Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P12/WP12] szum po dodaniu gazu jedynie w czasie jazdy


silver

Recommended Posts

witam,

 

no wlasnie jest taki objaw... duzy szum pojawia sie powyzej 2 tys obrotow - tylko w czasie jazdy tylko przy naciskaniu pedalu gazu

 

jak nissanek jest na wolnych obrotach to wszystko ok - moge krecic do 5 tys. i nie ma zadnego szumu

 

wydaje sie ze moze byc problem z nieszczelnoscia dolotu:

znalazlem taki temat kol. alexandro:

 

Turbinka

 

czy koledzy mieli podobne przypadki ?

dzieki za info!

silver

Link to comment
Share on other sites

U mnie tez szumi, ale mi to nie przeszkadza.Z tego co wiem to ze w Primerach turbina jest slyszalna wiec to moze to.

Link to comment
Share on other sites

tak turbina jest slyszalna - do tej pory bylo spoko :)

ale od wczoraj, niestety strasznie szumi - tak, jak mialbys wlaczone z 20 odkurzaczy ale nie silencer ;)

 

wyglada na to, ze jest nieszczelnosc w dolocie i przy duzym obciazeniu to dopiero wychodzi

 

jutro jade do mechanika - rozbierzemy dolot - chyba, ze ma jakis inny pomysl...

Link to comment
Share on other sites

U mnie tez szumi, a do tego gdy pojawia sie szum to zaczyna kopcic na czarno i jakby brakowalo mu mocy. Bylem wczoraj u mechanika, ktory tez podejrzewal nieszczalnosc ale rzekomo wszystko tam bylo ok. Natomiast wykryl, ze zaworek podcisnieniowego sterowania turbina zle dziala i turbina nie pompuje jak powinna i dzis jade to zweryfikowac do Panow, ktorzy zajmuja sie turbinami.

Link to comment
Share on other sites

stawiam na nieszczelnosc - jednak... no ale zobaczymy

moze byc mala dziurka i bedzie syczec... na ludzie wyglada, ze turbiona nie pompuje ... nie mam jak zmierzyc cisnienia... zobacze co u mnie wyjdzie

ale mechanik jak z nim jechalem mowil, ze to nieszczelnosc bo juz mial takie przypadki... zobaczymy co - czy guma czy moze IC...

poprosilem, zeby jeszcze IC z oleju wyczyscili, bo musi byc zasufione - widze jak z odmy dymek olejowy idzie do dolotu...

 

[ Dodano: Czw 02 Lip, 2009 11:10 ]

co sie okazalo - byla nieszczelnosc w IC - juz naprawione - dopiero po zdemontowaniu wyszlo to... same ogledziny nie pomogly - dopiero demontaz...

 

[ Dodano: Czw 02 Lip, 2009 14:28 ]

sprawdzilem na trasie - wszystko gra i buczy - a jeszcze dodam -dodatkowo byla poluzowana opaska, na gumie przy IC

teraz wszystko jest ok, jak przed failurem :) turbine slychac jak sie rozkreca i git :)

Link to comment
Share on other sites

Ja tez dzisiaj spedzilem 11 godzin naprawiajac auto i wszystko gra. Pekly 2 opaski przy IC i zsunela sie jedna rura. Po zalozeniu wszystko wrocilo do normy :)

Dodatkowo spawalem z Tata ścianę grodziowa przy pedale sprzęgła, a właściwie wspornik pękł. Mam parę fotek, ale dziś padam z sił, może jutro wstawię.

Link to comment
Share on other sites

u mnie pozostaje jeszcze czyszczenie EGR a sadzac po syfie, w dolocie, co ciekawe IC nie byl srasznie brudny... powinno pomoc wrocic wlasciwa moc hehe :)

 

juz mi sie podoba wczoraj jechalem 190, 140 bardzo szybko uzyskuje... i to bez chipa..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...