Guest milczyk Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Witam wszystkich. Mam problem ze światłami w mojej Almerce. A mianowicie: Jakiś czas temu montowałem sobie nowe radyjko i za pierwszym razem pomyliłem kable i coś mi zaczęło tykać w przekaźnikach. Po prawidłowym podłączeniu wszystkiego okazało się że nie mam świateł postojowych oraz podświetlenia deski. Zaprzyjaźniony elektryk stwierdził, że przepalił mi się przełącznik świateł/kierunków. Tak jak mi zdiagnozowano postanowiłem wymienić przełącznik, jednak po zakupie dwóch oraz sprawdzeniu jakiś 6 innych okazuje się że wszystko ciągle nie działa. Jednak jak połączę "na krótko" kabelkiem styki kostki od przełącznika to postojowe działają. I tu pojawia się moje pytanie: Czy ktoś może wie co to może być bo to że wszystkie osiem przełączników które sprawdzałem było też przepalone wydaje się mało prawdopodobne. Nie mam jednak możliwości sprawdzenia na przełączniku od jakiejś działającej (tzn. świecącej) Almerki. Dziękuję wszystkim za jakiekolwiek podpowiedzi. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SnowLady Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Witam, miałam coś podobnego tylko, że nie działały mi tylnie światła i deska rozdzielcza. Okazało się, że miałam zwarcie na kostce radiowej. Spróbuj sprawdzić bezpieczniki bo u mnie jeden też był do wymiany a potem kostke... jutro albo najpóźniej w poniedziałek dam Tobie namiar do mojego elektryka coś powinien poradzić na odległość Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulisses Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Bezpiecznik Tail pod maska sprawdzony? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest milczyk Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 A który to? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kojak85 Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Ja miałem podobnie. Różnica polega na tym, że ja nabroiłem zmieniając podświetlenie deski - zwarłem niechcący wąsy od żaróweczki. Ale do rzeczy. Też uważam, że podstawą jest sprawdzenie bezpieczników. U mnie był to bodajże pierwszy lub drugi od góry stojąc przodem do szyby samochodu. Mówię o bezpiecznikach pod maską. Z tego co wydedukowałem to podświetlenie zegarów i konsoli jest na tym samym bezpieczniku co któreś światło pozycyjne. (lewe lub prawe). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulisses Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 A który to? Nie wiem jak w Almie ale u mnie w Primerze jest w tej puszcze obok akumulatora i chyba drugi albo trzeci od gory. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest milczyk Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 No i bylo jak pisaliscie Wystarczylo sprawdzic bezpieczniki pod maska A ja od roku na jakis prowizorkach jezdzilem bez swiatel czlowiek jednak glupi jest dziekuje wszystkim za pomoc pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.