Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Silnik. Silnik nie ma mocy.


BOSTON
 Share

Recommended Posts

witam

mam problem z brakiem mocy w moim nissanie terrano II z 98r.Jest to silnik 2.7TDi.Auto nie kopci ,świeci się kontrolka silnika.Proszę o rade

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ja bym stawiał na przepływomierz.

 

A wogóle najsamprzód to filtry ;).

Link to comment
Share on other sites

A czy wiecie gdzie jest gniazdo do komputera
A poszukał byś trochę, dopiero było o tym pisane. Wystarczy spojrzeć kilka tematów niżej.
Link to comment
Share on other sites

jeszcze chcę wymienić przepływomierz.

Jeśli to HITAHI, to kosztuje około 2700zł....Zamienników nie ma. Można go jednak spróbować oczyścić. Jest tu gdzieś na forum opisana cała procedura sprawdzania przepływki i sposoby jej czyszczenia. W moim przypadku czyszczenie pomogło i auto odżyło :one:

Link to comment
Share on other sites

terrano da się zdiagnozować jakimś fejsem w miarę tanim czy tylko serwisy mają komputer do podpinania sterownika silnika?

Link to comment
Share on other sites

witam

Chciałem napisać że auto już działa jak trzeba.Ale po kolei.Najpierw wymieniłem przepływomierz,nic to nie pomogło.Później podłączyłem auto pod komputer,ten oprócz wielu błędów(które zaraz zostały skasowane)znalazł jeden dziwny błąd-mimo że auto zapalało bez problemu,silnik pracował,tylko nie miał mocy-komputer twierdził że zawór odcięcia paliwa przy pompie (chyba tak się on nazywa) jest cały czas zamknięty.Wskazał przerwę we wtyczce tej przy silniku.Ale tam też było wszystko dobrze.I nawet do samego komputera kabel nigdzie nie był przerwany Finał tego był taki że rozłączyłem wtyczke od komputera,przeczyściłem styki (wyglądały na zaśniedziałe),złożyłem wszystko z powrotem.Po podłączeniu akumulatora wykasowałem jeszcze raz wszystkie błedy i auto chodzi już bez problemu.

to tyle mojej opowieści.Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

witam

Chciałem napisać że auto już działa jak trzeba.Ale po kolei.Najpierw wymieniłem przepływomierz,nic to nie pomogło.Później podłączyłem auto pod komputer,ten oprócz wielu błędów(które zaraz zostały skasowane)znalazł jeden dziwny błąd-mimo że auto zapalało bez problemu,silnik pracował,tylko nie miał mocy-komputer twierdził że zawór odcięcia paliwa przy pompie (chyba tak się on nazywa) jest cały czas zamknięty.Wskazał przerwę we wtyczce tej przy silniku.Ale tam też było wszystko dobrze.I nawet do samego komputera kabel nigdzie nie był przerwany Finał tego był taki że rozłączyłem wtyczke od komputera,przeczyściłem styki (wyglądały na zaśniedziałe),złożyłem wszystko z powrotem.Po podłączeniu akumulatora wykasowałem jeszcze raz wszystkie błedy i auto chodzi już bez problemu.

to tyle mojej opowieści.Pozdrawiam

 

BOSTON: Świetnie, że o tym napisałeś na pewno się przyda. Jestem a tym, żeby przykleić ten wątek. Napisz jeszcze czy byłeś w serwisie czy masz jakiegoś kita i soft do diagnozy?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...