Guest fazik Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Witam. Być może głupie pytanie ale nie znam się w ogóle. Dlaczego w tym modelu są dwie jednostki o tej samej pojemności mające różną moc maksymalną? Czym te silniki się różnią od siebie? Czy to jest tylko jakieś sztuczne marketingowe ograniczenie tego samego silnika? A przede wszystkim, jak rozpoznać np. przy kupowaniu, który jest który? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rafaela Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 różnią ilością 15 koników w zaprzęgu inną jednostką jest kw będzie napisane np w dowodzie rejestracyjnym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fazik Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 różnią ilością 15 koników w zaprzęgu inną jednostką jest kw Ale pytanie było - skąd ta różnica będzie napisane np w dowodzie rejestracyjnym. A poza dowodem? Jakieś oznaczenie na silniku albo coś takiego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rafaela Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 pozwól, że tez zadam Ci pytanie: przymierzasz się do kupna? nowe, z salonu, czy może uzywka? Nowe różnzia się jeszcze ceną około 5 tys zł dla 80 koników Ale pytanie było - skąd ta różnica tak sobie wymyslił projektant/producent, ze są tacy którzy lubia bardziej sportową jazdę i tacy , którym na tym nie zależy - w tym sensie jest to chwyt marketingowy, żeby zadowolić różne segmenty rynku moje k11 1,5d ma tylko 57 koników - ruszanie ze skrzyzowania to porażka miałam okazję jechać japońcem, który ma 90 koników (niby żaden wypas), ale różnica ogromna idź do salonu i spróbuj sie przejechać jednym i drugim, ale wieczorem, jak nie ma tłoku na ulicach i zobacz czy dla Ciebie to jest jakas róznica. czy to oznaczenie km lub kw jast na silniku to spróbuję jutro spojrzeć, kiedyś widziałam jakąś tabliczkę pod maską, ale na ten moment nie pamiętam Link to comment Share on other sites More sharing options...
czester15.30 Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Kupując micrę powiedzieli mi w salonie że oba silniki są takie same, mają zmienne fazy rozrządu, z tym że 80 konny ma zmienioną elektronikę.Wybrałem mocniejszy, warto gdyż spalanie mają takie same a osiągi ma lepsze nawet od danych producenta (przyśpieszenie). Dla ciekawości podaje link: http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/Cit...test-815-4.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pazik Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 a czy ktoś wie w jaki sposób można odblokować tą elektronikę żeby z micry 1.2 z 65 km wskoczyć na 80 km ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 a czy ktoś wie w jaki sposób można odblokować tą elektronikę żeby z micry 1.2 z 65 km wskoczyć na 80 km ??? te 80km mają nie tylko zmieniona elektronikę.mają utwardzony wał i tłoki +cylindry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.