Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Brak podciśnienia


Gość antek79

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio po wymianie uszczelki pod klawiaturą samochód dostał wyższych obrotów. Zamiast standardowych 800-1000 teraz ma 2000! Sprawdziłem przewody podciśnienia i wszystko wygląda na podłączone prawidłowo. Mechanik uszkodził przewód sztywny idący do zaworu EGR. Wymienili, lecz obroty nie spadły. Zaczęli mi wymyślać, że mam uszkodzoną membranę, ale którą już panowie mechanicy nie byli w stanie powiedzieć dokładnie. Dodam, że silnik to SR20Di na jednopunktowym wtrysku 116KM. Najdziwniejsze jest jednak to, że gdy ściąnie się wogóle przewody podciśnienia silnik nie reaguje. Nic się nie dzieje. Zachowuje się dowkładnie tak jakby były na swoim miejscu. Dodam iż mam nowe świece NGK, przewody mają przejechane 100km, aparat zapłonowy jest sprawny. Po wymianie uszczelki i oringu takie cuda się zaczęły dziać. Powiem iż skończyły mi się już pomysły :( Może ktoś z was coś doradzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... Kolego, kiedyś mój kumpel miał taka sytuacje okazało się ze problem tkwi w przewodzie który prowadzi sygnał do obrotka zaczoł mu warjować tak jak Tobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... Kolego, kiedyś mój kumpel miał taka sytuacje okazało się ze problem tkwi w przewodzie który prowadzi sygnał do obrotka zaczoł mu warjować tak jak Tobie.

U mnie wszystko wygląda dobrze, obroty nie skaczą, po prostu są za wysokie. Brak mi koncepcji, do tej pory żaden mechanik nie był na tyle bystry by usunąć tą doległość. Niedługo mam regulację gazu a bez dobrych obrotów na paliwie lipa będzie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przewód, który idzie z obudowy filtra powietrza, tak od dołu, z tyłu przy grodzi, do kolektora ssącego, najlepiej go czymś zaślep na próbę, do sprawdzenia jeszcze silnik krokowy, który mógł się zawiesić i zaworek przy krokowcu o ile go masz (do podwyższenia obrotów przy włączonej klimie itp.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

nic mi antek nawet nie mow nie pamietam zebym tego posta wogole pisal ;p Zrob jak Raf mowie bo u kizona w pralce mielismy ten sam suprise jak mu pokrywe zaworow malowalismy:D

 

 

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

nic mi antek nawet nie mow nie pamietam zebym tego posta wogole pisal ;p Zrob jak Raf mowie bo u kizona w pralce mielismy ten sam suprise jak mu pokrywe zaworow malowalismy:D

 

 

 

Pzdr

Dwa dni temu byłem zakładać nowe przewody do gazu (długa historia ;)) i wyobraźcie sobie, że koleś zakładający instalację ściąga filtr powietrza, reguluje dawkę paliwa, przesówa aparat zapłonowy i co? Auto na beznynie 1000 obr/min, na gazie 800 obr/min. Od tej pory zmieniłem mechanika ;) Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze wydam na przyjemności, bo straszono już mnie wymianą silnika krokowego, świec, kabli, aparatu zapłonowego itd, itd. Problem rozwiązany, temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...