Gość Bart_71 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Witam! Nie mogę dojść do ładu z tym nieszczęsnym abs-em. Czujniki w kołach maja rezystancję ok 1300OHM, wszystkie kostki sprawdzone i wyczyszczone. Po włączeniu zapłonu słychać jak przekaźnik przy pompie zadziała. Co może jeszcze być nie tak?? Czy można sprawdzić jakoś ten błąd w sterowniku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Witam! Nie mogę dojść do ładu z tym nieszczęsnym abs-em. Czujniki w kołach maja rezystancję ok 1300OHM, wszystkie kostki sprawdzone i wyczyszczone. Po włączeniu zapłonu słychać jak przekaźnik przy pompie zadziała. Co może jeszcze być nie tak?? Czy można sprawdzić jakoś ten błąd w sterowniku?? No ok.. ale na czym dokladnie polega problem ? cyka to pompa paliwa a nie od ABS :> Sprawdź bezpiecznik od ABS przy akumuloatorze , taki duży zielony... A jak wkuirza Cie ABS to go wylacz wlasnie tym bezpiecznikiem i wyucioagnij kontrolke z licznka , ja tak zrobilem gdyż nie lubie ABSu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bart_71 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Tzn ja potrzebuję ten abs, gdyż to nie moje auto tylko koleżanka chciała żebym jej sprawdził ten abs. Bezpieczniki 2szt od ABS sa dobre. Po załączeniu zapłonu zwiera przekaźnik na pompie, ewidentnie slychać. Poradźcie coś sensownego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bart_71 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Podpowiedzcie coś z tym abs-em. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 cześć. napisz więcej. bo wychodzi na to że pompa cały czas pracuje. a kontrolka gaśnie? jak ostre hamowanie? koła się blokują. czy nie. może przekaźnik się "zespawal" na stykach. daj więcej opisu co się dzieje.... a wartość rezystancji czujników idealna. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 mają prawidłową rezystencję ale czy sprawdziłeś także czy któryś z nich przypadkiem nie ma przebicia do masy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bart_71 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 oczywiście że sprawdzałem czy nie maja przebicia do masy i nic takiego nie mają. A co do działania abs-u to nie działa. Świeci się kontrolka cały czas. Sprawdzałem te dwa przekaźniki przy pompie i są dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 to teraz trzeba sprawdzić ciągłość aż do modułu ABS-u . czyli pomiar przy rozłożonym module "abs-u" musisz dojść do samej płytki(ciągłość obwodu) .ewentualnie prześledzić całą droge przewodów aż do modułu. (szukać przerwy, przetarcia, załamania). jak to bedzie sprawne to dopiero moduł. ale stawiam na kabelki. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.