Gość outsider-86 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 (edytowane) mój n14 ma fochy... po 1 rano po odpaleniu gaśnie jeśli mu nie będę trzymał lekko gazu, lub nie pojadę od razu po 2 podczas jazdy miewa "skoki" to znaczy przy jednostajnej jeździe coś jakby się przytykało i porusza się "krótkimi na przód". Ma któś może pomysł co to może być ? filtry są wymienione. aha i to jest 1.4 LX benzyna z automatyczną skrzynią biegów Edytowane 9 Sierpnia 2009 przez outsider-86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 A to jest wtrysk czy gaźnik?? możesz spróbować jeszcze świece przewody, sprawdź w jakim stanie jest kopułka i palec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Przewody możesz sprawdzić w nocy w bardzo ciemnym miejscy wyłącz wszystkie światła, odpal silnik i zobacz cy nigdzie ci nie przeskakują iskry. Jak nie masz choinki pod maską to przewody masz jeszcze ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość outsider-86 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Szczerze mówiąc to się zabardzo nie znam na tym czy to wtrysk czy gaźnik... po czym mam to poznać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 np po filtrze powietrza jeśli masz okrągły to masz na gaźniku, a jeśli prostokątny to wielopunkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 można również zobaczyć po roczniku produkcji wielopunktowy wtrysk wychodził około koniec 92 początek 93. poznasz po liczbie przewodów dochodzących do sondy lambda gażnik ma jedno przewodową a wielopunkty mają cztero. po listwie paliwowej wielopunkt ma cztery wtryskiwacze wkręcone w kolektor dolotowy połaczone wspólną szyną paliwową do nich dochodzą przewody elektryczne. Po numerze VIN są programy do dekodowania numeru VIN poszukaj gdzieś na forum jest temat o dekodowaniu numeru VIN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość outsider-86 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 No to w takim razie to jest gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 http://www.autobaza.pl/ab/en/web/productaa0150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość outsider-86 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Generator VIN raczej nic mi nie da bo to jest składak... mam okrągły filtr powietrza i jeden kabel od sondy lambda. w myśl generatora jest to silnik GA14DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 No to fakt jeśli to składak to masz gaźnikowca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sweethoney Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Zapewne zawiesila ci sie klapka od automatycznego ssania. Zdejmij filtr powietrza razem z pucha wez jakies wd40 i przeczysc i rozruszaj ,powinno byc ok i nie bedzie gasnal po uruchomieniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość outsider-86 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Przeczyściłem i przestał się przycinać podczas jazdy... ale jeszcze po uruchomieniu tak jakby nie mógł utrzymać obrotów i chodzi dość nierówno oraz potrafi jeszcze zgasnąć... może jakiś inny pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość novisz Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 (edytowane) Zobacz czy te wężyki dochodzące do gaźnika są całe lub się nie poluzowały. U mnie pękały już na końcach i jeden spadł wtedy nie trzymał obrotów, gasł przy naciśnięciu sprzęgła, na wolnych spadał do bardzo niskich obrotów że mocno drżał. Edit: A weź mu delikatnie gazu daj na chwilę to powinno się ssanie włączyć, bo jak ja włączę bez gazu, to za pierwszym razem też zgaśnie. Edytowane 13 Sierpnia 2009 przez novisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.