Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

MRC Sunny N14 GTi


MRC
 Share

Recommended Posts

Sunny jest moim nowym nabytkiem do tej pory jeździłem Almerą GTi na spółkę z bratem dlatego postanowiliśmy że zostanie sprzedana. Zacząłem więc szukać auta dla siebie, najbardziej interesował mnie sunny GTI jednak z powodu braku ciekawych ofert zainteresowałem się również podobnymi autami innych marek, po dłuższym czasie poszukiwań trafiłem w końcu nissana:) Kawałek drogi trzeba było po niego jechać ale myślę że było warto.

Auto od pół roku w Polsce, w Niemczech jeden właściciel. Oprócz Kół jest to oryginalne GTi (na razie) bez żadnych modyfikacji.

 

MODEL: Sunny N14 GTi 1994 r. Przebieg 85 000 tys. (niewiarygodny ale wygląda na to że prawdziwy)

 

SILNIK: SR20DE High port

PLANY: na początek mod rozrządu, przyspieszenie zapłonu i w dalszych planach głowica -1.5 mm, porting.

 

MOC: Seria 143Km – nie mierzone.

PLANY: ???

 

UKŁAD DOLOTOWY: Seria

PLANY: dolot Home made zakończony filtrem stożkowym Fujita, Szeroka przepływka

 

UKŁAD WYDECHOWY: Seria z katalizatorem

PLANY: Kolektor SSAC 4-2-1, dalej luźny wydech na dwóch przelotach średnica 2.25/2.5'?

 

 

ELEKTRONIKA: Seria

PLANY: ECU Master

 

ZAWIESZENIE: Seria

PLANY: Springi -30 mm lub -35mm, może jakiś zestaw amory + sprężyny...

 

KOŁA: OZ Titan 16’ z oponami Toyo T1-S 215/40 za duże i za szerokie więc na odmulenie wlecą ori Fele z Almery GTi 15’ z oponami 195/50 Toyo proxes t1-R

 

UKŁAD HAMULCOWY: seria

BODY: białe kierunki boczne

 

ŚRODEK: Seria

PLANY: Jakiś kubeł, kiera

 

ZDJĘCIA:

 

p1000909x.th.jpg p1000912.th.jpg p1000929d.th.jpg p1000930.th.jpg p1000938r.th.jpg p1000968.th.jpgp1000940s.th.jpg p1000977a.th.jpg p1010039l.th.jpg p1010075.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Yarkoo

piękny sunniacz kolego :) świetny zakup, dbaj o niego i nie zniszcz go nieprzemyślanym tuningiem, bo szkoda takiego egzemplarza

Link to comment
Share on other sites

Przepiękny. Pamiętam go z Allegro :) Jeżeli masz plany iść w wałki to rób wydech 2,5" inaczej proponował bym 2,25" i kolektor również 2,25" (nawet więcej ich na ebay).

Link to comment
Share on other sites

piękny sunniacz kolego :) świetny zakup, dbaj o niego i nie zniszcz go nieprzemyślanym tuningiem, bo szkoda takiego egzemplarza

 

Myślę że wpadł w dobre ręce więc to mu nie grozi :) Tylko przemyślane mody :P

 

Kubek niedługo obadasz... ;)

 

[ Dodano: Sob 20 Cze, 2009 10:21 ]

no na allegro długo nie stał ale możliwe że widziałeś :) z tym wydechem to sam już nie wiem miał ktoś 2.25? jakiś wykres? kolektor ma być z wyjściem 2.5'...

Link to comment
Share on other sites

z tym wydechem to sam już nie wiem miał ktoś 2.25?

 

Kupuj ode mnie całość to się przekonasz. Ja wtedy na próbę wyspawam sobie fi 60/1,5 i ściągnę kolektor 2,25" :)

Link to comment
Share on other sites

heh no właśnie chodzi o to że ktoś to musi zrobić pojechać na hamownie i pokazać wykres żeby wszyscy się przekonali..

 

[ Dodano: Sob 20 Cze, 2009 11:13 ]

Zaraz Po Zakupie nabyłem Taki zestawik startowy :)

 

dsc03363i.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest PRTP'06

ladny egzemplarz

 

pisales ze nie mierzona, jakbys uderzal na hamke to chetnie bym sie podlaczyl azeby swoja wybadac, bo nie moge w lbn znalesc dobrej miarodajni, w techmaxie straszna bida

Link to comment
Share on other sites

no myślałem właśnie żeby shamować sobie serie nawet tu gdzieś w lublinie żeby mieć potem odnośnik jakiś..czego mówisz że w techmaxie taka bida? (wiem że nie jest to profi hamownia) w DT gas jeszcze jest ale chyba drogo... Ty może zakupiłeś tą niebieską almerę GTi :027: ?

Link to comment
Share on other sites

2,5 cala nie jest za luźny nawet pod seryjne wałki i basta!!! PMW ma rację

 

a autko widać rzeczywiście - zadbane!!!

 

jak chcesz iść w moc... to doradzę ci od razu żeby potem nie było - w n/a dobijesz do 170KM

będzie już szybko ale równie szybko Ci się znudzi... i potem zagwozdka bo każdy koń więcej kosztuje jakieś chore pieniądze... (wałki, tłoki obróbka głowicy) i 200-220 KM to maks żeby się tym dało wogóle po ulicy jeżdzić...

 

jeśli bedziesz chciał więcej koni nie przechodz przez wszystkie etapy N/A bo Cię to zje finansowo...

 

Odłóż lepiej te pieniążki i zrób męskie turbo N14

Link to comment
Share on other sites

MRC, ladne autko gratuluje zakupu :one:

przebieg 85k km brzmi straaaasznie nierealnie chyba, ze jezdzil nim starszy niemiec - lekarz tylko do kosciola :D:D

2.5" wydech + 4-2-1 jest jak najbardziej ok, ale jak walniesz taki wydech od razu do seryjnego SR20DE to mysle, ze dol bedzie masakrycznie slaby. najpierw zaczalbym od dolotu, przyspieszania zaplonu i tych innych tanich modow w SR ;)

 

a co do N/A to fakt - na pewnym etapie jest to walka o kazdego konia, ale jesli nie chcesz tylko scigac sie na 1/4 mili to robienie SR20DE+T to nietrafiony pomysl :)

 

PMW, chcialbym zobaczyc "meskie" turbo w SR20 za takie pieniadze ;) myslales chyba o softcie :D nawet 200KM w sunniaczu ugra sie tanszym kosztem..

 

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

No tak zgadza się w pewnym momencie dalsze przyrosty w n/a wymagają mega wydatków ale puki co będę rzeźbił właśnie w n/a oczywiście nie wszystko od razu.....powoli do przodu :)

 

ammaimon

85 tys brzmi nierealnie ale wiele rzeczy wskazuje że jest on prawdziwy i nie jest to tylko moja opinia. Fakt jeździł starszy Niemiec:) A co do wydechu to myślę że nie powinien zabrać drastycznie dołu z powodu braku dolotu Czasami zwykła pucha lepiej się sprawdza Przykładem jest tu np. nismo Bodka_n14 gdzie dopiero na szerokiej przepływce dolot spełnił swoje zadanie... a zapłon można zawsze przyspieszyć nie jest to duży problem:)

Link to comment
Share on other sites

Łoj czerwony :D , to mnie bierze. Gratki z zkupu i jedziemy dalej.... :D

Pozdro od prawie byłej ;) czerwonej.

tomek

Link to comment
Share on other sites

Wydech 2,5" daje na wysokich obrotach ale niuton dostaje po tyłku. ROKI miał u siebie Tomalowe fi60/2mm a na tłumikach miał nawet fi60/4mm co daje 2,0-2,2" i z Coobciem osiągnęli 165KM i 205Nm! Myślę, że jak by pozbył się Tomalowego środkowego tłumika to okolice 170KM by miał. Jak ja wyciąłem środkowy Tomali i zostawiłem tylko końcowy to różnica była kolosalna. Po założeniu 2,5" odczułem wyraźny spadek momentu w prawie całym zakresie. Obecnie 165Nm przy 3000 a wcześniej 175Nm.

Link to comment
Share on other sites

175Nm.

 

pomodzone b16a ma tyle maks niutona, a Ty płaczesz... taka honda 170km/160 nm kopie dupe aż miło :D ... kręć go wysoko i bedzie git

 

[ Dodano: Sob 20 Cze, 2009 15:49 ]

85 tys brzmi nierealnie ale wiele rzeczy wskazuje że jest on prawdziwy i nie jest to tylko moja opinia.

 

nie przejmuj się opiniami niektorych userów... :) jak kupiłem kiedyś p11 z 94k przebiegu która nigdy nie jeżdziła wcześniej zimą to też nikt mi nie uwierzył :P

Link to comment
Share on other sites

bodek_n14 napisał/a:

85 tys brzmi nierealnie ale wiele rzeczy wskazuje że jest on prawdziwy i nie jest to tylko moja opinia.

 

ja tego nie napisałem. jakiś błąd ;)

Link to comment
Share on other sites

Heja, bo nowego na forum zahukacie swoją wiedzą :D:D:D Niech sam pomodzi... :P

Link to comment
Share on other sites

ależ MRC nie jest nowy. Jest tu już opisana jego była Almera GTI, która zresztą w zimę jeździła na moich byłych felgach :)

Link to comment
Share on other sites

to ja napisalem o przebiegu, bo czasem sie tak smieje, ze w Niemczech to cale spoleczenstwo jest starsze i lekarze :D a serio to swoim zrobilem za ponad rok 6k km i nie jezdzilem w zimie, ale ja troszke inaczej go uzywam tez.. ale spoko tak zazartowalem - jesli stan jest ok i wszystko dziala to to najwazniejsze :)

 

2.5" obcina moment i jest to odczuwalne, ale wcale nie czyni to auta wolniejszym ;)

 

powodzenia w modach :P

 

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

Zgadza się nowy nie jestem almerę GTi miałem rok opisana na forum nie była ale projekty na nkp śledzę dłuższy czas...temat modyfikacji SR20 jest dosyć rozwinięty także może mnie nikt nie "zahakuje" ;) aczkolwiek jak widać są kwestie sporne które może kiedyś się rozstrzygną :diabel:

 

PS. Bodek Twoje byłe fele pojechały z almerą, ja zostawiłem sobie z niej ori 15- stki ale na zimę chętnie bym kupił jeszcze raz takie felgi :D

Link to comment
Share on other sites

Guest PRTP'06
no myślałem właśnie żeby shamować sobie serie nawet tu gdzieś w lublinie żeby mieć potem odnośnik jakiś..czego mówisz że w techmaxie taka bida? (wiem że nie jest to profi hamownia) w DT gas jeszcze jest ale chyba drogo... Ty może zakupiłeś tą niebieską almerę GTi :027: ?

 

taaa :diabel2: ale nie twoja :P na zamojskich blachach latam moze przyuwazyles, wal 2,5 cala w razie czego pod turbienie w sam raz jak bedzie za wolne n/a

 

mozemy udezyc na mierzenie jakbys chcial, razem razniej, chcialbym miec jakis punkt odniesienia miec przed wydechowaniem i wsadzeniem kolektora, a tlumiki maja byc w tym najblizszym tyg, takze musielibysmy uderzyc na poczatku tyg

 

a jak cos to pod koniec lata bede ciagnal VE za oceanu takze mozesz sie podlaczyc :027: :one:

Link to comment
Share on other sites

Łoj przepraszam, nie kumnąłem :D A, SR20VE.... popieram, sam nie wierzyłem, że tak zap....la :kosci: :kosci: :kosci:

Link to comment
Share on other sites

MRC więc to to jest ten nowy nabytek :) :). Chyba ladniej się prezentuję niż Almerka. Jak to nie tajemnica to napisz mi za ile poszła, bo aż jestem ciekaw.

Pozdrówki

Link to comment
Share on other sites

Rób wydech 2,5" i się nawet nie zastanawiaj nad żadnym innym, wbrew pozorom na dole absolutnie nic nie tracisz, to jest podstawa do otworzenia gardła na kolejne mody i to zarówno jak idziesz w turbo albo jak CI się spodoba to N/a...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...