Guest januszr Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Mam problemy z odkręceniem korka wlewu oleju do skrzyni biegów. Mechanicy też za bardzo nie wiedzą jak to odkręcić. Imbus 10 się skręca a gniazdo w korku ma zamiar się okręcić. Powiedzieli że po co do skrzyni zaglądać skoro nie ma wycieków. Może ktoś mi coś poradzi. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal801 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Temat już był ale jeszcze raz a co. Trzeba przyspawać srube do korka (temperatura robi swoje) i odkęci się. Jak się obrobił już korek to wbijasz delikatnie śube M10 i trzeba obspawać (dobrze obspawać - spawarką a nie migomatem) poczekać aż troche ostygnie śruba i próbować odkręcać, czasami trzeba spawać klilka razy bo śuba nie wytrzymuje. Przerabiałem temat. Przy spawaniu trzeba odpiąć akumulator (grozi zwarciem i uszkodzeniem elektroniki) no i nowy korek Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabi Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Mam problemy z odkręceniem korka wlewu oleju do skrzyni biegów. Zastanawiam się co za niedouczony mechanik z taką siłą dokręca takie śruby. Takie śruby nie trzeba dokręcać z wielką siłą. Ja w swoim odręcałem samym kluczem zarówno wlewowy jak i spustowy. Kolega musiał używać lucza udarowego bo imbus chciał się obrócic w gnieździe. W tym przypadku michal ma rację trzeba spawać chyba żeby klucz udarowy poradził sobie. Wniosek jest taki że śruby dokręcał domorosły mechanik/kowal, który robił to pierwszy raz i łapę miał wielką. Dokręcić aż będzie piszczeć gwint. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wik Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 witam. Ja się już na gwincie przekręca to tak jak radzą koledzy przyspawać coś i wtedy odkręcać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.