Jerzy Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Witam. Mam zamiar ustawić kąt zapłonu dla Micry K10 92r, poj 1.2 z katalizatorem, ale dla benzyny. Byłem u 3 mechaników i każdy mówił mi o innym kącie wyprzedzenia-w przedziale od 5 do 15 stopni. Jaka jest prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 5 stopni przed górnym punktem zwrotnym ( z odpiętym i zaślepionym wężykiem mapsensora lub podciśnieniowego przyspieszacza)zależy czy zapłon halotronowy czy na transoptorze Jerzy ,odpisałem Ci na ten temat w "KNM" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Opublikowano 19 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 5 stopni przed górnym punktem zwrotnym ( z odpiętym i zaślepionym wężykiem mapsensora lub podciśnieniowego przyspieszacza)zależy czy zapłon halotronowy czy na transoptorze Jerzy ,odpisałem Ci na ten temat w "KNM" Tak to prawda.Odpowiedż uważnie przeczytałem.Dopiero przy pomocy wikipedii trochę zrozumiałem co to jest "HALO...." i "Trans..." Myślę,że moja babcia k10 tego nie ma.Aparat zapłonowy posiada zwykły palec i kopółkę.Widocznie jestem trudnym przypadkiem i nadal nie mam pewności jaki jest ten KĄT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Jerzy,powiedz tylko ile przewodów odchodzi spod aparatu zapłonowego? Kopułkę i palec miały wszystkie. Jeśli masz podłączony jeden przewód cienki i to masz zwykłe platynki. Jeśli odchodzi kostka z dwoma przewodami to indukcyjny (halotron) A jeśli kostka z czterema przewodami i w dodatku na aparacie nie ma puszki podciśnieniowego przyspieszacza to wtedy jest transoptor, a podciśnienie jest podłączone do mapsensora na ścianie grodziowej. Odłączasz wężyk od mapsensora lub od puszki przyspieszacza i zaślepiasz go,żeby nie ciągnoł fałszywego powietrza. Wyprzedzenie na wolnych powinno być w granicach 50 +/- 1 przed ZZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Opublikowano 19 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Jerzy,powiedz tylko ile przewodów odchodzi spod aparatu zapłonowego? Kopułkę i palec miały wszystkie. Jeśli masz podłączony jeden przewód cienki i to masz zwykłe platynki. Jeśli odchodzi kostka z dwoma przewodami to indukcyjny (halotron) A jeśli kostka z czterema przewodami i w dodatku na aparacie nie ma puszki podciśnieniowego przyspieszacza to wtedy jest transoptor, a podciśnienie jest podłączone do mapsensora na ścianie grodziowej. Odłączasz wężyk od mapsensora lub od puszki przyspieszacza i zaślepiasz go,żeby nie ciągnoł fałszywego powietrza. Wyprzedzenie na wolnych powinno być w granicach 50 +/- 1 przed ZZ W tej chwili wróciłem z garażu i ustaliłem, że do aparatu dochodzą 4 przewody. Na aparacie nie ma żadnej puszki. Serdecznie dzękuje za wszystko. Mechanikowi podpowiem,a by postompiłtak jak Pan napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 alfa jak masz jeszcze te aparaty zaplonowe co mi kiedys wyslales ich opis to wklej to tu jak masz czas mi te foteczki przeokropnie pomogly w ustaleniu tozsamosci aparatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 alfa jak masz jeszcze te aparaty zaplonowe co mi kiedys wyslales ich opis to wklej to tu jak masz czas mi te foteczki przeokropnie pomogly w ustaleniu tozsamosci aparatu Racja borciuch,mówisz i masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 i o to chodzilo teraz to kazdy zlokalizuje swoj typ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 A jaki wg Was jest najlepszy? Jakieś plusy albo minusy każdego z nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 A jaki wg Was jest najlepszy? Jakieś plusy albo minusy każdego z nich? Platyny ze względu na prostotę indukcyjny ze względu na bezobsługowość a,transoptor ze względu na precyzję ,ale do niego potrzebny jest sterownik zapłonu i mapsensor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Ze względu na prostotę mówisz, właśnie za to kocham moją Micrę (przed liftem oczywiście ) :) Dzięki Tobie wiem, że mam platynki, stawiam piwo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Ze względu na prostotę mówisz, właśnie za to kocham moją Micrę (przed liftem oczywiście ) :) Dzięki Tobie wiem, że mam platynki, stawiam piwo! przed liftem 1.2 swapik byl ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 przed liftem 1.2 swapik byl ;P Musiał być bo 1,2 po 89' wskoczył razem z liftem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 (edytowane) Musiał być bo 1,2 po 89' wskoczył razem z liftem Haha no to teraz wiadomo czemu na klapie mam GL xD ale z drugiej strony nie mam takiego elektronicznego czegoś na wlocie powietrza i takiego kwadratowego pudełka przy gaźniku :/ Edytowane 25 Lipca 2009 przez wronek89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 czyli masz 1.0.. tzn juz nie masz gl na klapie bo chyba miales banie no nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.