MaserTi Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 Witam Kolegów. Przeszukałem całe 15 stron w poszukiwaniu interesujących mnie informacji ale nie znalazłem nic. Czy istnieje mozliwośc w nissanie primierze p10 2.0 116 koni zmiany jednopunktowego wtrysku na wielopunktowy? Ma to w ogóle jakiś sens? Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 Witam Kolegów. Przeszukałem całe 15 stron w poszukiwaniu interesujących mnie informacji ale nie znalazłem nic. Czy istnieje mozliwośc w nissanie primierze p10 2.0 116 koni zmiany jednopunktowego wtrysku na wielopunktowy? Ma to w ogóle jakiś sens? Pozdrawiam! Wpisz w Google "Megasquirt" ,a do tego ITB i drżyjcie narody Można we wszystkim !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Czy jest opłacalne?? Obecnie nie bardzo Dlaczego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaserTi Posted July 28, 2009 Author Share Posted July 28, 2009 [Jaki jest przyblizony koszt takiej przeróbki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 potrrzebane ci bedą inny kolektor ssący,wtryski,wiązka elektryczna od nismo na wielopunkcie no i ECU nowe--nie wiem co jescze pewnie z 1500pln wyjdzie-bij do coobcia bo z jednopunkta tez można coś wystrugać Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 No ja wezmieszpod uwage wartosc P10, to lepiej sprzedac i za to co miałbys rzeźbić przeróbke to kupisz P10 GT. Poza tym w tej samej cenie mozna silnik cały wrzucic np z P11 GT Ogolnie tuning jest nieoplacalny. Oplaca Ci sie wrzucac turbo do primerki? Nie lepiej kupic auto juz z turbina? Co da sam silnik z gt jak osprzet bedzie z Di? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 http://www.nissanklub.pl/?showtopic=21488&st=0 Wychodzi na to ze nie musi byc to wcale takie trudne. A sama zmiana silnaka na takiz gt nic nie da bo dalej bedzie to Di Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.