Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K12] Czym się różni silnik 1.2 65 KM od 80 KM?


Gość fazik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Być może głupie pytanie ale nie znam się w ogóle.

 

Dlaczego w tym modelu są dwie jednostki o tej samej pojemności mające różną moc maksymalną? Czym te silniki się różnią od siebie? Czy to jest tylko jakieś sztuczne marketingowe ograniczenie tego samego silnika?

 

A przede wszystkim, jak rozpoznać np. przy kupowaniu, który jest który?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnią ilością 15 koników w zaprzęgu ;)

inną jednostką jest kw

Ale pytanie było - skąd ta różnica :)

 

będzie napisane np w dowodzie rejestracyjnym.

A poza dowodem? Jakieś oznaczenie na silniku albo coś takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozwól, że tez zadam Ci pytanie: przymierzasz się do kupna? nowe, z salonu, czy może uzywka?

Nowe różnzia się jeszcze ceną około 5 tys zł dla 80 koników :P

 

Ale pytanie było - skąd ta różnica

 

tak sobie wymyslił projektant/producent, ze są tacy którzy lubia bardziej sportową jazdę i tacy , którym na tym nie zależy - w tym sensie jest to chwyt marketingowy, żeby zadowolić różne segmenty rynku ;)

 

moje k11 1,5d ma tylko 57 koników - ruszanie ze skrzyzowania to porażka

miałam okazję jechać japońcem, który ma 90 koników (niby żaden wypas), ale różnica ogromna :D

 

idź do salonu i spróbuj sie przejechać jednym i drugim, ale wieczorem, jak nie ma tłoku na ulicach i zobacz czy dla Ciebie to jest jakas róznica.

 

czy to oznaczenie km lub kw jast na silniku to spróbuję jutro spojrzeć, kiedyś widziałam jakąś tabliczkę pod maską, ale na ten moment nie pamiętam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...