Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

"Parszywy Niemiec" Archiego :)


Gość Archie
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Parszywy Niemiec - tak ochrzcil auto Coobcio :) I juz mu tak zostanie.

 

Fotki beda pozniej, teraz kilka slow, moze troszke epicko, ale co tam :)

 

W listopadzie 2008 zanabylem sliczna P11 SLX, niebieska, rocznik 1997, 2.0 16V. Wg papierow miala miec 131 KM. Bylem przekonany, ze tak wlasnie jest. Do czasu pierwszej hamowni u Macka, gdzie auto wykrecilo 125 KM i 172 Nm. Ekipa widzac wynik podsmiewala sie szyderczo... Ale co tam :) Czas uplywal, a auto coraz czesciej zagladalo do magicznego Coobciowego garazu i bylo oddawane w jego czarodziejskie rece :) (brzmi zabawnie, ale chyba tylko tak mozna to ujac :) ). W autku zostaly zrobione nastepujace rzeczy:

 

-> Dolot, WAI, 77mm.

-> Kolektor SSAC 4-2-1

-> wydech 63mm by EL-TEC (2 przeloty + przelotowo komorowy)

-> Walek od Almery GTI

-> Mod rozrzadu

-> Ecumaster

-> Nowe sprzeglo

-> Skrzynia od Almery GTI

 

Niby niewiele... :) Dzis auto zostalo ponownie wyhamowane, co prawda na innej hamowni...ale cyferki mowia same za siebie...

 

160,9 KM @ 6038RPM, 202Nm@4902RPM :)

Do stajni wpadlo 36 konikow i 30Niutonow, czuc to na dupohamowni :)

 

W planach, skrzynia od GT, a dalej zycie pokaze :)

Poki co ciesze sie autem, jeszcze musze wyciszyc wydech...

 

Generalnie auto to szybki, rodzinny dupowoz :) Dlatego nie bedzie gleby, sztywnej zawiechy, etc... :) Ma wygladac niepozornie i niezle jezdzic :)

 

archie_ham.jpg

 

Pierwszy pomiar robiony bez ecumastera, drugi z ecumasterem :)archie_prim.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie ładnie Archie ale co to fotki to byś mógł w końcu świeższe dać , chciałbym zobaczyć jak utrzymujesz autko :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie Twoja primka została opisana tu - fajna zadbana i podaje :)

Sprzegło się zmieni i przy tej okazji jakąś krótszą skrzynkę zapoda no i miło by było spotkać się stadnie i posprawdzać która Prima jest najlepsza i o ile :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nono przybyło ci troszkę mocy i momentu-na krótkiej skrzyni to nawet szybko jakoś może być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie jeszcze fajniejszy, z nowym sprzegielkiem i nowa, krotsza skrzynka :)

 

Dzis mialem okazje jechac jako pasazer fajniutka almerka... Ale fajnie za***rdala... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis mialem okazje jechac jako pasazer fajniutka almerka... Ale fajnie za***rdala... :)

No i miała o blisko 20Nm mniej jak twój masakrator :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kusi kusi i jest :P

Tylko ze starej nie byliśmy w stanie przełożyć czujnika od prędkościomierza.

Ps. lepiej się maszyna ganie czy jak nie widać prędkości to nie wiadomo :P ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, generalnie ta skrzynka lepiej mi pasuje do mojego stylu jazdy :) Nie ganiam jej zbytnio ze wzgledu na sprzeglo :) Niech sie ulozy :) No i strojenie... musimy sie jakos ogarnac :)

 

W nastepnej kolejnosci idzie zawiecha... sam widziales jak wyglada... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Opis został troszkę zaniedbany... :(

 

A nieco się zmieniło:

 

-> Stożek fujita 3" (taki jak u Bombla, etc...)

-> Hamulce od GT :) przód 280mm, tył 256 mm... mniam :) (było: 256 mm / 256 mm) Całość firmy TRW (klocki i tarcze).

-> W weekend będzie bandażowanie kolektora wydechowego (wzorem kolegi Mas'a), jest odczuwalna różnica jak się wietrzy silnik podczas jazdy w trasie, a jazda po mieście.

 

 

A tak sobie gra wydech:

 

W planach jest Turbo...ale czy uda sie go pogodzic z LPG? Teoretycznie póki nie będę dmuchał więcej niż 1 bar powinno być ok :) Ale zobaczymy :)

 

Pytanie: jaka sonde lambda kupic? Bo w obecnej skonczyla sie grzalka :( i na wolnych mam zaaaaaajebiste przelewanko :(

Edytowane przez Archie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz mieć sonde szerokopasmową to ona ma wyjście analogowe w pełni programowalne - i je podłączasz do seryjnego ECU :)

Ps. co do turbo to za***isty pomysł :) Ja bym zrobił tak żebyś doładowanie było na poziomie 0,4 bara na LPG a na bezynie za sprawą selenoidu podnosiło się do ok 0,7-0,8 tak by bezpiecznie było dla seryjnych tłoków które lubią pękać jak zapłon jest zbyt agresywny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jak będziesz mieć sonde szerokopasmową to ona ma wyjście analogowe w pełni programowalne - i je podłączasz do seryjnego ECU :)

Ps. co do turbo to za***isty pomysł :) Ja bym zrobił tak żebyś doładowanie było na poziomie 0,4 bara na LPG a na bezynie za sprawą selenoidu podnosiło się do ok 0,7-0,8 tak by bezpiecznie było dla seryjnych tłoków które lubią pękać jak zapłon jest zbyt agresywny...

 

Tiaa LC-1 + Zegar DB :) Wyjscie jedno analogowe z LC-1 jest zaprogramowane do symulowania sondy waskopasmowej :) Dla mnie rewelka :) A turbo, to baaardzo odlegla rzecz :)

 

Projekt zamkniety - auto sprzedane.

Mam nadzieje, ze przyszly wlasciciel bedzie sie dobrze bawil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i to najwazniejsze :) I tak bede tu zagladal :)

Coobciu, mam nadzieje, ze jakies newsy odnosnie parszywego Niemca bedziesz mi podrzucal :)

 

Smutno mi jak cholera, ale coz... taki los :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...