Guest dudziak1 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 witam. Mam mikre k10 z 92 r 1.0 z gazem i mam taki problem: od jakiegos czau nie odpala na gazie. Po przelaczeni na bezyne odpaleniu samochodu i przelaczeniu na gaz silnik pracuje ale tylko na wysokich obrotach na niskich odrazu dusi sie i gasnie. Na bezynie jezdzi ale po jakims czasie zaczyna tracic moc dusi sie i gasnie. potem jest problem z ponownym odpaleniem. Na poczatku bylo tak samo z gazem jak teraz z benzyna. Nie wiem o co chodzi kompletnie. czemu tak jest?? jaka jest tego przyczyna?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Przyczyn może być bardzo dużo. Sprawd to co możesz we własnym zakresie a szczególnie szczelność układu dolotowego. Mogą jakaś rurka, obejma puścić i łapie lewe powietrze przez co się dusi na niskich obrotach i gaśnie. Ponadto warto przeczyścić krokowca jeśli jest, sprawdzić filtr powietrza, wtryski etc. A nie możesz później odpalić bo dusi się i zalewa paliwem... u mnie takie objawy wskazywały na lewe powietrze albo źle ustawioną regulacją mechnizmów w gazie (tylko że mam BLOSa) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Ponadto warto przeczyścić krokowca jeśli jest nie ma w k10 dudziak1, skad jestes? podejrzewam u ciebie swiece lub gaznik. Jezeli byl bys z bliska 1.0 na lpgu mam obcykane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dudziak1 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 z bialego jestem swice ok chyba rze przewody sa zle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 hm dzika sytuacja. Jak bys byl z bliska to bym ci pozyczyl kable i swiece na probe bo mam zapasowy komplet ;P a byles u gazownika z problemem? lub u jakiegos szpeca? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dudziak1 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 sprawdzalem dzis swiece ma dobre i kable tez. bylem dzis u mechanika i owiedzal ze to modul ale jakos wiezyc mi sie nie chce ze to to. podejzewam luzy ze ma zle na zaworach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 ale jaki modul? gdzie on tam widzial modul ;D a grzebales cos w zaworach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dudziak1 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 w aparacie zaplonowym modul jakis tak mowil. a nic sie nie grzebalem na zaworach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 a od kiedy masz ten samochod? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dudziak1 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 z 2 miesiace Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 e to odpada sytuacja niespodzianka zakupowa.. trzeba szukac jak umiesz sprawdz te zawory bo fakt moga byc powodem ale bedzie tz co innego mozliwe.. zagladales do chlodnicy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dudziak1 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 chłodnica jest ok nie grzeje sie plyn tez ma. a zaworki sprawdze jakos wtygodniu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 a nie masz takeigo micrusa w okolicy? jakies szrot czy cos zeby podmienic na chwile aparat zaplonowy? czekam na alfaboxa moze cos doradzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dudziak1 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 tak odrazu nie zobacze czy to to bo on dopiero po jakims czasie dopiero gasnie. a aparat na alegro 60 zl kosztuje. a na szrot musze sie przejechac zobaczyc amortyzatora tylniego bo tez obsiadl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 tak aparat kosztuje tyle ale rodzai bylo kilka i musisz szukac bo na aukcjach sa same do 1.2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dudziak1 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 znajde moze i taki ale narazie zobacze tych zaworow. ale i tak rosmieszyl mnie ten mechanik bo powiedzial ze modul kosztuje 400 zl hehehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 on ma modul ale w spodniach :diabel: micra to prosta konstrukcja nie ma kompow sterownikow itp moze chodzi mu o jakis element aparatu zaplonowego ale szukac trzeba wszedzie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dudziak1 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 no wiem wiem ale juz zabardzo nie mam pomyslu co z nim nie tak ostatni muj pomysl to te zawory. ale nie wiem czy to pomoze cos dla tego gazu bo na gazie nie pali a jak zapali to odrazu gasnie na malych obrotach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 a probowales regulowac obroty na reduktorze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dudziak1 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 nie ale mysle ze tak chop siup one sie by nie przestawily. bo bylo wszystko wpozadku jak kupywalem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 jutro jak bedziesz meczyc to zdejmij filtr powietrza i probuj pomeczyc. Wszelkie podcisnienia ktore ida w okolicach gaznika posprawdzaj. Jak by odpalil sprawdz czy kable nie dostaja przebicia. Odkrec kopulke i sprawdz styki o ile juz tego nie zrobiles Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dudziak1 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 kable nie maja przbicia na bank bo dzis sprawdzalem zraszajac woda . a stykow nie sprawdzalem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 o to trzeba posparawdzac paluszka i kopulke. jak cos podzialasz to pisz czy cos sie znalazlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 dudziak1, Sprawdź czy się cewka nie grzeje. Jeśli masz aparat z twojego rocznika (nie przeszczep) to był on z transoptorem tak jak ma k11,a one lubią siadać. Jest to układ działający na zasadzie fotokomurki z przesłoną blaszaną. Bywały przypadki że zanieczyszczenie tego układu optycznego było przyczyną wadliwego działania zapłonu.A po tylu latach jest to możliwe że nawet głupi kurz się osadził. Jeśli potrafisz to znaleść to spróbuj to wyczyściś spirytusem i dobrze wysuszyć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted July 10, 2009 Share Posted July 10, 2009 czyli moj tez moze na to kiedys zachorowac? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.