Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Dziwna i głośna praca układu kierowniczego.


Gość cyklonit

Rekomendowane odpowiedzi

Gość cyklonit

Podczas postoju (przy uruchomionym silniku), przy kręceniu kierownicą słychać jakby wszystko się w środku skręcało. Wcześniej tego nie było. Silnik był wyjmowany. Po tym zabiegu teraz można to słyszeć. Nie jest to uciążliwe, ale po prostu słychać ruchy kierownicy. Czy przypadkiem mechanik czegoś np. nie dokręcił, albo coś w tym rodzaju ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdż czy masz płyn w zbiorniczku układu kierowniczego na maxa, jeśli brak to dolej i obserwuj czy nie ubywa. Jeśli dalej to słychać to pomyśl o nowej (drugiej)pompie układu wspomagania. :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dolałem oleju do wspomagania i objawy - takie jak w nazwie wątku ustąpiły jak ręką odjął. Olej nie ubywa. Dolałbym wcześniej, tylko zobaczyłem, że poziom jest znacznie poniżej minimum dopiero wtedy, gdy porządnie świeciło słońce. Plastik tego zbiorniczka to jakieś nieporozumienie. Powinni chociaż miarkę jakąś zrobić. Co innego dwa pozostałe zbiorniczki. Są z przeźroczystego plastiku. Choć umiejscowienie jednego z nich utrudnia spoglądanie na kreski poziomów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

fakt, zbiornik a rczej jego przezroczystosc jest kiepska.

a powiedzcie mi jaki plyn kierowniczy lejecie? czy to jest standardowe oznaczenie plynu [jaka lepkosc ]czy raczej kierowac sie jakas marka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wyskoczył mi podobny problem, od razu mechanik stwierdził, że za mało płynu. Dolaliśmy, skrzeczenie i wszystkie inne dźwięki zniknęły, ale zaczęło go nadmiernie ubywać. Poza tym, pod silnikiem cała blacha z prawej strony była zalana jakąś cieczą (płynem od wspomagania jak się okazało). Znalazła się również przyczyna wycieku, aluminiowa rurka od wspomagania gdzieś pękła czy zrobiła się dziurka. Podpowiedzcie, jak rozwiązać ten problem? Czy zalutowanie tej dziurki wystarczy czy może lepiej wymienić tą konkretnie rurkę czy może wszystkie (zapobiegawczo) rurki? I powiedzcie, jaka ilość płynu od wspomagania powinna znajdować się w zbiorniczku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...