bertw Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Witam Wiem, że temat wskaźnika paliwa był niejednokrotnie poruszany ale po zmianie serwera nie mogę tu nic znaleść. Chodzi mi o link na którym opisywana była wraz ze zdjęciami kolejność rozkładania licznika i naprawa zimnych lutów. Ja coś takiego właśnie przerobiłem ale spierdo.... cały licznik bo nie odcinałem nużek od silniczków tylko po ich odlutowaniu wypychałem z płytki drukowanej i jak się okazało wypychałem je tylko że mi powchodziły do tych silniczków i coś pouszkadzały. Teraz zadna wskazówka nie rusza z miejsca. W krórym to miejscu zapisywany jest przebieg samochodu. Jak zmienię cały licznik na nowy ale używany to wskazywał mi będzie mój przebieg czy przebieg samochodu od którego kupię licznik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baciarek Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Witam Wiem, że temat wskaźnika paliwa był niejednokrotnie poruszany ale po zmianie serwera nie mogę tu nic znaleść. Chodzi mi o link na którym opisywana była wraz ze zdjęciami kolejność rozkładania licznika i naprawa zimnych lutów. Ja coś takiego właśnie przerobiłem ale spierdo.... cały licznik bo nie odcinałem nużek od silniczków tylko po ich odlutowaniu wypychałem z płytki drukowanej i jak się okazało wypychałem je tylko że mi powchodziły do tych silniczków i coś pouszkadzały. Teraz zadna wskazówka nie rusza z miejsca. W krórym to miejscu zapisywany jest przebieg samochodu. Jak zmienię cały licznik na nowy ale używany to wskazywał mi będzie mój przebieg czy przebieg samochodu od którego kupię licznik. Co do tych silniczków to ci nie pomogę a co do stanu licznika to musisz podjechać do majstra na giełdzie od zmian liczników - na giełdach pełno takich. Co do zimnych lutów to wystarczyło polutować luty od kostek z 2 wiązek przypiętych do licznika. Te kostki strasznie topornie się zdejmuje i zakłada i to powoduje uszkodzenie lutów. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fragles13 Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 bertw, jak wymienisz licznik i nie będzie kombinował z "regulowaniem" przebiegu, to licznik będzie wskazywał przebieg dawcy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jareksy Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Mam następujące problemy w Primerce P11.144: 1. Czasami przestaje się wychylać wskaźnik paliwa, czasem wskazuje mniej niż poprzednio przy załączeniu samochodu. Objawy takie często występują przy mniejszej ilości paliwa. Jest to denerwujące. 2. Od czasu do czasu zapala się lampka AIR BAG na pulpicie, a czasem tylko tli się. Zapalanie jest nieskoordynowane z innymi zjawiskami w samochodzie. Sądzę, że układ odpalania poduszek jest sprawny. Wydaje mi się, że przyczyna leży w oberwanych/zimnych lutach na pinach wtyczek znajdujących się od tylnej strony pulpitu z przyrządami. Czy któryś z Forumowiczów mógłby podpowiedzieć jak dostać się na drugą stronę płytki drukowanej do której lutowane są wspomniane wtyczki (jak rozebrać blok z przyrządami wychyłowymi)? Sądzę, że ponowne stopienie lutowia na pinach gniazd wtyków wlutowanych w płytkę drukowaną mogłoby usunąć wspomniane objawy. Przypuszczam, że temat był już wałkowany, ale jestem nowy ta tym Forum i słabo jeszcze się po nim poruszam. Pozdrawiam, Jarek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klonek Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 (edited) znalezienie tego zajelo mi 30 sekund tutaj jest jak rozebrac licznik http://forum.nissanklub.pl/index.php?showtopic=48598&st=20 Edited August 21, 2009 by klonek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deraa Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 witam mam pytanko dziś zdarzyła się dziwna rzecz zawsze było ok nigdy niemiałem problemu z czymś takim przyjechałem na stacje zalalem onu za 150zł jakieś 26litrów wsiadam do samochodu a wskazówka nic podniosła sie do stanu przed tankowaniem noto rozkręciłem afere że mi teraz wstyd i żal biednego kierownika stacji bo prawie mu z bani pociągnełem noi myślałem że nic nie polecialo do baku bo przecież wskaźnik działał skoro podniusł się o ileś tzn niepełna rezerwa noi jakąś reklamacje podpisaliśmy i pojechałem wkurzony do domu że zapłaciłem zanic ale do domu jechałem jakieś 20 min noi wyobraźcie sobie że przez calą drogę stan paliwa w zbiorniku mi sie podnosił o milimetry jak to możliwe???? przez tyle czasu? zastanawiam sie czy już doszła do faktycznego stanu czemu tak sie stało zawsze jak zatankowalem to wskazówka odrazu sie podnosiła i jechałem dalej a dziś taki cyrk oco tu chodzi??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Mogło zaistnieć zacięcie pływaka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deraa Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 ale jak mógł sie tak zaciąć że cały czas powolutku sie podnosił przecież on na ogrągło chyba w ropie pływa to jak to sie zacina że w tłustej ropie pracuje dlamnie dziwne ale skorotak twierdzisz i co mam z tym zrobić rozbierać plywak czy jak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Nie twierdzę że tak musi być. Ale są również przypadki że pływak ma dziurkę i pójdzie na dno. I jak taki przypadek wyjaśnisz? Tu nie masz dużo roboty. Podniesiesz kanapę /a może kostka-złączka luźna/ odkręcisz pływak, poruszsz nim trochę. Może trzeba czasami ruszyć-puknąć, tak jak reflektor, gdy żarówka nam nie świeci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deraa Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 hmm no sprubuje nic niestrace w wolnej chwili zajrze może i masz racje choć chciałbym znać przyczyne sorki ża upierdliwość ale puźniej męczą mnie takie pytania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawas562 Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 ja mialem taki sam problem wskazowka latala sobie jak chciala az do dzis jak wykasowalem bledy metoda błyskową caly czas myslalem ze to zimne luty a okazalo sie ze zwykle wykasowanie bledow pomoglo ps.tylko co maja wykasowac ludzie jak nie bedzie bledu a wskazowka robi sobie co chce ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deraa Posted March 17, 2012 Share Posted March 17, 2012 podejrzewam że coś mi wtedy przymarzło bo od tamtej pory jest wszystko ok a wtedy przed tankowaniem samochód stał z tydzień z polową rezerwy a nocą było -8 wiec narazie jest ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.