Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Sprężyny obniżające ...jakie ???


Guest Extremer
 Share

Recommended Posts

Guest Extremer

Chciałbym OBNIŻYĆ, ale niespecjalnie utwardzić :!: Słyszałem, że produkty różnych dostawców potrafią być bardziej,albo mniej twarde :roll: Macie (na pewno macie) jakieś doświadczenia w tym względzie :?: :?: :?: Po Wrocku naa prawdę słabo się jeździ (dziuuuury) więc im mniej twardo tymlepiej, a chciałoby się by auto nie wyglądało na off road'a :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest greg76

to ze sprezyny obnizajace sa twarde to nie przypadek. jezeli obnizasz auto to powinny byc twardsze ze wzgledu na krotszy skok lub progresywne. dla ciebie moge chyba polecic progresywne - tzn takie ktore sa coraz twardsze wraz ze skokiem. zachwaja komfort i uchronia amory przed nadmiernym zuzywaniem sie i dobijaniem podwozia.

 

pozdrawiam :!:

Link to comment
Share on other sites

Enzo, Platimex oraz Weitec to są prawdziwe spręrzyny obnizające, za bardzo nie traci sie na komforcie a auto jest zglebione i atrakcyjniesze no i powinno osiągać większego V-maxa

Link to comment
Share on other sites

nie smiejcie się bo jestem laikiem w tuningu,

czy żeby obniżyć autko wystarczy zmienić sprężyny a amorki

mogą zostać te same? czy amorki też trzeba wymienić?

Link to comment
Share on other sites

Guest Xzandafer
czyli np. takie sprężynki można śmiało wrzucić?

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=51472451

Takie możesz, ale nie TE akurat... BTW na Platimexy udzielają zniższki członkom Nissanklub.pl. Na ich stronie znajdziesz dokładnie jaki zestaw potrzebujesz i jego cenę: www.platimex.pl ... Są to dobre sprężynki - kumpel ma takie w Civicu i je chwali.

Link to comment
Share on other sites

Guest Sami

H&R - twarde, nawet bardzo :) Szczerze mowiac na niektorych drogach o wiele za twarde... Ale na gladkim asfalcie rewelacja.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest milo
Chciałbym OBNIŻYĆ, ale niespecjalnie utwardzić :!: Słyszałem, że produkty różnych dostawców potrafią być bardziej,albo mniej twarde :roll: Macie (na pewno macie) jakieś doświadczenia w tym względzie :?: :?: :?: Po Wrocku naa prawdę słabo się jeździ (dziuuuury) więc im mniej twardo tymlepiej, a chciałoby się by auto nie wyglądało na off road'a :lol:

 

we wrocławiu napewno seryjne zawieszeni jest za twarde a co dopiero obnizone ale jak juz chcesz szukaj eibachów są dosc ok

Link to comment
Share on other sites

Założyłem taki wątek na innym forum racingowym i też co odpowiedz to inna firma ale wiem jedno ze jesli zmieniac zawieche to cala z amorami....

Nie robcie szajsu za 500 zlotych, lepiej uzbierac kaski i calosc wymienic.

Na testach amorow wyjdzie ze pracuja bardzo dobrze, a ja sam sie przekonalem ze zmiana samych sprezyn to wielka lipa.

Twardo jak skurw****, a wjezdzajac w koleine jest efekt plywania po pasach czytac nadsterownosc. Ja wlasnie mysle nad komplecikiem H&R -30mm plus amorki Koni, cena duza ale nie ma co porownywac z tuningiem za 500 PLN i Platimexami. Komfort i zakres pracy inny. Sam sprowadzilem na szajsie autko i ciagle mysle nad zmiana.

 

Sławek

Link to comment
Share on other sites

Guest Fixxxer
Założyłem taki wątek na innym forum racingowym i też co odpowiedz to inna firma ale wiem jedno ze jesli zmieniac zawieche to cala z amorami....

Nie robcie szajsu za 500 zlotych, lepiej uzbierac kaski i calosc wymienic.

Na testach amorow wyjdzie ze pracuja bardzo dobrze, a ja sam sie przekonalem ze zmiana samych sprezyn to wielka lipa.

Twardo jak skurw****, a wjezdzajac w koleine jest efekt plywania po pasach czytac nadsterownosc. Ja wlasnie mysle nad komplecikiem H&R -30mm plus amorki Koni, cena duza ale nie ma co porownywac z tuningiem za 500 PLN i Platimexami. Komfort i zakres pracy inny. Sam sprowadzilem na szajsie autko i ciagle mysle nad zmiana.

 

Sławek

ja w seju mam HR i do tego amory od wierzbickiego zestaw jest bajkowy, dla wielu za twrady ale wole bezpieczeństwo kosztem komfortu

 

ILE takie HR do N15 stoją ????

Link to comment
Share on other sites

Guest Monia
H&R - twarde, nawet bardzo :) Szczerze mowiac na niektorych drogach o wiele za twarde... Ale na gladkim asfalcie rewelacja.

 

potwierdzam!!! ;-) lekko brakuje im elastyczności na dziułach ;-) na "autobanie" wypas!

Link to comment
Share on other sites

Guest Fixxxer
za 850 znalazlem najtaniej jak na razie.... oczywiscie same sprezyny...tylko ze 3 tyg czekac trzeba :roll:

 

dokładnie tyle do seja kosztowały no moze z 30 pln mniej .... zaporowa cena ale trzeab przyznać że produkt najwyższych lotów

Link to comment
Share on other sites

Guest Piotrek

Według mnie zmiana sprężym na nizsze w połączeniu z twardymi amortyzatorami, daje ogromną twardość i wtedy można zapomnieć o jakimkolwiek komforcie.....

 

Wymiana sprężyn na twardsze z zastosowaniem seryjnych amorków jest rozwiazaniem pomiędzy komfortem, wyglądem i prowadzeniem auta.

 

Ja po wymianie sprężyn na nizsze twardsze zauważyłem plusy:

- auto przy ostrym hamowaniu nie nurkuje

- w zakrętach jedzie jak po szynach

- dużo lepiej wygląda ( a o to chodziło mi najbardziej )

Link to comment
Share on other sites

To wkoncu powiedzcie jak oceniacie ta firme Platimex.... bo sprawdzielm w cenniku i sprezynki do mojej micruni k10 (-35mm) po uwzglednieniu rabatu dla nissanklub.pl -15% wychodza taniutko bo ~320zl...

 

A np na ebay'u znalazlem takie oto sprezynki (-40mm) : cena ~330zl + 10Euro przesylka do Polski... zna ktos ta firme?

http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=7979286516

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...