Gość ciapunia21 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Witam wszystkich jestem posiadaczem Primery P11.144 z silnikiem GQ18DE. Kilka dni temu auto zmusiło do zapoznania sie forami ale niestety nie znalazłem niczego co pasowałoby do moich objawów. auto zachowuje sie całkowicie noramalnie , odpalanie ciepły/zimny ok, obroty nie falują (choć jak na mój gust są za wysokie przy światłach klimie i radiu ok 950 , po wyłączeniu wszystkiego 650-700) , spalanie, osiągi, kontrolki, itd wszystko w normie... ale jak postoje dłużej w korku w gorący dzień to po wysprzęgleniu i zatrzymaniu auta obroty biegu jałowego wchodzą w momencie na 1500 - 2000 , wyłaczenie klimy radia swiateł, przegazowanie nie pomaga , obroty wracaja do normy dopiero gdy sie rozpędze i troche schłodze silnik . Ostatnimi miesiącami nic w aucie nie było grzebane( autentyczny przebieg 124 000 ) , te objawy spowodowały że przeczyściłem przepustnice i EGR , przewód z płynem chłodniczym który dochodzi do przepustnicy - drożny. Najprawdopodobniej nie bierze lewego powietrza. Wiem że zostało jeszcze sporo rzeczy do zbadania przepływomierz sonda lambda silnik krokowy, ale mam nadzieje że koś moze sie spotkał z niedożecznie wysokimi obrotami na zagotowanym silniku . z góry dziękuje za wszystkie opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Wyczyść najpiew silnik kokowy a następnie jedz na komputer zobacz czy niema błedów i niech ci skasują nastawy oraz zobią tzw nauke wolnych obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciapunia21 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Wyczyść najpiew silnik kokowy a następnie jedz na komputer zobacz czy niema błedów i niech ci skasują nastawy oraz zobią tzw nauke wolnych obrotów. Nie mam lepszego pomysły , więc zastosuje sie do twojej sugestii. Chcaiłbym sie jeszcze tylko upewnić czy nie ma przeciwskazań do czyszczenia śilniczka krokowego , bo gdzieś wyczytałem że jest ono niewskazane , raczej wymiana . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Krzysiek S otaguj temat http://www.nissanklub.pl/?showtopic=33740 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Czyścisz tylko tą główkę silniczka i gniazdo w którym jest zamontowany silniczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciapunia21 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Krzysiek S otaguj temat http://www.nissanklub.pl/?showtopic=33740 Bardzo bym chciał go otagować ale ja chyba sie na komputerze nieznam , albo jakiś inny jestem, bo ni cholery nie wiem jak to zrobić. Dzieki dla Debeściaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciapunia21 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Wyczyść najpiew silnik kokowy a następnie jedz na komputer zobacz czy niema błedów i niech ci skasują nastawy oraz zobią tzw nauke wolnych obrotów. Udało mi sie wreszcie zastosować do rady michał801. W nissanie pan diagnosta stwierdził że nie ma żadnych błędów,na moją prośbe gość wgrał naukę wolnych obrotów, zrobili jazde raczej, nie żałowali bo wskażnik paliwa opadł jak po 50 km normalnej jazdy usterki nie stwiedzono, więc oddaliłem sie wesół i juz wczoraj miałem pisac ze jest git, ale wczoraj znowu gorączka na dworze i znowu to samo ,wniosek chyba z tego że auto nie na lato. Radzcie coś Panowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.