Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Ryśkowa P10 SRi


Rysiu83

Recommended Posts

Tak sobie dziś siedząc i przeglądając temat projekty i prezentacje stwierdziłem że chcę do tego tematu dodać i opisać swoje autko :)

Przygoda z Primerą zaczęła się dość niespodziewanie gdyż po rozbiciu poprzedniego samochodu i decyzją o jego nienaprawianiu zacząłem szukać innego samochodu.Prawdę mówiąc nigdy nie zwracałem uwagi na P10 aż do momentu gdy zobaczyłem bordowego sedana po liftingu u siebie pod sklepem...to był impuls.Po powrocie do domu zacząłem szukać informacji o tym aucie zaś na stronie NKP byłem zarejestrowany 3 miesiące wcześniej a był to rok 2006.Mając wcześniej Sunny N14 1.4 87KM z którego byliśmy bardzo zadowolenie wybór padł na Primerę gdyż miała bardzo dobre opinie użytkowników..oczywiście od razu znałem jej słabe strony które to później prawie wszystkie przerobiłem :P .Oglądałem kilka Primer ale nie były one warte zainteresowania tym bardziej pieniędzy jakich chcieli za nie sprzedający.Któregoś dnia w pracy zajrzałem na Allegro i akurat były 3 nowe aukcje...jeden granatowy SLX 2.0...czerwona 1.6 SLX po gradobiciu i ciemnozielona SRi akurat co sprowadzona z Niemiec a stałą pod Wrocławiem...po telefonie do ojca żeby rzucił okiem na nie oddzwonił oznajmiając iż następnego dnia mamy wycieczkę pod Wrocław...po połowie nocy spędzonej na liczeniu kasy :mikolaj: wybraliśmy się po ciemnozielone SRi..ten kolor mnie nie zachwycał jak i jasna tapicerka ale cóż.. wygląd tego samochodu przyciągał - wiadomo jak to jest na zdjęciach a w porównianiu do rzeczywistości...pojechaliśmy..obejrzeliśmy i przyjechałem Primerą do domu i tak już od prawie 3 lat ze mną :)

 

MODEL: Primera P10 Sri produkcja czerwiec 1995 kolor FPOG czyli niebiesko-zielony metalik

 

SILNIK: GA16De REP 90KM

PLANY: silnik ten sam ale coś się jeszcze pomyśli

 

MOC: obecnie 107KM/151Nm

PLANY:??

UKŁAD DOLOTOWY: Seria

PLANY:??

UKŁAD WYDECHOWY: delikatna rzeźba..

PLANY: kolektor wydechowy 4-2-1 z wydechem 2" do końca

 

ELEKTRONIKA: Seria

PLANY:??

 

ZAWIESZENIE: nie wiem co to jest ale jest twardo

PLANY: póki co zostawiam to co jest

 

KOŁA:kupiłem ją na 15" poster design z oponami 195/50R15 obecnie AEZ Icon 5 z oponami 205/50R16

 

UKŁAD HAMULCOWY: seria

 

BODY: Pakiet Sri czyli coś a'la GT :) przyciemniane tylne szyby (prezent z Niemiec)

 

ŚRODEK: seria

 

WYPOSAŻENIE:

 

ABS

2 poduszki powietrzne

centralny zamek z alarmem

NATS

wspomaganie kierownicy

skórzana kierownica oraz dźwignia ręcznego

elektryczne szyby przód i tył

pakiet stylistyczny GT

wygodne coś jakby kubełkowe fotele przednie

 

 

fotek kilka:

 

kilka dnia po zakupie

prima1.jpg

 

prima2.jpg

 

f84a2c55.jpg

 

ab646c02.jpg

 

606ad407.jpg

 

a2fdb1d9.jpg

 

hamowniakh7.jpg

 

w aucie od początku mojego użytkowania było wymieniane - półoś lewa z przegubem,sprzęgło kompletne przy 170 tyś km,łączniki stabilizatora P/T oba wahacze górne,sworznie wahaczy dolnych,tarcze hamulcowe z klockami P/T,kompletny układ zapłonowy.Silnik co 10 tyś km zalewany półsyntetycznym olejem Valvoline Max-Life,naprawiany był również alternator.Zamontowana jest od dwóch lat sekwencyjna instalka gazowa Versus to z racji tego iż lubię bądź muszę nabijać kilometry.

Zmiany:

Silnik - kolektor ssący 73C,wałek rozrządu ssący z przeregulowaniem plus przestawienie zapłonu (dzięki Coobcio)

 

Wydech - przelotowy tłumik zamiast katalizatora,końcowy tłumik KM-a ale kombinuję przełożyć kompletny od 2.0

 

auto na chwilę obecną ma przejechane 218 tyś km i jest to przebieg prawdziwy.

Ogólnie podsumuję to tak...bardzo miłe,przyjemne,sympatyczne autko do którego już jestem bardzo przywiązany.

Link to comment
Share on other sites

Wiesz co, w taką budę warto zainwestować, pomyśl o motorku, zawieszeniu i hamulcach.

Powolutku, a zobaczysz, że warto. Docelowo VE włożyć i ...... :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Rysiu autko super się prezentuje i widziałem, że nieźle się odpycha :one: Masz jeszcze jakieś plany co do ewentualnych modyfikacji?

Link to comment
Share on other sites

Furka ladnie sie prezentuje a i zapodaje nie najgorzej. Mialem okazje sie o tym przekonac w borsku jak zostalem objechany w swoim mitasubishi :)

Link to comment
Share on other sites

Rysiu IMHO najladniejszy kolor w palecie Primerek:) auto wygodne, kilka razy zdarzylo mi sie wracac na tylnej kanapie po % :)

Link to comment
Share on other sites

Furka elegancka :) Najwięcej uroku dodały jej felgi 16 które zapodałeś..... dla mnie taka budowa felgi jest najbardziej kozacka( ładnie optycznie powiększa koło) :D

Link to comment
Share on other sites

widziałem, jeździłem, fajnie że udało się autko przywrócić do życia:) pozdrooo

Link to comment
Share on other sites

a pewnie że się udało bo tak miało być :) jeszcze kilka małych poprawek i będzie ok...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...