Gość Rysiu83 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Tak sobie dziś siedząc i przeglądając temat projekty i prezentacje stwierdziłem że chcę do tego tematu dodać i opisać swoje autko Przygoda z Primerą zaczęła się dość niespodziewanie gdyż po rozbiciu poprzedniego samochodu i decyzją o jego nienaprawianiu zacząłem szukać innego samochodu.Prawdę mówiąc nigdy nie zwracałem uwagi na P10 aż do momentu gdy zobaczyłem bordowego sedana po liftingu u siebie pod sklepem...to był impuls.Po powrocie do domu zacząłem szukać informacji o tym aucie zaś na stronie NKP byłem zarejestrowany 3 miesiące wcześniej a był to rok 2006.Mając wcześniej Sunny N14 1.4 87KM z którego byliśmy bardzo zadowolenie wybór padł na Primerę gdyż miała bardzo dobre opinie użytkowników..oczywiście od razu znałem jej słabe strony które to później prawie wszystkie przerobiłem .Oglądałem kilka Primer ale nie były one warte zainteresowania tym bardziej pieniędzy jakich chcieli za nie sprzedający.Któregoś dnia w pracy zajrzałem na Allegro i akurat były 3 nowe aukcje...jeden granatowy SLX 2.0...czerwona 1.6 SLX po gradobiciu i ciemnozielona SRi akurat co sprowadzona z Niemiec a stałą pod Wrocławiem...po telefonie do ojca żeby rzucił okiem na nie oddzwonił oznajmiając iż następnego dnia mamy wycieczkę pod Wrocław...po połowie nocy spędzonej na liczeniu kasy :mikolaj: wybraliśmy się po ciemnozielone SRi..ten kolor mnie nie zachwycał jak i jasna tapicerka ale cóż.. wygląd tego samochodu przyciągał - wiadomo jak to jest na zdjęciach a w porównianiu do rzeczywistości...pojechaliśmy..obejrzeliśmy i przyjechałem Primerą do domu i tak już od prawie 3 lat ze mną MODEL: Primera P10 Sri produkcja czerwiec 1995 kolor FPOG czyli niebiesko-zielony metalik SILNIK: GA16De REP 90KM PLANY: silnik ten sam ale coś się jeszcze pomyśli MOC: obecnie 107KM/151Nm PLANY:?? UKŁAD DOLOTOWY: Seria PLANY:?? UKŁAD WYDECHOWY: delikatna rzeźba.. PLANY: kolektor wydechowy 4-2-1 z wydechem 2" do końca ELEKTRONIKA: Seria PLANY:?? ZAWIESZENIE: nie wiem co to jest ale jest twardo PLANY: póki co zostawiam to co jest KOŁA:kupiłem ją na 15" poster design z oponami 195/50R15 obecnie AEZ Icon 5 z oponami 205/50R16 UKŁAD HAMULCOWY: seria BODY: Pakiet Sri czyli coś a'la GT przyciemniane tylne szyby (prezent z Niemiec) ŚRODEK: seria WYPOSAŻENIE: ABS 2 poduszki powietrzne centralny zamek z alarmem NATS wspomaganie kierownicy skórzana kierownica oraz dźwignia ręcznego elektryczne szyby przód i tył pakiet stylistyczny GT wygodne coś jakby kubełkowe fotele przednie fotek kilka: kilka dnia po zakupie w aucie od początku mojego użytkowania było wymieniane - półoś lewa z przegubem,sprzęgło kompletne przy 170 tyś km,łączniki stabilizatora P/T oba wahacze górne,sworznie wahaczy dolnych,tarcze hamulcowe z klockami P/T,kompletny układ zapłonowy.Silnik co 10 tyś km zalewany półsyntetycznym olejem Valvoline Max-Life,naprawiany był również alternator.Zamontowana jest od dwóch lat sekwencyjna instalka gazowa Versus to z racji tego iż lubię bądź muszę nabijać kilometry. Zmiany: Silnik - kolektor ssący 73C,wałek rozrządu ssący z przeregulowaniem plus przestawienie zapłonu (dzięki Coobcio) Wydech - przelotowy tłumik zamiast katalizatora,końcowy tłumik KM-a ale kombinuję przełożyć kompletny od 2.0 auto na chwilę obecną ma przejechane 218 tyś km i jest to przebieg prawdziwy. Ogólnie podsumuję to tak...bardzo miłe,przyjemne,sympatyczne autko do którego już jestem bardzo przywiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Wiesz co, w taką budę warto zainwestować, pomyśl o motorku, zawieszeniu i hamulcach. Powolutku, a zobaczysz, że warto. Docelowo VE włożyć i ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Rysiu autko super się prezentuje i widziałem, że nieźle się odpycha :one: Masz jeszcze jakieś plany co do ewentualnych modyfikacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Furka ladnie sie prezentuje a i zapodaje nie najgorzej. Mialem okazje sie o tym przekonac w borsku jak zostalem objechany w swoim mitasubishi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Rysiu IMHO najladniejszy kolor w palecie Primerek:) auto wygodne, kilka razy zdarzylo mi sie wracac na tylnej kanapie po % Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Furka elegancka Najwięcej uroku dodały jej felgi 16 które zapodałeś..... dla mnie taka budowa felgi jest najbardziej kozacka( ładnie optycznie powiększa koło) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 widziałem, jeździłem, fajnie że udało się autko przywrócić do życia:) pozdrooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 a pewnie że się udało bo tak miało być jeszcze kilka małych poprawek i będzie ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.