Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[100 Nx] Problem z przegrzewaniem silnika


GHOST666RIDER
 Share

Recommended Posts

Siema mam problem Przegrzewam m sie motor. Temp po dłuzszej jezdzi wchodzi na czerwona kreske i jest KONIEC. albo jak przekrocze 140 tez Po nim i POBOCZE....

Mam 1.6 Gaznik Stożek kolektor 4-2-1 brak avi Egr

Wymieniona mam

 

Pompe Wody

Chłodnice

Czujnik Włącznika wentylatora

Termostat Nowy 2 ktory działa na 100% do 100nx

Czyscilem Silnik srodkiem do odkamieniania

 

Nic nie pomaga obecnie wyjołem TERMOSTAT. Jezdze bez i jest wmiare Ok ale to nie zmienia tego ze on powinien byc. Jest do doraźnie rozwiazanie.

 

Mysle nad Wieksza chłodnica z GTI i zamontowaniem 2 wentylatorow od 1.6 i nad Oklejeniem tasma termoizolacyjna KOLEKTORA 4-2-1 zeby nie dawal takiego ciepla.

Jak ktos ma pomysl jakis co moze byc nie tak itp PROSZE o pomoc

Link to comment
Share on other sites

Wentylator DZIAŁA! auto sie przegrzewa jak jest wlorzony termostat i jade np dlugo albo w korku stane ALE WSZYSTKO DZIAŁA

 

POMPA DOBRA

TERMOSTAT

WENTYLATOR

WLACZA SIE WENTYLATOR

NOWA CHLODNICA

 

albo jak przekrocze 140 badz 150 to jest KAPLICA!!

 

jak wyjolem 2 dni temu termostat i ma nondstop otwarty obieg działa OK

 

Zaobserwowalem ze jak byl termostat to waz gorny ten co idzie z silnika do chlodnicy i do korka tak jakby odrazu to ma cisnienie jakby go chcialo ROZJ.... a dolny jest zimny

 

A sroba od czujnika co wlacza termostat jest ZIMNA jakby OBIEG sie gdzies zamykal albo termostat sie nie otwieral a jak wyjmowalem i sprawdzalem w wodzie gotujacej sie to DZIAŁA wszystko!

Link to comment
Share on other sites

no dobra tyle to i ja wykminilem ale jak to NAPRAWIC ?? co tu zrobic?

Link to comment
Share on other sites

Guest ciapek

Znajomy użył takich magicznych kulek o nazwie "KRET" :P wsypał ze 2 nakrętki do wody odpalił auto aby się porządnie zagrzało i granulki zaczęły działać następnie zlał wodę i wypłukał chłodnice na końcu zalał płyn chłodniczy.

Uwaga to był VW. I jest to tyko przykład jak zrobisz to na własna odpowiedzialność

Link to comment
Share on other sites

Guest sergiej

ja mialem tak w sunnym ...podobnie jak ty ...jak dluzej pojezdzilem to sie zaczal grac zazwyczaj jak wyjezdzalem w trase ...tez wyjalem termostat i bylo troche lepiej ...ale jak puchnie ci waz to juz cos mi to przypomina ...zacznij sprawdzac objawy walnietej uszczelki pod glowica ...babelkowanie do zbiorniczka ,majonez pod korkiem ubywajacy plyn ,fontanna spod korka itp

Link to comment
Share on other sites

uszczelka byla w tamtym roku wymieniana i na pewno to nie jest bo POD KORKIEM NIC NIE MAM!! OLEJ JEST CZYSTY i silnik chodzi normalnie nie ma zadnych objawow:) wiec ktos jakis jeszcze pomysl??

PS kret do auta?? to nie kanalizacja:P wole nie ryzykowac

Link to comment
Share on other sites

tez sie nad tym zastanawiam ale inni maja nie poowijane i im sie nic nie dzieje chyba mam zajechany silnik albo zatkalo sie cos. Narazie bez termostatu wszystko jest OK

Link to comment
Share on other sites

Guest sergiej

jakie trasy robisz od startu do mety ??

 

[ Dodano: Pią 26 Cze, 2009 07:57 ]

jak robisz np 10 km bez termostatu to nawet sie nie zagrzeje dobrze wiec nie cieszylbym sie tak u mnie z wywalona uszczelka bez termostatu wytrzymywal spokojnie 30 km

Link to comment
Share on other sites

u mnie lapie bez termostatu temperature odpowiednia pracy po KILOMETRZE i nic sie nie dzieje chocbym nie wiem ile przejechal

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...