dokladniejszym przyjrzeniu sie sprawie, stwierdzam iz prawy tylny beben jest mokry. Przewod Cały. Moze mi ktos wskazac miejsce gdzie moge kupic cylenderki? najlepiej wymienic pare?? Potrzebuję takich: http://www.motocom.pl/sklep.php/pl,,,,,pro...amochodowe.html ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Wymienić obydwa nic nie zaszkodzi, ale to nie jest konieczność. Cylinderki powinieneś kupić w sklepie z częściami do japońców, na pewno jest jakiś w Twojej okolicy. Przy odkręcaniu przewodów najlepiej psiknij jakimś odrdzewiaczem nakrętkę bo lubią się ukręcać. Jeśli nie wiesz jak potem skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy to poszukaj na forum, wszystko jest opisane Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość refiko Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Nie mam wielkiego pojęcia o mechanice samochodowej, ale myślę, że sobie jakoś poradzę. Dodatkowo zapytam czy jest sens wymienić cały płyn hamulcowy? ile go będę potrzebował?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Jest sens, nie wiesz kiedy poprzedni właściciel płyn wymieniał a on się "starzeje" i traci właściwości chemiczne. Przy odpowietrzaniu trochę płynu schodzi, na "przepłukanie" starego i na później aby dolewać to wystarczy 1l. płynu. w sklepie doradzą jaki płyn kupić, sam się dobrze nie orientuje w markach. Tu masz eboki do sciągnięcia http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7984 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cylo88 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 I pewnie zaproponuja ci plyn DOT 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 refiko, Zanim zabierzesz się za wymianę cylinderka to zorientuj się czy mają też przewód hamulcowy (ten który będziesz odkręcał).Sprawa wygląda tok :nakrętka po małych manewrach puszcza,ale to z reguły jest koniec przewodu,ponieważ nie wiadomo dlaczego bardzo lubi się ukręcać przy demontażu,zaklinowany w obracającej się nakrętce :029: A płyn po dłuższym czasie lubi chłonąć wilgoć z powietrza i po pierwsze sprzyja to korozji przewodów a po drugie przy długotrwałym hamowaniu woda zawarta w płynie potrafi "zakipieć",tworząc pęcherzyki pary wodnej w układzie co skutkuje efektem zapowietrzonych hamulców :kosci: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość refiko Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 refiko, Zanim zabierzesz się za wymianę cylinderka to zorientuj się czy mają też przewód hamulcowy (ten który będziesz odkręcał).Sprawa wygląda tok :nakrętka po małych manewrach puszcza,ale to z reguły jest koniec przewodu,ponieważ nie wiadomo dlaczego bardzo lubi się ukręcać przy demontażu,zaklinowany w obracającej się nakrętce :029:A płyn po dłuższym czasie lubi chłonąć wilgoć z powietrza i po pierwsze sprzyja to korozji przewodów a po drugie przy długotrwałym hamowaniu woda zawarta w płynie potrafi "zakipieć",tworząc pęcherzyki pary wodnej w układzie co skutkuje efektem zapowietrzonych hamulców :kosci: Więc zrobię jak radzisz kolego. Cylinderki zamówione(para), do tego przewody, jeszcze jakiś płyn hamulcowy. Przy wymianie tylnych amortyzatorów zrobi się i to. Teraz liczę jedynie iż mój problem rozwiąże się po wymianie tego cylinderka. Bo sytuacja jest mocno irytująca, a wręcz niebezpieczna. dziękuję za pomoc. Jeszcze tylko środek trochę wyczyszczę, tu i ówdzie pospawam( bagażnik, tylne nadkola) i będzie cacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.