Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

K11 i problem z abs


Gość Bart_71

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Nie mogę dojść do ładu z tym nieszczęsnym abs-em. Czujniki w kołach maja rezystancję ok 1300OHM, wszystkie kostki sprawdzone i wyczyszczone. Po włączeniu zapłonu słychać jak przekaźnik przy pompie zadziała. Co może jeszcze być nie tak??

 

Czy można sprawdzić jakoś ten błąd w sterowniku??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Nie mogę dojść do ładu z tym nieszczęsnym abs-em. Czujniki w kołach maja rezystancję ok 1300OHM, wszystkie kostki sprawdzone i wyczyszczone. Po włączeniu zapłonu słychać jak przekaźnik przy pompie zadziała. Co może jeszcze być nie tak??

 

Czy można sprawdzić jakoś ten błąd w sterowniku??

 

 

No ok.. ale na czym dokladnie polega problem ? cyka to pompa paliwa a nie od ABS :> Sprawdź bezpiecznik od ABS przy akumuloatorze , taki duży zielony... A jak wkuirza Cie ABS to go wylacz wlasnie tym bezpiecznikiem i wyucioagnij kontrolke z licznka , ja tak zrobilem gdyż nie lubie ABSu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn ja potrzebuję ten abs, gdyż to nie moje auto tylko koleżanka chciała żebym jej sprawdził ten abs. Bezpieczniki 2szt od ABS sa dobre. Po załączeniu zapłonu zwiera przekaźnik na pompie, ewidentnie slychać.

 

Poradźcie coś sensownego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć. napisz więcej. bo wychodzi na to że pompa cały czas pracuje. a kontrolka gaśnie? jak ostre hamowanie? koła się blokują. czy nie. może przekaźnik się "zespawal" na stykach. daj więcej opisu co się dzieje.... a wartość rezystancji czujników idealna. pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że sprawdzałem czy nie maja przebicia do masy i nic takiego nie mają.

 

A co do działania abs-u to nie działa. Świeci się kontrolka cały czas.

 

Sprawdzałem te dwa przekaźniki przy pompie i są dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz trzeba sprawdzić ciągłość aż do modułu ABS-u . czyli pomiar przy rozłożonym module "abs-u" musisz dojść do samej płytki(ciągłość obwodu) .ewentualnie prześledzić całą droge przewodów aż do modułu. (szukać przerwy, przetarcia, załamania). jak to bedzie sprawne to dopiero moduł. ale stawiam na kabelki. pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...