Gość Pokajoke Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Byłem dziś na przeglądzie technicznym i jakie było moje zdziwienie kiedy Pan Mechanik zawołał mnie do kanału pokazując mi że przedni i tylny wspornik przymocowany do podłużnic, trzymający zderzaki jest przeżarty całkowicie przez rdzę. Palcem oderwał mi kawałek i powiedział że powinienem go jak najprędzej wymienić. Moje pytania: 1. Czy te wsporniki są przyspawane czy przykręcane do podłużnic? 2. Czy we wszystkich Micrach K11 to normalka? 3. Czy będą pasować np. z Angola? 4. Czy szukać na szrotach czy nowe? Najdziwniejsze jest to, że wszystkie elementy wokół wyglądają na "zdrowe" a tylko te wsporniki całkowicie zgniły :-( Dajcie znać czy już ktoś przerabiał temat kompleksowo. Nie piszcie mi o wyszukiwarce bo jak zadałem: "korozja przedni wspornik" to mi figa wyskoczyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 ale po co od razu kupowac postap zgodnie ze staropolska tradysja ktora nakazuje alo to olac albo zaszpachlowac i pomalowac pedzlem nie dokaldnie wiem o jaki wspornik ci chodzi o sanki pod silnikiem? jak tak to moze przejezdzales za szybko przez garby poprzeczne na drodze, obdarles lakier a ozniej juz tylk owoda i sol zima i taki efekt na szrocie mozesz szukac bo czemu nie byle by byly w dobrym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 trzymający zderzaki jest przeżarty całkowicie przez rdzę. Na szrot, może być od anglika, albo weź kawał porządnej nowej blachy i dorób, pomaluj i też będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pokajoke Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Poszperałem na Allegro trochę i okazuje się że tam funkcjonuje nazwa "wzmocnienie przednie" oraz "wzmocnienie tylne". Tylko ze kurde blaszka ten przód to z całymi okularami jakiś komplet jest. A to by oznaczało poważniejszą rozbiórkę przodu. Przód w nim interesuje mnie dolna belka: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=630313816 Tył: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=646070088 A i jeszcze coś było o konserwacji podwozia jakimś środkiem. Poradźcie jaki byłby najlepszy. Widać czasy gdy tylko malucha sie konserwowało jeszcze nie minęły :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Pokajoke podjedź do jakiegoś kumatego blacharza i niech Ci powie czy to tylko belka pod zderzakiem z przodu czy właśnie całe wzmocnienie czołowe. Jeżeli chodzi o wzmocienie czołowe to oczywiście jest z tym więcej roboty niż tylko z belką pod zderzak i jest to cały element, razem z tymi jak to nazwałeś "okularami" pod lampy. Jeżeli są to tylko belki to kupisz komplet za max. 100-150zł, pomalujesz, poskładasz i jest gicior. Jeżeli jest to wzmocnienie czołowe to jazda z maszyną do blacharza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 a nie chodzi przypadkiem o coś takiego : http://www.moto.allegro.pl/item646249411_w..._98_i_inne.html W micrze tylko na 2 takich elementach trzyma się przedni zderzak , nie licząc oczywiście śrubek pod spodem , chyba 3 , oraz tych wkręcanych w błotnik. Na allegro to sie różnie nazywa : strefa zgniotu , wzmocnienie , wspornik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pokajoke Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Nie nie Demano... To jest belka która na dole umocowana jest za zderzakiem pomiędzy podłużnicami. Jest do niej przymocowana dolna część zderzaka na 3-4 śruby po jego całej długości. Ponadto podtrzymuje ona od dołu chłodnicę (mechanik zażartował że może mi chłodnica się oberwać na wybojach i ją zgubię) oraz plastykową osłonę która wygląda jak płytka kuweta i chyba ma za zadanie osłaniać alternator i paski przed rozbryzgami wody lub błota. Jest to dla mnie niezrozumiałe jakim cudem tak waży element mógł skorodować doszczętnie. Nie podrożyłoby to wcale auta jakby zostało wykonane z nierdzewki :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 moze zrob nam fotki tego elementu>? i wrzuc na forum? bo tak widze strzelaja i nadal nikt nie wie o co chodzi dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Chodzi o tą belkę która wszystkim (ponoć) rdzewieje w K11... Może i na moją warto zajrzeć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 U mnie było to samo. Ta belka przerdzewiała w miejscu pod chłodnicą, całkiem próchno sie zrobiło i dziura na wylot. Także to chyba standard w K11, tak jak progi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uciu Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 u mnie w tych miejscach po bokach wspornik pod chłodnicą wygląda jak ser szwajcarski. Sam nie wiem czy się do tego zabierać. Z drugiej strony, by przy małej stłuczce nie odpadło pół przodu;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Ja wymieniłem jak mi przeglądu nie chcieli podbić. Poza tym progi miałem do wymiany, więc hurtem zrobiłem wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pokajoke Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Schumi03 masz więc za sobą wymianę tych elementów. Byłoby miło jakbyś opisał na forum jak z tym wojowałeś. Czy zaprowadziłeś mikrona do lakiernika mówiąc krótko "płacę-żądam" czy może szperałeś po szrotach szukając przeszczepu a może kupiłeś "wysokiej klasy zamiennik" i dałeś do zamontowania. Słowem ile to Ciebie wyniosło kosztów i zachodu bo na tydzień nie mogę zostawić auta w warsztacie. Szczególnie interesuje mnie motyw tego przedniego wzmocnienia i jego ewentualnej integralności z całymi przednimi przydatkami (ramka chłodnicy, okulary reflektorów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość magwis27 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Co to korodujących progów to też muszę się przyłączyć. W moich można włożyć całą rękę do środka więc nadają się tylko do wymiany. Znalazłam w sieci stronkę z progami http://www.moto-portal.pl/sklep/mp/auto_cz...prog/270541.php Takie pytanie mam czy to są właśnie te progi które trzeba wymienić w K11 3D (93`) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uciu Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 też bym chętnie wymienił probi u mnie ale boje się, że magik zepsuje mi lakier;-) akurat ten mam w idealnym stanie - mąż poprzedniej wlascicielki byl lakiernikiem i polozyl caly nowy na aucie. Boje się, ze blacharz wycinając stary i wspawując nowy nie zrobi tego za dobrze/że bedzie widać połącznie/róznice w kolorze itp. Z jednej strony mam dziure w progu od dołu ale napsikałem tam rok temu pianki montażowej i zamalowałem jakimś konserwantem BOLLa w spraju i jak na razie nic sie nie powiększa. Nowe buły nie powstają. A co roku standardowo całe progi po zimie czyszcze i pokrywam je dokładnie w/w konserwacją, Używałem bitexu ale konserwacja Bolla jest o niebo lepsza/trwalsza i bardziej elastyczna. Belke pod chłodnica niestety mam za bardzo skorodowana byc cokolwiek z nią robic:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zivy Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Byłem dziś na przeglądzie technicznym i jakie było moje zdziwienie kiedy Pan Mechanik zawołał mnie do kanału pokazując mi że przedni i tylny wspornik przymocowany do podłużnic, trzymający zderzaki jest przeżarty całkowicie przez rdzę. Palcem oderwał mi kawałek i powiedział że powinienem go jak najprędzej wymienić.Moje pytania: 1. Czy te wsporniki są przyspawane czy przykręcane do podłużnic? 2. Czy we wszystkich Micrach K11 to normalka? 3. Czy będą pasować np. z Angola? 4. Czy szukać na szrotach czy nowe? Najdziwniejsze jest to, że wszystkie elementy wokół wyglądają na "zdrowe" a tylko te wsporniki całkowicie zgniły :-( Dajcie znać czy już ktoś przerabiał temat kompleksowo. Nie piszcie mi o wyszukiwarce bo jak zadałem: "korozja przedni wspornik" to mi figa wyskoczyła. Witam jestem tu nowy ad 1-wspornik jest cały z okularami a i to jest spawane do reszty karoserii tylko kawałek listwy nad chłodnica jest odkręcany ad 2-ja mam to samo 1999r z lewej około 15 centymetrów musiałem wyciąć do pierwszego otworu mocowania zderzaka z prawej było mniej zalepiłem klejem do kotwienia (jak stal) ad 3-z angola też ad 4-jak na szrocie znajdziesz dobre to też ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pokajoke Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Pewnie Was nie zadziwię, ale napiszę to jako ciekawostkę.... Byłem mianowicie w serwisie Nissan Polody-Kalisz z moim drugim autem na przeglądzie gwarancyjnym. Z wrodzonej ciekawości spytałem się o tzw. rysunek rozłożeniowy Micry K11 żeby podejrzeć te wzmocnienia na monitorze i spytać o cenę. Przednie wzmocnienie było rozczłonkowane i każdy element miał swój numer katalogowy, zaświtała mi więc myśl żeby może ściągnąć przez serwis tylko te skorodowane "klocki" z układanki. Przedni dolny element wzmocnienia - 770 zł. Pionowy łącznik (ten przed chłodnicą) - 255 zł Tylne wzmocnienie - 550 zł Spytałem tylko przez grzeczność czy aby nie są pokryte 24-karatowym złotem :-) I zintensyfikowałem moje poszukiwania na szrotach w okolicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.