chemmist Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Witajcie! A więc oficjalnie witam się z kolejną primerką P12, 2.0 benzyna, 2003r. Narazie przejechałem nią ok 150km i jestem bardzo miło zaskoczony, to naprawde kawał wygodnego samochodu Moze przejdę do pytań które już mi sie nasunęły: Czy można coś zrobić z przednimi lampami (ksenon), jakby od środka szkła zrobiły się mleczno-żółte. Czy u was też stuka plastikowy pierścień od wstecznego na drążku zmiany biegów przy zmianie biegu? No i ostatnie najbardziej lubiane pytanie jaki olej polecilibyście do tego silnika? Na forum nie znalazłem, a w ksiażce obsługi jest tylko mowa o klasie oleju. 5w50? 10W60? Na jakich olejach wy jeździcie? Auto ma obecnie 168tys km, co warto po kupnie wymienić, standard, olej, filtry, świece, sprawdzić płyny, czy coś jeszcze? Dziękuję i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyrus Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 1.co do lamp mozesz sprobowac paste tempo i szorowac,u kolegi pomoglo. 2.u mnie nic nie drga przy zmianie biegu. 3.olej leje sie taki najlepiej jaki byl wczesniej uzywany,ja leje pelen syntetyk 0w40 castrol edge turbo diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruce1807 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Z lampami to sprawdż na ścianie czy odpowiednio rzucają światło (pół poziomo i pół w prawo/góra skos (jest na to jakaś nazw?)) jeśli tak to pasta jesli nie i światło jest nie ostre to soczewki i masz lampy do wymiany. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Z lampami to sprawdż na ścianie czy odpowiednio rzucają światło (pół poziomo i pół w prawo/góra skos (jest na to jakaś nazw?)) jeśli tak to pasta jesli nie i światło jest nie ostre to soczewki i masz lampy do wymiany.Pozdro co do lamp to już zrobiłem porządek z nimi starym patentem - papier wodny i pasta tempo. Jakby co to lampy w P12 soczewek nie mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruce1807 Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Byka walnąłem. Sorka:P Po prostu cały czas wymieniamy lampy z w/w przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Ad. 1 Lampy w Primerce matowieją przez plastikowe klosze. Ale i tak nie ma źle - popatrz czasem na Renault Clio trzeciej generacji - te to mają dopiero śmietanę na kloszach... Ad. 2 U mnie nie stuka pierścień, ale słychać że dzwoni wodzik przy skrzyni biegów, tak jakby był za luźno przymocowany i lata... Ale mechanior oglądał i powiedział że to tylko zawleczka i że szkoda robić. Ad3 3 Akurat zmieniałem olej tydzień temu. Shell pełny syntetyk 5W30 - 4 literki zalali. Przy okazji dolali do skrzyni biegów syntetyku przekładniowego 75W85 - brakowało pół litra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonik Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Z lampami to sprawdż na ścianie czy odpowiednio rzucają światło (pół poziomo i pół w prawo/góra skos (jest na to jakaś nazw?)) jeśli tak to pasta jesli nie i światło jest nie ostre to soczewki i masz lampy do wymiany. Pozdro Hej - a mozesz przy okazji wrzucić fotkę (lub inny forumowicz) jak świecą światła? Chętnie bym porównał bo też się zastanawiam gdzie u mnie tkwi diabeł.. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.