Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[N15] pali sie lampka od ABS


gre

Recommended Posts

Guest Dżodżo

Padl ktorys czujnik, brudny wieniec na przegobie, kabel od czujnika moze sie zlamal,moze jakies kostki zasniedzialy.Najpierw porozlanczaj wszystkie kostki, moze styki nielacza, przeczysc czujnik, przeczysc te pierscienie na przegubach, moze pomoze.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
Guest Cyrulik

Witam podłącze się do istniejącego tematu.

Mianowice jakiś czas temu zaczęła zapalać nie się kontrolka od ABS-u, po podłączeniu do kompa pokazało błąd o awarii zaworu na pompie ABS,

Jako ze kontrolka zapalała się czasami troszkę z tym pojeździłem, az zapalała się niemal zawsze kupiłem wiec pompe i wymieniłem, wraz z płynem.Wszystko było super do następnego dnia, kontrolka rano znowu się zapaliła, wiec mnie trafiło po ponownym odpaleniu zgasła i tak na przemian raz gaśnie raz się zapale podczas jazdy bez znaczenia, podjechałem podłączyć go ponownie i nic zero błędów wszystko ok, mechanik kazał podjechać jak się ponownie zapali, gdy odjechałem kawałek zapaliła się ponownie i po podłączeniu był brak komunikacji ze sterownikiem, sprawdzono styki, przekaźniki masę zasilanie itp niby wszystko ok a nie działa, ma ktoś pomysł jak to ogarnąć????

Link to comment
Share on other sites

Guest konopiec

ja tez mam tak czasem ze zapali sie kontrolka ABSu...ale to czesto sie zdaza gdy jest wilgoc, pada deszcz, albo jak na recznym poszaleje w zimie...wydaje mi sie ze to ktorys czujnik, tez musze to ogarnac..

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyrulik

ja tez mam tak czasem ze zapali sie kontrolka ABSu...ale to czesto sie zdaza gdy jest wilgoc, pada deszcz, albo jak na recznym poszaleje w zimie...wydaje mi sie ze to ktorys czujnik, tez musze to ogarnac..

 

Komp pokazuje ze czujniki sa sprawne.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ale to tylko komp.. TYLKO, sprawdź czujniki może zaśniedziały styki itp.. Mi też się tak dzieje.. Komputer sprawdza to na zasadzie oporności, jeśli czujnik stawia dany opór to jest wszystko OK. A jak jest zaśniedziały to będzie dalej stawiał opór (czujnik) lecz sygnał pokaże co innego (ZAPALENIE KONTROLKI ABS) więc zacznij od najprostszych rzeczy, organoleptycznych.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...