Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N14] pomocy - jedzie "krótkimi na przód"


Gość outsider-86
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość outsider-86

mój n14 ma fochy... po 1 rano po odpaleniu gaśnie jeśli mu nie będę trzymał lekko gazu, lub nie pojadę od razu

po 2 podczas jazdy miewa "skoki" to znaczy przy jednostajnej jeździe coś jakby się przytykało i porusza się "krótkimi na przód". Ma któś może pomysł co to może być ? filtry są wymienione.

 

aha i to jest 1.4 LX benzyna z automatyczną skrzynią biegów

Edytowane przez outsider-86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody możesz sprawdzić w nocy w bardzo ciemnym miejscy wyłącz wszystkie światła, odpal silnik i zobacz cy nigdzie ci nie przeskakują iskry. Jak nie masz choinki pod maską to przewody masz jeszcze ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można również zobaczyć po roczniku produkcji wielopunktowy wtrysk wychodził około koniec 92 początek 93.

poznasz po liczbie przewodów dochodzących do sondy lambda gażnik ma jedno przewodową a wielopunkty mają cztero.

po listwie paliwowej wielopunkt ma cztery wtryskiwacze wkręcone w kolektor dolotowy połaczone wspólną szyną paliwową do nich dochodzą przewody elektryczne.

Po numerze VIN są programy do dekodowania numeru VIN poszukaj gdzieś na forum jest temat o dekodowaniu numeru VIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Sweethoney

Zapewne zawiesila ci sie klapka od automatycznego ssania.

 

Zdejmij filtr powietrza razem z pucha wez jakies wd40 i przeczysc i rozruszaj ,powinno byc ok i nie bedzie gasnal po uruchomieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość outsider-86

Przeczyściłem i przestał się przycinać podczas jazdy... ale jeszcze po uruchomieniu tak jakby nie mógł utrzymać obrotów i chodzi dość nierówno oraz potrafi jeszcze zgasnąć... może jakiś inny pomysł ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy te wężyki dochodzące do gaźnika są całe lub się nie poluzowały. U mnie pękały już na końcach i jeden spadł wtedy nie trzymał obrotów, gasł przy naciśnięciu sprzęgła, na wolnych spadał do bardzo niskich obrotów że mocno drżał.

 

Edit: A weź mu delikatnie gazu daj na chwilę to powinno się ssanie włączyć, bo jak ja włączę bez gazu, to za pierwszym razem też zgaśnie.

Edytowane przez novisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...