Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera P10 GT Rybona


Rybon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zaciski od 200SX juz sa na piaskowaniu. Potem tylko malowanie proszkowe zrobienie napisu i bedzie gotowe. W najbliższym tygodniu bedą fotki;]

 

Kolor naturalnie czerwony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No wiec tak...

 

W Poniedzialek zakupilem Primere P10 GT 95r sedan srebrny. Samochod ulegl wypadkowi pod koniec czerwca.

dsc00209wwp.jpg

 

dsc00212e.jpg

 

Został sprawdzony silnik jak i komputera by MaC.

Wieczorem samochod został przywieziony do mnie na lawecie.

Rano nastepnego dnia zabrałem sie za demontarz wnetrza.

Brak warunków warsztatowych nie sprzyja. Do dziś zrobiłem:

 

- Wybebeszenie całego wnetrza Gt jak i mojego

- Wymontowanie prawie całej instalacji elektrycznej z GT

- Zamontowanie tylnej elektryki i szyb do mojej P10

 

Troche mało, jednak robie wszytsko sam ( z mała pomoca MaCa) i ucze sie przy tym co i jak.

 

Oto foty dotychczasowych poczynań:

 

dsc00214eug.jpg

 

dsc00211pko.jpg

 

dsc00208f.jpg

 

dsc00215g.jpg

 

dsc00216m.jpg

 

dsc00210kim.jpg

 

dsc00210kim.jpg

 

Jutro kolejny dzien zmagan... bedzie ciezko ale warto ;] Jutro dodam foty zregenerownych zaciskow od 200SX ;]

Edytowane przez Rybon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oto kolejny dzien wzmagań CZWARTEK.Zdjec zaciskow nie wrzuce z uwagi na brak czasu aby je odebrac. Dziś wymontowałem pełną instalacje elektryczna z wnetrz oby pojazdów. Nie myślalem ze moze być to tak duże. Dziś sprzyjała pogoda wiec bardzo pozno skonczyłem było chyba koło pierwszej w nocy.

Kolo godziny 17 zabrałem sie za montarz instalacji z GT do mojej P10. Powiem szczerze ze nameczyłem sie okrutnie. Jednak zdarzyłem zrobic cała instalacje tylna samochodu wrac z ulozeniem wiazki oraz podpieciem jej do elektryki szyb tylnich. Zblizala sie godzina 23 kiedy rozpoczynałem demontarz starej instalacji z dzwi od kierowcy. Troche mi sie zeszlo z przekladaniam mechanizmu opuszczania szyb i samej szyby, jednak dałem rade. Zamontowałem tylna kanape, fotele, tunel oraz obicia drzwi tylnich. Na tym zakonczylem zmagania.

Ku mojemu zdziwieniu po podpieciu wiazki i innych dupereli chcialem zobaczyć czy samochod zapali. Tu sie okazalo ze jednak nic z tego... Faktycznie rozrusznik pracował silnik troche krecił jednak zochowywał sie tak jak by nie mial czym sie napoić... No ale to zostawiam na jutro gdy przybedzie MaC i jego kolo Wojtas. Razem napewno cos zdzialamy;]

 

Oto foty

Moja wiazka juz po demontarzu

dsc00217kap.jpg

Montarz nowej wiazki

dsc00218ckv.jpg

Wiązka kabli z GT

dsc00221yfc.jpg

 

dsc00222tvn.jpg

 

Montarz dmuchawy klimatyzacji oraz nagrzewnicy

dsc00219e.jpg

Głowna wtyczka wiazki to ona loczy instalacje silnik-wnetrze

dsc00220owu.jpg

Moje wnetrze z widoczna zainstalowana rozdzielnia

dsc01623h.jpg

Reszta fot była juz nie widoczna poniewaz było zbyt ciemno a flesz z komorki nie wystarczał.

Jutro-w zasadzie dzisiaj kolejny dzien zmagan, jednak pierw CHWILA SNU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś tak duzo nie udało mi sie zrobić. Chyba zmecznenie mnie dopadło. Ale warto uratować to GT :D

Jedynie co zrobiłem to załozenie centarlnego zamka, modułu, instalacji przednich drzwi pasarzer, oraz zamontowanie elektrycznych lusterek.

Odebrałem również zaciski.

 

Oto foty:

 

Zaciski :D

dsc00223i.jpg

dsc00224l.jpg

 

Drzwi pasarzera

dsc00225ihn.jpg

Wnetrze juz prawie gotowe

dsc00226rjr.jpg

"Pare" pierdół z wnetrza Jednego samochodzu ;)

dsc00227j.jpg

 

Wszytsko by było dobrze gdy nie imobilajzer który był zamontowany w satrej instalacji;/

Samochod nie odpali do poki nie zrobie obejscia tego;/

Nie ma zaplonu ani nie dziala pompa;/

Nie wiem od czego teraz mam zaczac jestem w kropce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już tak robisz pod GT to spojler też bym przerzucił.Nie wydaje Ci się że jest ładniejszy oryginalny?

 

PS.Respect co do projektu i grzebania i plastikach i w elektryce ;)

Powodzenia widać że coś się dzieje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już niedługo i zaczynam przekladke. 1.6 --> 2.0 GT

 

Jesli ktoś ma doswiadczenie w tego rodzaju akcji prosze o porady i sugestie od czego zaczynać i na co uwarzac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już niedługo i zaczynam przekladke. 1.6 --> 2.0 GT

 

Jesli ktoś ma doswiadczenie w tego rodzaju akcji prosze o porady i sugestie od czego zaczynać i na co uwarzac.

Halooo... Panowie to jak doradzicie mi od czego mam zaczać..??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Halooo... Panowie to jak doradzicie mi od czego mam zaczać..??

Na lawetę i smaruj z gratami do Coobcia. Tylko umów się, bo on jest always busy. Ja 2,0 De zamieniam na VE w przyszłym tygodniu. Samemu elektroniki nie zrobisz, a motora i tak trzeba wystroić. To trochę kosztuje, ale warto. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kupna P10 z silnikiem 2,0 i przekladki całości. Generalnie w P10 nie opłacalne

Generalnie to Ty patrzysz na cene i koszty a ja lubie ten samochod i podoba mi sie jak rzaden inny i nie załuje wladować kasy w niego...

 

chyba ze koledze nie chcialo sie czytać i nie wie o co chodzi w całym projekcie.

 

jak widzicie duzo juz zreszta zrobiłem. Został sam silnik, choć pierwszy raz sie tego podejmuje. Dlatego prosze o rady zwiazane z czynnościami zwiazanymi z wyjeciem silnika. Od czego zaczać- elektryka silnika, mocowania. Na takie porady licze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszego swapa bym jednak radził robić pod okiem fachowców. Opisać się tego chyba nie da.

Podtrzymuję moją radę. Uderz do Coobcia. Choćby pogadać co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszego swapa bym jednak radził robić pod okiem fachowców. Opisać się tego chyba nie da.

Podtrzymuję moją radę. Uderz do Coobcia. Choćby pogadać co i jak.

A to to napwno zrobie;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ale zabawy z kabalkami ja to jedynie bym wiązkę od ECU zmienił na tą z 2.0 nie ma co się bawić z resztą...

 

Masz racje Coobcio, jednak moja wiazka w srodku samochodu różniła sie od tej z GT. Aby mieć wszystkie gadzety musialem sie z tym pobawic;]

 

Aktualnie prace trwaja. Silnik jest juz na swoim miejscu, odpala bez problemu - wymaga regulacji jedynie na niskich obrotach. Zawieszenie tylne na swoim miejscu i wiele innych pierduł.

 

Jak tylko skoncze I etam poich modyfikacji ( 1,6 --> 2,0 ) wstawie zdjecia i mega opis.

 

Mam problem jedynie z kierunkami. Cała elektruka dziala bez problemu, tylko migacze nie dzialja;/

Co to moze być..??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz podłączony włącznik świateł awaryjnych? Bez niego kierunki nie działają

 

juz jest oki... faktycznie o tym zapomniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz jest oki... faktycznie o tym zapomniałem.

 

Witam Witam...

 

Znalazłem troche czasu aby opisac to co robilem przez ostatnie 10 dni.

 

Troche sie u mnie pozmienialo.

 

Oto foty:

 

Rozbiórka SR20

 

dsc00251tn.jpg

 

Zabawa z Kabelkami

 

dsc00252z.jpg

 

dsc00253z.jpg

 

Nocne zabawy z wyjeciem 1,6 oraz przygotowaniem prac na nastepny dzien.

 

dsc00254va.jpg

 

SR20DE :D

 

dsc00255pn.jpg

 

Bawie sie dalej - ale ciezki :P

 

dsc00256v.jpg

 

Cholerna pół oś, narobiła mi troche zamieszania i niespodzianek podczas prac

 

dsc00257q.jpg

 

CDN...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieszczam kolejne foty z prac i samochod w całości;]

 

Środek czyściutki.

 

dsc00263p.jpg

 

dsc00264y.jpg

 

dsc00265e.jpg

 

dsc00266t.jpg

 

A tak wyglada "prawie" efekt koncowy

 

dsc00262np.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

mam pytanko do nissomaników, planuje zrobić przepływke (coś w sytlu jak jest u xtomka) czy to wiąrze sie z jaką ingerencją w elektonike i ustawienia??

Edytowane przez Rybon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie wygląda klawiatura. Widać że ktoś dbał o olej. W moim niestety czarno pod deklem co świadczy o poprzednim właścicielu :angry:

Co do przepływomierza 80mm to trzeba przestroić np. ecumasterem. P10GT nie miała większej przepływki seryjnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie wygląda klawiatura. Widać że ktoś dbał o olej. W moim niestety czarno pod deklem co świadczy o poprzednim właścicielu :angry:

Co do przepływomierza 80mm to trzeba przestroić np. ecumasterem. P10GT nie miała większej przepływki seryjnie?

 

Co do oleju slyszalem ze bardzo dobry do tego silnika jest Motul. Jednak bedzie to juz po pół syntetyk. W tamtym tygodniu stukneło juz mu 190000tys. Nie dlugo musze zmienic olej, z pod mich delikatnie mi cieknie;/

Czyli nie zrobie wiekszości modów bez prosiaka..?? ;/ a gdzie moge kupić takiego prosiaka?

Edytowane przez Rybon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko do nissomaników, planuje zrobić przepływke (coś w sytlu jak jest u xtomka) czy to wiąrze sie z jaką ingerencją w elektonike i ustawienia??

 

 

wymaga podlaczenia ecumastera i wystrojenia, wiec bez swinki sie nie obedzie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.. no to mam do myslenia. Co do swinki jest to konieczne ale chlopaki gdzie to dostane, wiem ze jest to dość drogie..

 

co do oleju... jaki masz syl jazdy, mozna to na wiele sposobow rozumować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...