Guest pyzio2 Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Witam, Ciagle wyskakuje mi błąd check engine. Na komputerze wyszło, że walnięty jest wyłącznik hamulców. Pod pedał hamulca podpięty jest włącznik zresztą został wymieniony i problem dalej występuje. Ktoś miał podobny problem?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanopulus Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Witam, Ciagle wyskakuje mi błąd check engine. Na komputerze wyszło, że walnięty jest wyłącznik hamulców. Pod pedał hamulca podpięty jest włącznik zresztą został wymieniony i problem dalej występuje. Ktoś miał podobny problem?? Może chodzi o czujnik siły hamowania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pyzio2 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Może chodzi o czujnik siły hamowania? sprawdze to dzieki za wskazowke dokladnie gdzie sie on znajduje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanopulus Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 sprawdze to dzieki za wskazowke dokladnie gdzie sie on znajduje? Chyba przy kole, ale głowy nie dam, dlatego lepiej poczekajmy na wypowiedź kogoś obeznanego w temacie. To jest chyba EBD? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtus Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Witam, Ciagle wyskakuje mi błąd check engine. Na komputerze wyszło, że walnięty jest wyłącznik hamulców. Pod pedał hamulca podpięty jest włącznik zresztą został wymieniony i problem dalej występuje. Ktoś miał podobny problem?? Numer błędu Wyącznik pod pedałem jest zdublowany - podwójny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pyzio2 Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Numer błędu Wyącznik pod pedałem jest zdublowany - podwójny. mozna troche jasniej bo nie bardzo rozumiem jest jeszcze jeden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal801 Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Wymień sobie obie żarówki od stopu bo może któraś nie działa - upalone włukno w żarówce i na dołkach raz zaskoczy a raz nie i jak będziesz sprawdzał stop to może akurat działać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.