Gość cichy00 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 (edytowane) http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Primera/77162 Jak nic się nie zmieni to chciałbym po nowym roku "uśmiechnąć się" do Coobcia - trochę tu się naczytałem i myślę że gdyby się zgodził to byłoby miło zrobić cuś na 200 lub 250KM uwzględniając SWAP z GTR ale to przyszłość . Ale kurna gdzie? Edytowane 13 Sierpnia 2009 przez cichy00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 auto super ładne ale ponieważ jesteś na NKP to wypadałoby opisac ten wóz tutaj anie posługiwać się linkiem do polskiej jazdy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 A co tam w nich czytać, wymiana kolekotra wydechowego + mój mod rozrządu i masz koło 160KM i 200Nm... Ps. odkładaj na SR20DET Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Furka niezła przyznaje;] zycze powodzenia w projekcie P.S faktycznie powinienes opisac auteczko u nas na portalu tak jak kazdy to robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RooS Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Dawaj tu opis modyfikacji. I zdjęciuchy z przodu i spod maski. Co to za lampy z tyłu??? Białe kierunki jak w sedanie? I jak wyglądają te przednie lampy z japonii? Furka chyba niedostosowana do dróg w PL No i kurna nareszcie właściwa buda w projektach... chyba czas na moja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 A mierzyłes na hamowni auto?? Obstawiam, że te 150 KM jest naciągane może i jest Jedno co trzeba przyznać, że za***iście wygląda i ten kolorek... Co do modów, to proponuje poczytac moj watek i Zuru82 x2 ładna pewnieeeeee............ po 7-10-15 km nie ma co sie pierd@lić zwłaszcza, że homologacja FIA nie oowiązuje na ulicy... bynajmniej nie do końca \\ zrób 250 T i będzie bardzo ładnie sie odpychać i i bedzie cholernie użyteczny, spalanie wzrosnie ale cóż... hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmooon Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Super furka gratuluje robi wrażenie. A ten biały kolor to jest oryginalny czy zmieniałeś kolor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cichy00 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 (edytowane) Dzięki za brawa Teraz coś odpowiem - pod maską nie ma co zdjęć robić bo poza stożkiem który założył poprzedni właściciel(on kupił te auto od policji)nic tam nie ma ciekawego . Słyszałem tylko że wersje patrolowe były jakoś wzmacniane ale jak pojęcia nie mam . Kolorek oryginalny - jedynie odświeżyłem pare miejsc zżółkłych na tylnej klapie i zrobiłem polerkę po całości . Co do zwiększenia mocy to niespecjalnie mnie interesuje 15KM czy 20KM więcej . Myślę albo o 200KM na tym silniku albo o 250KM ale to już chyba na innym , zresztą specem nie jestem i jak już się zdecyduję na zmiankę to myślę że mi Coobcio doradzisz Ten motor ma już 240 tyś km przebiegu(chociaż tu w Norwegii widziałem ogłoszenia o sprzedaży tych primer z przebiegami po 350 tyś ale tu nikt nie kręci przebiegów tak jak spece w Polsce gdzie każde auto ma 150 tyś czy to 10 czy 25 letnie) i nie wiem czy to dobrze go żyłować więc gdyby się znalazł ciekawy dawca to czemu nie - ale zaznaczam że interesuje mnie 200KM lub 250KM ale na SPOKOJNIE bez szalonych programów i wielkich ciśnień - chcę po prostu SZYBKIEGO ELASTYCZNEGO sportwagona który się nie rozsypie przy pierwszym lepszym deptaniu i nie chcę nic co dwa dni regulować . JeŚli te 250KM będzie się wiązało z tym że mam w skupieniu wsłuchiwać się w szmery silnika to zostanę przy serii. No i gdyby dało jednak radę bezproblemowe 250 KM to chciałbym to razem ze zmianą przegubów i tego co mogłoby się ewentualnie rozsypać jak skrzynia biegów itp itd Edytowane 15 Sierpnia 2009 przez cichy00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cichy00 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Bombel - czytałem już ale jak do tej pory się nie doczekałem konkretów bo jesli dojście od bodajże 145KM do 153KM(chyba) zajęło 26 stron to boję się ile będziesz miał tam stron jak dojdziesz kiedyś do 250 . Mnie brak konkretów a dywagacje o rozmiarze opon i spalaniu mało mnie interesują . Jak założycie turbo to radzę założyć nowy temat bo ten dotychczasowy to jeden wielki OT pomijając kilka uwag tych co się znają na rzeczy . Poza tym strasznie się czyta jak co chwila jest "cytuj" - po coooooooooo? Przecież wystarczy napisać konkret a ten co ma zrozumieć zrozumie ... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 (edytowane) życze powodzenia w robieniu 250km--moja p11 kombi[2 lata wstecz taką miałem] miała równo 160km 200nm--robiła 7,2 do 100km/h i była bezsprzecznie najmocniejsza primerą kombi w kraju>>też trwało to długooo --ciekawe czy te twoje 250km to nie słomiany zapał.?? aa no i widząc przebieg twojej primy to doradzam najpierw sprawdzenie kondycji i obecnego poweru na hamowni,co by szybko silnik nie dożył swojego kresu Edytowane 16 Sierpnia 2009 przez lukas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Bardzo ładny wóz. Zawsze lubiłem kombi Żyjąc w Norwegii masz pewnie większe możliwości finansowe niż przeciętny Polak -> na Twoim miejscu rzucił bym się w stronę SR20VET z japońskiego X-TRAILA. 280KM w serii o ile dobrze pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.