Tek Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 MODEL: 2000, hatchback, 5d SILNIK: QG15DE UKŁAD DOLOTOWY: seria UKŁAD WYDECHOWY: seria ELEKTRONIKA: elektryczne szyby, elektryczne lusterka, NATS, alarm KLIMA: manualna UKŁAD NAPĘDOWY: seria ZAWIESZENIE: seria UKŁAD HAMULCOWY: seria (będzie ferodo/brembo lada moment) ŚRODEK: 4xAirBag, Aktywne zagłówki, podłokietnik przód/tył CAR-AUDIO: Pioneer DEH-P4100 SD, DLS R6A, Blaupunkt GTA-260 + Alpine SBE-1243BP + wygłuszenie Boll MOC: 90KM INNE PLANOWNE MODY: brak na tą chwilę, być może utwardzę nieco zawias. HISTORIA: Auto przede mną miało jednego właściciela, Pana z 1937 roku, pierwsza rejestracja 2001, oddane do salonu pod Hannoverem w rozliczeniu za innego Nissana. Właściciel salonu to sąsiad mojej mamy, więc autko w 100% pewne, od początku do końca serwisowane u nich. Całkowicie bezwypdkowe. Przebieg na tą chwilę 83 tys. Przed kupnem autko miało dogłębną inspekcję jeszcze na miejscu w Niemczech, dostałem też do wglądu pełną dokumentację kiedy i co było robione, łącznie z pierdółkami na kwoty rzędu 10 EUR. W gratisie Almerka dostała nowy alternator i tarcze/klocki z tyłu. Po przyjeździe do kraju (na kołach oczywiście) powymieniane płyny, olej, filtry i założony alarm. I w zasadzie na tą chwilę wszystko gra. Po zrobieniu 3 tys km jestem bardzo zadowolony, może poza brakiem mocy po przesiadce ze 133-konnej Hondy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rybon Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Bardzo mi sie podobaja te auteczka. Nic tylko dbać i cieszyć sie jazda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest soda Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 po przesiadce ze 133-konnej Hondy Ja się przesiadłem z trochę słabszej 8 lat w motoryzacji to jednak przepaść, ale i tak spytam o wrażenia po przesiadce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tek Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 Ja się przesiadłem z trochę słabszej 8 lat w motoryzacji to jednak przepaść, ale i tak spytam o wrażenia po przesiadce. No cóż...wrażenia są różne. Na pewno Honda bez porównania dynamiczniejsza, znacznie pewniejsza w zakrętach i wygodniejsza (siedzenia w Prelude IV generacji to w moim odczuciu majstersztyk)...no i rzucająca się w oczy. Almera za to, w porównaniu z Prelude do bólu praktyczna, łątwiej tym operować i o niebo ciszej w środku - co akurat mi się podoba. Polubiłem hatchbacka, ale jestem tak cichociemny na drodze, ze koledzy z klubu prelude mnie nie zauważają jak mrugam I tu kolejna rzecz którą zauważam - Almera jest na tyle pospolitym autem, że spotyka się je na drodze niemal co chwilę. W związku z tym nie łączy tak użytkowników. W przypadku Preludy większość to lepsi i "mniej lepsi" znajomi, zawsze mrugane, machane, pozdrawiane. Tak więc na razie przyzwyczajam się do nowego wozidełka i już zaczynam grzebać, żeby je zrobić nieco pod siebie, oczywiście subtelnie. Bedzie ok! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.