Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K10] po kilku kilometrach jazdy traci moc i gasnie!!


Guest dudziak1
 Share

Recommended Posts

Guest dudziak1

witam. Mam mikre k10 z 92 r 1.0 z gazem i mam taki problem: od jakiegos czau nie odpala na gazie. Po przelaczeni na bezyne odpaleniu samochodu i przelaczeniu na gaz silnik pracuje ale tylko na wysokich obrotach na niskich odrazu dusi sie i gasnie. Na bezynie jezdzi ale po jakims czasie zaczyna tracic moc dusi sie i gasnie. potem jest problem z ponownym odpaleniem. Na poczatku bylo tak samo z gazem jak teraz z benzyna. Nie wiem o co chodzi kompletnie. czemu tak jest?? jaka jest tego przyczyna??

Link to comment
Share on other sites

Przyczyn może być bardzo dużo. Sprawd to co możesz we własnym zakresie a szczególnie szczelność układu dolotowego. Mogą jakaś rurka, obejma puścić i łapie lewe powietrze przez co się dusi na niskich obrotach i gaśnie. Ponadto warto przeczyścić krokowca jeśli jest, sprawdzić filtr powietrza, wtryski etc. A nie możesz później odpalić bo dusi się i zalewa paliwem... u mnie takie objawy wskazywały na lewe powietrze albo źle ustawioną regulacją mechnizmów w gazie (tylko że mam BLOSa)

Link to comment
Share on other sites

Ponadto warto przeczyścić krokowca jeśli jest
nie ma w k10 :)

 

dudziak1, skad jestes? podejrzewam u ciebie swiece lub gaznik. Jezeli byl bys z bliska 1.0 na lpgu mam obcykane :)

Link to comment
Share on other sites

hm dzika sytuacja. Jak bys byl z bliska to bym ci pozyczyl kable i swiece na probe bo mam zapasowy komplet ;P a byles u gazownika z problemem? lub u jakiegos szpeca?

Link to comment
Share on other sites

Guest dudziak1

sprawdzalem dzis swiece ma dobre i kable tez. bylem dzis u mechanika i owiedzal ze to modul ale jakos wiezyc mi sie nie chce ze to to. podejzewam luzy ze ma zle na zaworach

Link to comment
Share on other sites

ale jaki modul? gdzie on tam widzial modul ;D a grzebales cos w zaworach?

Link to comment
Share on other sites

a od kiedy masz ten samochod?

Link to comment
Share on other sites

e to odpada sytuacja niespodzianka zakupowa.. trzeba szukac jak umiesz sprawdz te zawory bo fakt moga byc powodem ale bedzie tz co innego mozliwe.. zagladales do chlodnicy?

Link to comment
Share on other sites

a nie masz takeigo micrusa w okolicy? jakies szrot czy cos zeby podmienic na chwile aparat zaplonowy? czekam na alfaboxa moze cos doradzi

Link to comment
Share on other sites

Guest dudziak1

tak odrazu nie zobacze czy to to bo on dopiero po jakims czasie dopiero gasnie. a aparat na alegro 60 zl kosztuje. a na szrot musze sie przejechac zobaczyc amortyzatora tylniego bo tez obsiadl

Link to comment
Share on other sites

tak aparat kosztuje tyle ale rodzai bylo kilka i musisz szukac bo na aukcjach sa same do 1.2

Link to comment
Share on other sites

Guest dudziak1

znajde moze i taki ale narazie zobacze tych zaworow. ale i tak rosmieszyl mnie ten mechanik bo powiedzial ze modul kosztuje 400 zl hehehe

Link to comment
Share on other sites

on ma modul ale w spodniach :diabel: micra to prosta konstrukcja :) nie ma kompow sterownikow itp ;) moze chodzi mu o jakis element aparatu zaplonowego ale szukac trzeba wszedzie ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest dudziak1

no wiem wiem ale juz zabardzo nie mam pomyslu co z nim nie tak ostatni muj pomysl to te zawory. ale nie wiem czy to pomoze cos dla tego gazu bo na gazie nie pali a jak zapali to odrazu gasnie na malych obrotach

Link to comment
Share on other sites

a probowales regulowac obroty na reduktorze?

Link to comment
Share on other sites

jutro jak bedziesz meczyc to zdejmij filtr powietrza i probuj pomeczyc. Wszelkie podcisnienia ktore ida w okolicach gaznika posprawdzaj. Jak by odpalil sprawdz czy kable nie dostaja przebicia. Odkrec kopulke i sprawdz styki o ile juz tego nie zrobiles

Link to comment
Share on other sites

o to trzeba posparawdzac paluszka i kopulke. jak cos podzialasz to pisz czy cos sie znalazlo

Link to comment
Share on other sites

dudziak1, Sprawdź czy się cewka nie grzeje.

Jeśli masz aparat z twojego rocznika (nie przeszczep) to był on z transoptorem tak jak ma k11,a one lubią siadać.

Jest to układ działający na zasadzie fotokomurki z przesłoną blaszaną.

Bywały przypadki że zanieczyszczenie tego układu optycznego było przyczyną wadliwego działania zapłonu.A po tylu latach jest to możliwe że nawet głupi kurz się osadził.

Jeśli potrafisz to znaleść to spróbuj to wyczyściś spirytusem i dobrze wysuszyć.

Link to comment
Share on other sites

czyli moj tez moze na to kiedys zachorowac?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...