Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

POMOCY!!! Sunny N14 cykanie w desce rozdzielczej


Guest Grzesiek84

Recommended Posts

Guest Grzesiek84

Witam! Może, ktoś z Was orientuje sie co moze byc przyczyna cykania w desce rozdzielczej przy nawiewie od kierowcy (po lewej stronie kierownicy) mam centralny zamek i alarm, a dioda od alarmu jest umieszczona ponizej nawiewu w pustym miejscu na zaslepce. Kiedys tego nie bylo,raz na jakis czas, a teraz to non stop juz mi nerwy puszczaja!! Istotna jest rzecza (chyba ;) ) ze kontrolka od czasu do czasu mi sie zapala, tzn nie czesto ale juz 3 razy w ciagu 2 tyg mi sie zdazylo. Może to jakies spiecie?? Sam nie wiem wszystko niby chodzi ok tylko to cykanie jest przerażajaco denerwujace. Z gory dzieki za sugestie!

Link to comment
Share on other sites

Witam! Może, ktoś z Was orientuje sie co moze byc przyczyna cykania w desce rozdzielczej przy nawiewie od kierowcy (po lewej stronie kierownicy) mam centralny zamek i alarm, a dioda od alarmu jest umieszczona ponizej nawiewu w pustym miejscu na zaslepce. Kiedys tego nie bylo,raz na jakis czas, a teraz to non stop juz mi nerwy puszczaja!! Istotna jest rzecza (chyba ;) ) ze kontrolka od czasu do czasu mi sie zapala, tzn nie czesto ale juz 3 razy w ciagu 2 tyg mi sie zdazylo. Może to jakies spiecie?? Sam nie wiem wszystko niby chodzi ok tylko to cykanie jest przerażajaco denerwujace. Z gory dzieki za sugestie!

 

Wiesz co? pewnie u Ciebie to nie to ale tez kiedyś miałem takie ciągłe cyjanie z lewej strony kierowcy. Po jakimś czasie wyczaiłem że to bransoletka od mojego zegarka trzęsie się i wydaje takie odgłosy :rolleyes: A na poważnie to masz może prędkościomierz na linkę? czasami ona tak cyka

Link to comment
Share on other sites

Ja ostatnio zmieniałem żarówki od podświetlenia deski i przy okazji urwał mi się kawałek zaczepu trzymającego kratkę od nawiewy do deski. Przy włączonym nawiewie też cykało, może u Ciebie się coś poluzowało :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Grzesiek84

Spróbuje wybebeszyc alarm zostawie tylko centralny moze pomoze..... dzis zadzwonie do jakiegos elektryka, jak pomoze to ok, a jak nie bede szukal dalej ;) nie chce mi sie rozbierac calej deski rozdzielczej ;) . To wydaje mi sie ze jest spiecie chociaz slychac na dolkach jakies luzy w desce, ale nie w tym miejscu co cyka. Wogole to tam ida jakies przewody pod nawiewem jak odsłonie pierwsza zaslepke zakonczone małym kwadratowym wlaczniczkiem. Aha jeszcze jedno to tez sie dzieje jak stoi na postoju z wylaczonym zaplonem bez kluczyka w stacyjce.Wogóle macie koledzy wiedze na temat dostania sie do pod ta lewa kratke zeby nie rozbierac calej deski...?

Link to comment
Share on other sites

Guest Grzesiek84

Udało sie!!!! Sam wybebeszylem deske rozdzielczca. Przyczyna cykania bylo zwarcie sterownika czujnikow ruchu, ktory byl zamontowany wlasnie pod kratka nawiewu :D Namierzrylem dziada odlaczylem zasilanie z 2 stron kabelki takie,wzielem nożyczki, odcielem od niego kabel glówny i zaizolowalem przewody ;) Odrazu upieklem 2pieczenie na jednym ogniu bo sterowniki od czujnika ruchu i centralnego zamka byly odklejone i to powodowalo stukanie na dolkach :D.Teraz moja N-ka chodzi jak marzenie!! Dzieki chlopaki za trud jaki wlozyliscie w sugestie ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...