Guest Marooo Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 witam! mam pytanie ostatnio wpadlem na pomysl zrobienia dolotu w super esce. tak na poczatek dla ogledzin sciagam puszke filtru a pod puszka jeszcze min. ze 4 wezyki ktore wpinaja sie w puszke oraz obok puszki znajduje sie malutki filterek jakby czujnik powietrza albo cos innego sam nie mam pojecia co to jest a wiec, co zrobic z ów wezykami ponizej zamieszczam zdjecie i prosze o podpowiedzi ludzi ktorzy juz zakladali na takie gazniki doloty ;P pozdrawiam ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 Część wężyków trzeba będzie zlikwidować,są to wężyki po prawej stronie i sterują one dolotem ciepłego powietrza w czasie mrozów. Natomiast pozostałe,dobrze by było żeby zostały w nowym dolocie,są to wężyki od kompensacji składu mieszanki i od pochłaniacza oparów paliwa. Przy dolocie który kiedyś miałem na takim gaziorze,miałem tylko kompensację,ponieważ tamta wersja nie miała jeszcze pochłaniacza oparów. Na fotce widoczna puszka dolotu o najbardziej optymalnym kształcie i ustawieniu,kompensacja niewidoczna (jest od spodu) Materiał laminat + rura 60 alu Przy ustawieniu w innych kierunkach silnik dławiło,to chyba kwestia usytuowania przepustnic i kierunek strumienia powietrza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marooo Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 ALfa a czy moglbys mi dokladnie zaznaczyc co ma zostac a co wywalic? zebym jakies gapy nie walnal ja myslalem o troche dluzszym dolocie i zeby sobie elegancko od spodu strumien zimnego powietrza przeciagnac jeszcze ;> EDIT. http://www.sklep.auto-line.pl/index.php/product/show/id/66 takie cos potem redukcje na i tu nastepne pytanie co jak dam np srednice 65 bo z tego co mi podales powinno byc cos kolo <60 ? i jak potem w to te wezyki podczepic grrrr ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.