Gość alextrasza Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 mam problem szukalem juz gdzie sie dalo i nudzi mnie juz to powoli .. szukam napinacza do paska ktory dochodzi do alternatora ... musialem go regenerowac czyli wymienic lozysko bo mi sie zatarlo i sie nie obracalo przez co omalo silnika nie zalatwilem ... a nowy naciagacz to bagatela tylko 600 zl za kawalek kólka ehhh:-( a najgorsze jest to ze znow zaczynam slyszec piski wydobywajace sie z silnika ale to dziwne ze nowe lozysko w tym napinaczu wytrzymalo 3tys kilometrow? nigdy w to nie uwierze zaczynam sie bac bo niechce by znow mi auto stanelo na srodku drogi .... ma ktos jakies info na temat tej usterki lub co moze innego wydawac pisk z silnika i gdzie mozna zdobyc jakis napinacz z jakiejs rozbitej micry na szrocie .Z okolic katowic sosnowca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Witam cie. W intercarsie widze za 184zl z JC ale nie maja na stanie wiec moze na zamowienie cos pomysla jak zadzwonisz. 600zl to oczywiscie aso? ja jutro bede w sklepie to zapytam sie o ta czesc.. podaj rocznik i silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alextrasza Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 1.3 16v 1993 rocznik ... mam nadzieje ze mnie dokladnie zrozumiesz bo juz mialem z tym problemy chodzi o napinacz ktory tak jakby wychodzi z silnika. Podobno tam sa dwa takie napinacze nieznam sie na tym dokladnie chodzi o ten najblizej alternatora gdzie pasek przechodzi jakby pod nim, kurcze ze nie mam zadnego zdjecia .... niewiem z czego ten napinacz za 600 zl ale w warsztacie powiedzieli ze jest tylko do sprowadzenia przez serwis dlatego taka cena ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 jaa pierrr... no masakra cena ;D jutro zagladne do sklepu i dam ci znac bo widze ze temat ciezki jak nawet allegro go nie zna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 alextrasza, Wypierdziel ten napinacz i dobierz krótszy pasek.Naciąg paska i tak masz alternatorem.Sprawdź paski (6PK 673-680). Chyba nie masz klimy i wspomagania? Jeśli nie masz to na 99,9% (6PK675) Cena jedyne 25 pln i święty spokój bez napinacza [ Dodano: Pon 18 Maj, 2009 21:16 ] Nie to ja za swój dałem 25,bo mam 5PK675 z tego względu że mam podłużnicę bliżej i weższe koło na altku.Teraz mam niecały centymetr od paska do podłużnicy.Tak to jest w mutantach A do Ciebie z 4 dychy za 6PK 675 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alextrasza Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 no i tu jest problem hehe bo mam wspomaganie:-) i niewiem bo nad napinaczem jest cosik i niewiem czy pasek wtedy sie zmiesci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 .Tak to jest w mutantach niezle ;D Alextrasza jutro ci dam znac co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alextrasza Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 ogolnie to jeszcze mnie tam czekaja progi i skrzynia biegow ale luzik narazie boje sie stanac w srodku pola ostatnio z tym napinaczem mialem jazdy .. jade sobie spokojnie a tu nagle jak nie buchnie dym z pod maski ale naprawde duzo go bylo ..silnik mi sie sam wylaczyl nie mialem nawet wspomagania i hamulcow nic dobrze ze to bylo na gorce to na luzie doczolgalem sie na pobocze jak otwarlem klape to tylko "trocinki" ze zdartego paska walaly sie po silniku .... moja kochana mikrusia:_( z tym silnikiem z hondy 1.3 slicznie sobie radzi i niechce tego autka tracic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 no i tu jest problem hehe bo mam wspomaganie No to kicha,napinacz musi być bo pasek przechodzi pod mocoweniem poduszki silnika ,a dopiero potem wędruje do alternatora,który w Twojej wersji jest u góry,podobnie jak w wersji z klimą. [ Dodano: Pon 18 Maj, 2009 22:12 ] Pisałeś że wymieniałeś łożyska w tej rolce.Nie tylko wymiar łożyska się liczy,a także (szybkobieżność ,odporność na obciążenia i inne )Ja bym pokombinował i wyszukał naprawde dobre łożyska do tego celu i powiem Ci że znajdziesz o wiele wytrzymalsze niż były w orginale :one: (Kryte) [ Dodano: Pon 18 Maj, 2009 22:18 ] moja kochana mikrusia:_( z tym silnikiem z hondy 1.3 slicznie sobie radzi Zapodawaj fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragomir Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 alextrasza, a masz klimę w aucie :?: Miałem ten sam problem co Ty i jest na to bardzo prosty sposób ale właśnie pod warunkiem że nie masz klimy. Jak widać na rysunku zapewne masz wersję B napinania alternatora. Ja po prostu przerobiłem u siebie wersję B na wersję A Ze szrotu dorwałem mocowania alternatora, dolne i górne , od wersji silnika 1.0 (czyli tej co na rys. ma sposób A napinania ). Kosztowało mnie to 100 zł + cena krótkiego paska (od wersji silnika 1.0) Pamietaj że w wersji A alternator jest trochę niżej zamontowany niż w wersji B. Nie ma żadnego problemu z przeróbką bo korpus silnika jest przygotowany na oba rozwiązania. Naciąg paska po przeróbce będziesz miał właśnie w górnym mocowaniu alternatora. Jak masz jakieś pytania to pisz na PW, albo nawet dzwoń na kom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 u mnie niestety nie maja takiego katalogu i rodzaju czesci :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragomir Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Wypierdziel ten napinacz i dobierz krótszy pasek.Naciąg paska i tak masz alternatorem. W wersji 1.3 jest inaczej napinany - napinaczem nr 4, patrz rys. wersji B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Dragomir, ostatnio jak się widzieliśmy to coś o tym gadaliśmy,bo zmieniałeś coś z naciągiem paska,ale do końca nie pamiętałem jak to tam było :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragomir Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Tak, i najważniejsze że działa a autko do tego parę kilo lżejsze Aha alextrasza, Pamiętaj że jak się zdecydujesz na mój sposób do te mocowania alternatora bierz razem ze śrubami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alextrasza Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 luzik zalatwie to jak dorwe mego znajomego mechanika ..... a zdjecia dodam jak przestanie lac u nas to w plener pojade i zrobie micrusi sesje zdjeciowo jakies akty itp:-) moje mini porshe:-) dziekuje wam bardzo za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.