Guest Keszus Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 wczoraj zabrałem sie za czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego. Po założeniu go na miejsce auto nie chce wogóle chodzić, tylko buczy przy naciśnięciu gazu. Silniczek krokowy przy zapalonym zapłonie strasznie sie grzeje, chyba go uwaliłem. Ale dlaczego auto sie nie chce wkręcać na wyższe obroty??? Czy on jest jakoś połączony z przepływomierzem???? Prosze o pomoc auto mi jest potrzebne I jeszcze jedno pytanie, jaki ma numer oryginału silniczek krokowy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oskazip Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Keszus, kolego 100% przepływka miałem taki przypadek tylko w 2.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remo Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 obstawiam też przepływkę. też przerabiałem ten temat. dokładnie miałem jak piszesz, tylko u mnie auto chodziło jak cie mogę, a po czyszczeniu przepływki klękło całkiem... wymieniłem przepływkę i jak ręką odjął! przepływka z allegro z anglika za 80zeta. koszt nowej to 250zł za zamiennik i 400zł nowa z boscha. [ Dodano: Czw 25 Cze, 2009 12:17 ] no, chyba że faktycznie uwaliłeś coś przy grzebaniu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Keszus Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Ale ja przepływki nie ruszałem to dlaczego miało ją szlak trafić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pen Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Jesli się nie myle, to zeby przepustnice wyczyścić to musiałeś rurę odpiąć, na której jest przepływka. Albo kabel się odpiął (lub nie założyłeś dobrze jesli odpinałeś) albo tak wygiołeś rurę, ze się uszkodziła. Sprawdź połaczenia przepływki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oskazip Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Keszus, kolego p11 po lifcie tak jak w twoim przypadku qg18de i ga20de miały problem z przepływką (przepływomierzem) czesto padały nic nie pomoze czyszczenie w tym przypadku bo przepływka jest BOSCHA to jest kupa montowali je akurat po lifcie p11 przed liftem miała przepływkę HITACHI począwszy od ga14de ga16de (sa takie same)o nr afh45m-46 i oczywiście sr20de i deh miały o nr afh70-14 [ Dodano: Czw 25 Cze, 2009 15:02 ] Keszus, nie polecam używki chyba ze wyciągniesz ją sam z pracującego silnika miałem 3 przypadki ze była na nic [ Dodano: Czw 25 Cze, 2009 15:04 ] Keszus, silniczek krokowy ma za zadanie obejście obwodu powietrza w przepustnicy acc równa tylko obroty jałowego biegu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Keszus Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Ale dlaczego miała polecieć przepływka, jak ja jej nawet nie dotykałem.Odpiąłem rure i połozyłem z boku tak jak przy wymianie filtra. Później podłączyłem ale zapomniałem pdpiąć wtyczki i wywaliło mi błąs przepływki. Wykasowałem go podpiąłem wtyczke i lipa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżem Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Panowie a może coś z przepustnicą się stało? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Keszus Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Panowie już jest wszystko jasne. Padła przepływka dzieki za porady ale nie wiem dlaczego sama od siebie - nie ważne. Wymieniona na nówke Silniczek krokowy który uwaliłem czyszczeniem też wymieniłem ale już na używke:( I teraz jest problem następny: Po wymianie tych części odpaliłem auto wskoczyło na 3 tys. obrotów, powoli spadało aż do pożądanej wartości obrotowej. Było super do momentu włączenia klimy, spadło na 500 i tak zostało i traz nawet mi gasnie przy opalaniu silnika. Zaznaczam autem sie da jechać ale nie ma wolnych obrotów i nie falują. Nie wiem czy ma znaczenie programowania silnika bo aku był rozłączony ze 3 dni. Poradźcie coś. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oskazip Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Keszus, reset kompa nic wiecej ecu zgłupiał ponieważ zapamiętał błędy uszkodzonej przepływki trzeba skasowac mu błedy z pamieci (nie koniecznie bedzie wyświetlał chek) a krokowy miałeś pewnie sprawny ciężko jest go uszkodzić pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Keszus Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 To najlepiej zostawić na 24H, bo moj ELM 327 widzi tylko kontrolki CHECK i nic wiecej nie pokazuje. Podkręciłem sobie troszeczke przepustnice ale nie wiem czy to dobry pomysł. Chodzi równiutko ale przecież on ma z drugie strony elektrozawór przepustnicy i on powinien regulować przepustnicą jak silnik jest pod obciążeniem, np. klima Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oskazip Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Keszus, kolegą tak jak napisałem wcześniej widze ze juz wiesz co oznacza elektro zawór to nic innego jak silik acc czyli silniczek krokowy pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Keszus Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Silnik krokowy nie pracuje jak należy wysuwa się ale nie chowa i auto mi dlatego gaśnie, Ale kupiłem na allegro używke na 100% sprawną. tak mi sie wydaje że coś poleciało w zasilaniu do krokowca, jutro pomieze kable między kompem a krokowcem bo już mi nic do głowy nie przychodzi. Czasami jak mu sie przyśni to chodzi super. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oskazip Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Keszus, podłącz krokowca pod 12v i sprawdz czy sie załącza powinien pykać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Keszus Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Już mi brakło sił do niego, więc pojechałem do ASO. Ustawili bieg jałowy na komputerze (przepustnice) i wszystko grało!!! Po 3 dniach po nocy wchodze do auta, pale a tu bruuuuumm i nic, dopiero jak przytrzymam pedał gazu to odpali i trzyma na 750 obroty ale szaleje dopóki sie auto nienagrzeje. Potrafi zagasnąć na skrzyżowaniu. I co teraz??? [ Dodano: Sro 08 Lip, 2009 13:57 ] Jeszcze jedna rzecz mi sie przypomniała, nie podnoszą sie obroty ja włączy światała i klime. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wjck Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 (edited) Keszus a gdzie kupowałeś przepływkę? Bo ja muszę u siebie też ją wymienić, taka diagnoza zapadła. Podobno Bosch wymienia na regenerowane za 285 zeta + 110 kaucji jeśli nie przyjmą Twojej do regeneracji. Jest też jakiś zamiennik Sakury, może ktoś coś o nim wie? Czy się nadaje, bo kosztuje 300.. Edited August 26, 2009 by wjck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.