WaldekSP16 Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Witam klubowiczów . Mam problem ze swoją P10 1.6 , od kilku dni brak w niej mocy. Normalnie też nie jest jak wiadomo demonem mocy , ale teraz jest tragicznie jakby połowa koników poszła na pole. Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi. Efekt jest taki że silnik pali i pracuje równo nawet wkręca sie na obroty ale w czasie jazdy dochodzi do 3500 obrotów i koniec zaczyna przerywać. Sprawdzone już filtry , świece , kable , przepływomierz, wycięty katalizator , odkręcony ostatni tłumnik ( tu nastąpiła lekka poprawa tj. wkręcił się na obroty ale to jeszcze nie było to , poza rykiem jak z WRC) Mam zamówiony już ten tłumnik ale obawiam się że to nie załatwi sprawy . Byłbym wdzięczny za jakieś podpowiedzi co do przyczyny tej niemocy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smyndrok Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Gaznik czy Wtrysk?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeroM Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Na zdjęciach jest po lifcie - wiec wtrysk... No z tego co napisałeś to raczej wiekszosc rzeczy sprawdzone. Jezeli filtry ok, jak i świece, to może cos z paliwem? Auto jezdzi tylko na benzynce? Link to comment Share on other sites More sharing options...
z2maciek Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Witam klubowiczów . Mam problem ze swoją P10 1.6 , od kilku dni brak w niej mocy. Na początek sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa, czy trzyma właściwą wartość pod obciążeniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lisek Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 A ja bym sie chciał dowiedziec jak sprawdziłeś ten przepływomierz, bo dla mnie to charakterystyczna usterka właśnie dla awarii przepływki. Sam miałem więc wiem ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WaldekSP16 Posted August 3, 2009 Author Share Posted August 3, 2009 A jednak ostatni tłumnik , po wymianie jest wszystko ok . Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim że ostatni tłumnik sie tak przytkał. Katalizatora oczywiście już nie wstawiałem i nawet pare koników przybyło co w 1,6 jest na wage złota Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.