Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P12/WP12] chwilowa utrata mocy silnika


Guest wo
 Share

Recommended Posts

Podczas wyprzedzania zwłaszcza po górę na 4 biegu przy obrotach 3000 jest chwilowy/1 sek/spadek mocy silnika co jest odczuwane jak małe szarpnięcie do tyłu przy czym obroty silnika nie spadają.Byłem w serwisie w Tarnowie i coś im na komputerze wyszło,powiedzieli mi ,że był przytkany dopływ do turbiny i go wyczyścili,ale to dzieje się nadal,co to możę być,auto jest jeszcze 6 miesięcy na gwarancji i chciałbym to naprawić.

Link to comment
Share on other sites

Podczas wyprzedzania zwłaszcza po górę na 4 biegu przy obrotach 3000 jest chwilowy/1 sek/spadek mocy silnika co jest odczuwane jak małe szarpnięcie do tyłu przy czym obroty silnika nie spadają.Byłem w serwisie w Tarnowie i coś im na komputerze wyszło,powiedzieli mi ,że był przytkany dopływ do turbiny i go wyczyścili,ale to dzieje się nadal,co to możę być,auto jest jeszcze 6 miesięcy na gwarancji i chciałbym to naprawić.

 

 

Mam podobne objawy. 2 i 3bieg przy obrotach 2500. Jak gwałtownie dodam gazu to sie zbiera i nie ma szarpnięć . Umnie jeszcze dodatkowow coś słychać jakby się coś tarłó po lewej stronie . Byem w serwisie u siebie i podpieli komputer który wskazał kod P0571 . Jak wyszukałem jest to układ sterowania prędkością - przełącnik A hamulca - usterka . Jeszcze tak jeżdżę ,więc nic dokładnie nie pomogę ci .W przyszłym tygodniu będę miał wolne to zajmę się aoim autkiem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mam podobne objawy. 2 i 3bieg przy obrotach 2500. Jak gwałtownie dodam gazu to sie zbiera i nie ma szarpnięć . Umnie jeszcze dodatkowow coś słychać jakby się coś tarłó po lewej stronie . Byem w serwisie u siebie i podpieli komputer który wskazał kod P0571 . Jak wyszukałem jest to układ sterowania prędkością - przełącnik A hamulca - usterka . Jeszcze tak jeżdżę ,więc nic dokładnie nie pomogę ci .W przyszłym tygodniu będę miał wolne to zajmę się aoim autkiem.

Coco77' powiedz co znalazłeś w swoim nissanie,bo umnie w serwisie wymienili czujnik doładowania i nic nie pomogło.

Link to comment
Share on other sites

Guest Pyrus

Podczas wyprzedzania zwłaszcza po górę na 4 biegu przy obrotach 3000 jest chwilowy/1 sek/spadek mocy silnika co jest odczuwane jak małe szarpnięcie do tyłu przy czym obroty silnika nie spadają.Byłem w serwisie w Tarnowie i coś im na komputerze wyszło,powiedzieli mi ,że był przytkany dopływ do turbiny i go wyczyścili,ale to dzieje się nadal,co to możę być,auto jest jeszcze 6 miesięcy na gwarancji i chciałbym to naprawić.

 

Jak masz auto na gwaracji to jedz do Aso i niech oni sie martwia gdzie znalesc usterke i jak ja naprawic

Edited by Pyrus
Link to comment
Share on other sites

Guest DrDrops

Piszesz, że: Podczas wyprzedzania zwłaszcza po górę na 4 biegu przy obrotach 3000 jest chwilowy/1 sek/spadek mocy silnika.

 

Jeśli dobrze kombinuję, to problem jest banalny.

Silnik przerywa tylko podczas wyprzedzania a nie na przykład przy przyspieszaniu. To wiąże się z włączonym kierunkowskazem.

Spróbuj przyspieszać bez włączonego kierunku - wtedy powinno być bez przerywania silnika.

Jeśli jest tak jak piszę, to trzeba poprawić masę tylnych lamp.

 

Jeśli tego nie zrobisz, to za jakiś czas problemy się zwiększą. Np przy wciśniętym hamulcu będzie włączała się kamera cofania. Przy włączonym kierunkowskazie będzie pikać ostrzeżenie o niezapiętych pasach. Objawów może być więcej. Większość takich objawów spowodowane jest właśnie złą rezystancją masy tylnych lamp.

 

Oczywiście nie wiem jak do tego podejdzie salon jeśli samochód jest na gwarancji.

 

Jeśli nie wiesz jak to zrobić samemu to napisz do mnie.

Link to comment
Share on other sites

witam,

U mnie podobny problem byl przy przyspieszniu okolo 3500rpm ale ustal.

Troche kopcenia (nadmiar w porownaniu z innymi) bylo przy przyspieszniu, dwa baki pod rzad dodalem dodatek do paliwa do czyszczenia ukladu paliwowego i przeszlo, czuly jest dosc na rozaj (jakosc) paliwa.

Widac to po zuzyciu i pracy silnika.

U mnie ostanio przepalila sie jedna zarowka od pozycji a potem nastepna z tylu, wymienile wszystkie szesc tylnych zarowek na diody narazie spokuj.

Praktycznie tylko kierunkowskazy zostaly zwykle zarowki i mijania i dlugie z przodu a reszta diody nawet w srodku. :D

Nie raz juz sie spotkalem ze przepalona zarowka lub cos przy tylnych lampach nie kontaktuje to wtedy silnik ma rowniesz problemy, cos podobnego jak wiekszosc francuzow.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Piszesz, że: Podczas wyprzedzania zwłaszcza po górę na 4 biegu przy obrotach 3000 jest chwilowy/1 sek/spadek mocy silnika.

 

Jeśli dobrze kombinuję, to problem jest banalny.

Silnik przerywa tylko podczas wyprzedzania a nie na przykład przy przyspieszaniu. To wiąże się z włączonym kierunkowskazem.

Spróbuj przyspieszać bez włączonego kierunku - wtedy powinno być bez przerywania silnika.

Jeśli jest tak jak piszę, to trzeba poprawić masę tylnych lamp.

 

Jeśli tego nie zrobisz, to za jakiś czas problemy się zwiększą. Np przy wciśniętym hamulcu będzie włączała się kamera cofania. Przy włączonym kierunkowskazie będzie pikać ostrzeżenie o niezapiętych pasach. Objawów może być więcej. Większość takich objawów spowodowane jest właśnie złą rezystancją masy tylnych lamp.

 

Oczywiście nie wiem jak do tego podejdzie salon jeśli samochód jest na gwarancji.

 

Jeśli nie wiesz jak to zrobić samemu to napisz do mnie.

 

dziękuję,wszystko działo się jak napisałeś ,ale nie wiedziałem ,że światła mają coś wspólnego z pracą silnika,byłem w serwisie i wymienili kostki tylnych świateł oraz wkład tylnej prawej,był przytopiony,mimo to nadal pozostał ten objaw,sprawdzałem przy przyśpieszaniu bez kierunkowskazu i jest.

Link to comment
Share on other sites

dziękuję,wszystko działo się jak napisałeś ,ale nie wiedziałem ,że światła mają coś wspólnego z pracą silnika,byłem w serwisie i wymienili kostki tylnych świateł oraz wkład tylnej prawej,był przytopiony,mimo to nadal pozostał ten objaw,sprawdzałem przy przyśpieszaniu bez kierunkowskazu i jest.

 

DrDrops jeśli możesz to napisz jak sprawdzić te lampy bo tym z serwisu już nie wierzę-dziękuje.

Link to comment
Share on other sites

Ja byłem u kilku mechaników. Jeden sugerował pedał gazu , inny również patrzył na hamulec i na śiatła. Patrzyli podłącali komputer nic i nie pokazywało . Generalnie polecali mi serwis. Pojechałem do kolejnego mechanika i tam mlody człowiek w 15 minut zdiagnozował układ dokotowy powietrza. Po umówieniu się z dwutygodnowym wypzedzeniem bo taki mają terminy po wyczyszczeniu tego układu autko śmiga bez przerywania . Mechanik powiedział mi ,że mam do wymiany filtr do tego układu dolotowego bo jest już badzo słaby. Silnik właściwie jeszcze jakoś nie pracuje całkiem tak aby mnie to zadowalało . Jeszcze będę szukał co w nim siedzi .

P.S. Sorki że nie pisałem jak prosiłeś ale dobrze ,że inni są również pomocni. I o tu chodzi .Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

witam.

 

moze troch detali co do tego czyszcenia, co i gdzie.

u siebie sprawdzalem czysto ale po rownej jezdzie jak przyspieszam pomiedzy 3000 a 4000 obrotow lubi se przerwac - szrpnac. Troche to nie przyjemne.

A juz myslalem ze sie to skonczylo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...