Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Swap SR20DEl -> SR20DEH


fragles13
 Share

Recommended Posts

W dniu 10.07.2009 odwiedzi nas kolega z białoruskiego Nissan Klubu. Przyjedzie swoją P11 z silnikiem SR20DEl (115km) aby włożyć doń 150-konny kompletny silnik z GT.

I teraz pytanie: czy są na forum entuzjaści, którzy byliby w stanie zaoferować jakiś garaż na terenie Warszawy wyposażony przynajmniej w kanał i hak do podwieszenia pasów w celu wyciągnięcia/włożenia silnika?

Wszelkie propozycje pomocy mile widziane :one:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

SR20DEl to 115-konna odmiana silnika SR220De, który ma standardowo 130 koni. LIterka "l" z tego co kojarzę oznacza "light".

 

[ Dodano: Pią 03 Lip, 2009 11:58 ]

Oto co mi pokazuje baza Nissana po vinie jego samochodu (typ i numer silnika): Engine: SR20DEl 297618

Link to comment
Share on other sites

Pogadaj z Coobciem, pewnie coś wymyśli. A co do zmiany serduszek, to jest pierwszy w klubie :P

Link to comment
Share on other sites

SR20DEl to 115-konna odmiana silnika SR220De, który ma standardowo 130 koni. LIterka "l" z tego co kojarzę oznacza "light".

 

[ Dodano: Pią 03 Lip, 2009 11:58 ]

Oto co mi pokazuje baza Nissana po vinie jego samochodu (typ i numer silnika): Engine: SR20DEl 297618

pomyliłeś się w nazwie silnika nie sr20DEI tylko sr20di...silnik na monowtrysku-co oznacza że bezdiecie musieli przełożyć kompletną wiązkę elektryczną i ECU z dawcy,bo inaczej to nie bedzie nawet pewnie odpalało..

Link to comment
Share on other sites

pomyliłeś się w nazwie silnika nie sr20DEI tylko sr20di

 

Ja mogę się pomylić, ale nissanowska baza danych raczej nie ;)

 

[ Dodano: Pią 10 Lip, 2009 10:53 ]

Zresztą wymieniany będzie nie tylko silnik ale i cały osprzęt - kolektory, komputer, stacyjka, przepływomierz..

Link to comment
Share on other sites

lukas w p11 NIE MA Di :)

 

przecież nie było p11 -o mocy 115km...!!!

Link to comment
Share on other sites

Wystarczy wymienić wałki rozrządu i już masz pełnowartościowe 140KM przy tej okazji zrobi się moda rozrządu i myślę że 150KM pęknie.

Wałki najlepiej z Almery GTI, P11 GT, lub pełnomocnej P11.144.

Link to comment
Share on other sites

A co z nastawami komputera? Silnik GT kręci się trochę wyżej od zwykłego DE. Czy blok silnika wytrzymałby przesunięcie odcinki i ciągłe piłowanie silnika?

Link to comment
Share on other sites

to że w ogłoszeniu ma 115km to nic nie znaczy-nie było p11 o mocy 115km...najsłabsze 130km z sr20...albo już mi coś się pokręciło--COOBCIU wypowiedz się!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

No i po wymianie. Parę fotek z wymiany

Silnik załadowany

post-13004-12493782953336_thumb.jpg

Wyciągnięty w serwisie

post-13004-12493783247374_thumb.jpg

Wyciąganie starego serducha

post-13004-12493783374869_thumb.jpg

Martwa - orzez chwilę - Primera:)

post-13004-1249378362866_thumb.jpg

GT gotowy do włożenia

post-13004-1249378477317_thumb.jpg

Pierwsze odpalenie (bez wydechu, przykręcony tylko kolektor - trochę hałąsowało;) )

post-13004-12493785976658_thumb.jpg

A to ja podpieram machę:D

post-13004-12493786131298_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

A w drodze powrotnej kumpla napotkała nieciekawa przygoda.. 3 śruby się odkręciły, czwarta się ułamała ze szpilką. Po dwóch nieprzespanych nocach, Lux (kumpel) myślał, że przyczyną postukiwania jest przegub.. Uszkodzona tarcza hamulcowa, naderwana delikatnie nakładka progowa i podgięty błotnik

 

Błotnik wymieniony już w Mińsku (dorwałem w kolorze za 150 zeta:) )

post-13004-12493790670673_thumb.jpg

post-13004-12493791868686_thumb.jpg

Edited by fragles13
Link to comment
Share on other sites

Wielkie dzięki za pomoc w przekładce dla Marcina Oskroby, serwis "Elektromechanika Samochodowa i Motocyklowa" przy ul. Spokojnej 12 w Parysowie koło Garwolina :)

Link to comment
Share on other sites

Się działo widać :D

Ps. motorownie zmienialiście że była zepsuta/zmęczona czy dla wałka ssącego i czarnej pokrywy ?

Link to comment
Share on other sites

Się działo widać :D

Ps. motorownie zmienialiście że była zepsuta/zmęczona czy dla wałka ssącego i czarnej pokrywy ?

Dla wałka ssącego, czarnej pokrywy, kolektora wydechowego 4-2-1..:) Poza tym mówi się, że żelastwo jest nieco inne - lepsze w DEH, tak aby mogło wytrztymać wyższe kręcenie.

A stary silnik jest ok i czeka na nowego właściciela..

Link to comment
Share on other sites

moja primera p11 2,0 ma dokładnie 117KM.sprawdzone na hamowni.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...