Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[N16] speknianie na lakierze po malowaniu


Guest overkill
 Share

Recommended Posts

Guest overkill

Witajcie,

Mam pytanko odnośnie spękania które zauważyłem na lakierze - najpewniej pod spodem jest szpachla i dlatego to spękanie się ujawniło.

Pytanie czy martwić się czy nie - raczej tak po w zimę dostanie się woda i rozsadzi ?!

 

W takim razie co zrobić ? - wypełnić pękniecie jakimś specyfikiem ?

 

Oddać do lakiernika a on to jakos załatwi bez malowania całego elementu ?

Proszę o pomoc

Link to comment
Share on other sites

Guest mariusek

jezeli malowałes element to ja bym pojechal do goscia z reklamacja.nic Ci nie da ze bedziesz kabinowal z jakimis specyfikami, bo jezeli masz szpachle pod spodem i pekło tzn. ze było słabo przygotowane, lub za duzo było szpachli(nie uzył młotka zeby wyprostowac tylko poszedł na łatwizne).tak czy inaczej za jakis czas to odpadnie

Link to comment
Share on other sites

Sprawa wygląda następująco.Szpachla wpija wode, w samym powietrzu występuje wilgoć.Więc dobry lakiernik nie kładzie szpachli na goła blachę tylko wcześniej daje podkład, najlepszym podkładem dającym ochronę antykorozyjną jest podkład epoksydowy który dość długo schnie, bądż podklad reaktywny czyli tak zwany wash primer który stosuje sie w przypadkach gdy wystepuje jaks znikoma ilosc rdzy, wadą wash primera jest mala odpornosc mechaniczna wiec naklada sie go cieniutko i kryje podkladem akrylowym, zreszta epoxydowy tez nalezy przykryc podkladem akrylowym.Na tak przygotowany material mozna nakladac szpachle, a szpachla szpachli nie jest równa.Szpachle nie obrabia sie na mokro, tylko i wylacznie na sucho i po wykonczeniu nalezy jak najszybciej ja zabezpieczyc podkladem by byla zabezpieczona przed wilgocia!!Wniosek z tego taki ze lakiernik ktory robil ci naprawe jest gówno warty.Zdzieraj to szybko póki możesz i zabezpiecz antykorozyjnie.Jezeli chcesz sie dowiedziec cos wiecej to zagladnij na www.lakierowanko.info

Link to comment
Share on other sites

Guest overkill

czyli tylko zerwanie może pomóc ? żadne zaprawki ? oby tylko uszczelnić mogę nakleić naklejkę i już

nie mam po prostu teraz kasy na robienie tego. A wątpię czy uda mi się dogadać z poprzednim właścicielem by on to wyegzekwował

Link to comment
Share on other sites

czyli tylko zerwanie może pomóc ? żadne zaprawki ? oby tylko uszczelnić mogę nakleić naklejkę i już

nie mam po prostu teraz kasy na robienie tego. A wątpię czy uda mi się dogadać z poprzednim właścicielem by on to wyegzekwował

Tak trzeba to zrywać i nie pomoga żadne zaprawki, naklejkę to mozna nakleić dziecku w pokoju.Najtanszy sposób to zerwać, wyczyścić blache z rdzy i pomalować nawet minią i wtedy na to możesz nałozyć szpachle.Rób jak uważasz to twoje auto.

Link to comment
Share on other sites

Guest overkill

Tam rdzy nie ma bo to samochód łatany po wypadku - tak pewnie wyklepał

 

Wiesz mi chodziło żeby zabezpieczyć to na jakiś czas po prostu. Póki co mam inne wydatki, choćby np naprawić klapę z tyłu bo są dziury rdzy pod rejestracją bo ktoś kiedyś wkręcił tam śruby i nie zabezpieczył.

 

A tego już bez wstawki się nie da zrobić

 

Poza tym mam problemy rodzinne. Do których tez pieniądze są mi potrzebne

Link to comment
Share on other sites

Nie zrozumiałeś mnie wogóle.Więc jeżeli nastąpiło pęknięcie to na 100% dostała się tam wilgoć i jestem przekonany że poprzednik nałożył szpachle na gołą blachę więc resztę możesz sobie wyobrazić sam.

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie a inaczej jak to blacharze określają ktoś nie zapodał jakiegoś zmiękczacza czy jakoś tak, u kolegów na masce z włókna pojawiło się też takie coś i też nie był zapodany tam taki specyfik choć maska z włókna szklanego to inna bajka.

 

PS.Oddaje swoją almę na kompletną blacharkę jak byś chciał to zrobić profesjonalnie a pewnie nie zabójczo drogo w Łomiankach to pisz na PW, dodam tylko ze w tym zakładzie zajmują się Corvettami a one są prawie całe z plastiku :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...