Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera P10 GT Rybona


Rybon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak naprawdę, Coobcio sam nie wiem do konca;/ Jechał ze stolicy do domu, wszytsko było pięknie ładnie, smigałem. Wskażniki były ok. z wentylatorami było rownież wszystko wporządku bo się załanczały.

To było nagle. Jechałem w pewnym momecie chcialem skrecić wieć zaczymałem sie i silnik zgasł, jak go odpaliłem to to za mna pojawiła sie wielka chmura pary! szybko zjechałem na pobocze i jak otworzyłem klape to sie przeraziłem.

Potem tylko hol do lodzi i koniec przygody wszytsko stoi..

 

Szczerze jestem za opcja zeby robić ten silnik, przynajmniej bede wiedzial na czym tak na prawde stoje, chyba ze Ty Coobcio masz gdzieś jakiś pewny i co najważniejsze zdrowy dół.

Jak dzwoniłem do Ciebie polecałeś mi jakiejś firmy panewki jak również pierścienie. Jakie są ceny i gdzie mogę zapytać o takie rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod doładowanie nejlepszy silnik by był wiadomo jaki... ale z pozostałych ogólno dostępnych to SR20De ze 130 konnej P10 do tego walek ssacy przelorzysz i masz silnik maline...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Decyzja zapadła mam nadzieje już teraz nic mu nie bedzie dolegało. Remontuje moją SR-ke

 

a wiec czekam do czwartku na wieści o stanie wału a potem zapadnie decyzja odnośnie doboru panewek.

Coobcio polecił sklep hipol w wawie. Zadzwoniłem no i polecili panewki ACL Race oraz pierścienie firmy Erikey. Graty zazwyczaj wsadzane do 200SX.

Czas pokarze co z tego wyjdzie;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ściągasz głowicę i miski olejowe to obowiązkowo wyjmij korbowody, poskręcaj bez panewek - notując wcześniej gdzie która siedziała i daj do autoszlifu, nie je dokładnie pomierzą czy nie są odkształcone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie jeszcze ładniejszy i mocniejszy :D Była koncepcja wrzucenia motorowni z P11 GT ale decyzja zapadła inna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plany są.. zobaczymy jak ich realizacja.. myślałem nad czymś takim :D

Mercedes CLK 2.3 Kompressor

2969615qh8.jpg

Ale do tego jeszcze dluga droga..

Z MaC coś wymyślimy

Edytowane przez Rybon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X-tomek nie ma przypadkiem takiego silnika do sprzedania?

Dla wszystkich zainteresowanych, ma 135 KM

A z tym kompresorem, to mnie dobiłeś.... sam szukam :P

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszły mnie słuchy że motorownia jednak nie opłacalna w naprawie - pewno już wcześniej ktoś ją drutował.

 

Tak więc bez wachania wsadzajcie coś świerzszego, najprostrza opcja do przeszczepu silnika z P11 to przelorzenie ze starego P10-kowego całego kompletnego kolekotra ssącego wraz z pokrywą zaworów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rybon zaraz wrzuci foty, popalone tłoki <_<

 

Tak jak rozmawiałem z Tobą Kuba, wleci najprawopodobniej 2.0 z P11 2000rok, do tego zostanie kolektor z P10GT wydechowy i dolotowy. Ciekawe ile wypluje na początku na hamce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokrywę zaworów też z P10 przełóżcie - odma będzie idealnie pasowała.

Oto tłoki obraz nedzy i rozpaczy!

t_obraz_156_271.jpg

 

t_obraz_153_885.jpg

 

Wlatuje silnik z P11 2000 rok tak jak napisał MaC. Mam nadzieje ze ta motorownia nie sprawi mi tyle problemu co obecna...

 

Potem bedę szukał wałka od wersji GT i bedziemy modzić aby w N/A było jak najwiecej.. ;]

Kolejny etap to bedzie juz kompresor z zaworem upustowym i smigamy ;)

 

Każdy mi teraz docina że to na złom się nadaje itp.. ale jeszcze im pokarze;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś czytałem,że sr20 z p11.144 ma fabrycznie wałki z gt wiec chyba nie będziesz musiał niczego szukać.tak mi się coś kojarzy ale mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś czytałem,że sr20 z p11.144 ma fabrycznie wałki z gt wiec chyba nie będziesz musiał niczego szukać.tak mi się coś kojarzy ale mogę się mylić.

Tak masz racje, jednak to bedzie zwykla 2.0 tyle ze mlodszy i w zyciu nie widzial gazowni, zobaczymy ile na rolkach wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój motor jest najsłabszy z możliwych sr20 i ma 115km.na hamowni wypluło 117 więc jak najbardziej zdrowizna.wałki oby dwa z p11gt już mam w domu ale jakoś nie mam motywacji by je wymienić.napewno podjadę wtedy na tę samą hamownie i sam jestem ciekaw jakie będą przyrosty.

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój motor jest najsłabszy z możliwych sr20 i ma 115km.na hamowni wypluło 117 więc jak najbardziej zdrowizna.wałki oby dwa z p11gt już mam w domu ale jakoś nie mam motywacji by je wymienić.napewno podjadę wtedy na tę samą hamownie i sam jestem ciekaw jakie będą przyrosty.

 

Pozdro!

To juz Coobcio musiałby sie wypowiedziec, pewnie sie orjętuje ile by to dało.. myśle ze walki+mod razrzadu i te 130 kucy bedzie + dotego kolektor sacy i wydechowy z motorowni GT i moze wejsc nawet pod 140

Ja przynajmnie na to licze ;)

Edytowane przez Rybon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...