Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Quest - Problem z prędkościomierzem


Guest warszawa_24

Recommended Posts

Guest warszawa_24

Witam.

 

Tata ma Mercurego Villagera z 1993, jak wiadomo był wspólnie produkowany z Nissanem, wspólnie opracowany, przez kilka lat różniły się tylko znaczkiem.

 

 

Mamy problem z prędkościomierzem.

CHodzi źle, na początku jazdy znacznie zawyża prędkość, dochodzi do max.

Czasami rusza się do przodu i do tyłu, po czym stabilizuje się, powoli cofając się pokazując prawdziwą prędkość. Tak zaskakuje po przejechaniu czasami 5km a czasmi nawet po 300km ciągłej jazdy fałszuje.

Zdaży się, że od momentu odpalenia chodzi dobrze, ale to bardzo bardzo żadko.

 

 

Mam kilka pytań:

 

1.

Jakiś kabelek z włącznikiem typu naciskasz zamyaksz obwód, puszczasz otwierasz.

Był on wyprowadzony z kabli z schowka na płyty, na samym dole tego segmentu z radiem.

 

2.

Co to za przyciski: Power E-At oraz Over Drive Off/On?

 

3.

Nie świeci podświetlenie guziczków od nawiewu oraz połowa w tablicy rozdzielczej.

Ktoś wie jak wymienić je (w 1 opcji gdzie one są, a w 2 dużo grzebania z tym?)

 

4.

Auto ma zamontowany wyłącznik prądu, ponieważ po kilki dniach aukumulator pada.

Już nie odpali. Dodam, że auto am niesprawny alarm, znaczy działa tylko centarlny zamek, nie otwiera się go na pilot, gdyż ojciec wyciągnął jakiś moduł, gdyż uważał, że ten alarm i pilot się psuł. Czy to może to pobiera ten prąd?

 

Villager za 3 lata będzie mój, chciałbym przywrócić alarm i otwieranie na pilot.

Jednak niema tego modułu, da radę odnowa zrobić to?

 

 

 

 

Liczę na pomoc :)

Link to comment
Share on other sites

jeżdziłem takim autkiem moze młodszym troszkę ...

 

OVerdrive to takie spięcie na sztywno biegów zobacz jak sie hamuje silnikiem i jak obroty podbija ,,,,

 

co do prędkościomierza to wydaje mi się że po pierwsze że chyba masz na lince i coś może na napędzie linki szwankować ,,,, sprawdzić czy się nie odkręciło może czasem przeskakiwać i mogą chyba być błędy dalej czy pokazuje prędkość na wstecznym bo jeśli tak to masz impulsator,,,,,

 

co do alarmu to mozna go łatwo zlokalizować i potem dość co odcina przekażnik z niego może odcinać rozrusznik czyli kabel gruby z pod stacyjki odkręcić i zobaczyć co fabrycznego porozcinane i gdzie idzie ---przekażnik to taka kostka z 5 wtykami ......

 

co do tego przełącznika to może być do alarmu taka autoryzacja ,,,

Link to comment
Share on other sites

to Power E at to coś nie na wzór SEAT -siedzenie czyli podgrzewane siedzenia ,,,, napis dobry może zdrapane coś ,,,choć skrót AT -automatic Transmision ,,,czyli od skrzyni ale nie wiem co by to miało robić

 

co do zjadacza prądu to musi być gdzieś jakieś zwarełko do alarmu musi być podpięty prąd cały czas wiec może ktoś go wzioł na krótko tz omijająć bezpieczniki ---pomysł też na jakiś prądowy kabel zagnojony i łapiący mase --Proponował bym pogrzebać wyczyścić styki przy rozruszniku

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest robert k

Power E-At to tryb ( mozna by tak nazwac ) jazdy sportowej. Wieksze zuzycie paliwa kosztem mocnego przyspieszenia. Silnik zmienia biegi na wyzszych obrotach.

 

Tryb Over Drive Off/On. Po przycisnieciu skrzynia bedzie pracowac do 3 biegu. Przydatne np. w miescie kiedy skrzynia w normalnym trybie slizga sie pomiedzy 3 a 4 biegiem. Przydatne rowniez do stromych zjazdow kiedy potrzebne jest silniejsze chamowanie silnikiem.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...